Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Power

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    is deze ook ergens in limburg te krijgen ?

    Comment


      #47
      kvind deze toch wel 1 van de mooiste hoor!
      nu ff live zien op de demo.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
        weet iemand door welke winkels deze verkocht gaat worden? erg mooie doos !
        Onder andere bij Herman de Haan Vuurwerk en Riezebos vuurwerk

        Comment


          #49
          Gaat deze nog in zuid-holland verkocht worden?

          Comment


            #50
            Ook weer een prachtige product deze. Als ik deze erbij zou hebben, zal bij mij denk ik cake a als laatste doen omdat ik die juist het mooiste vind.

            Comment


              #51
              Ik blij dat ik bij Ano ga bestellen Wat een bak! Mooi tempo. Moet ik toch nog even de lijst gaan aanpassen. Lekkere afwisseling! Met die Crackling kan ik de New Moon wellicht wel van de lijst afhalen.

              Comment


                #52
                Per hoeveel worden ze geschoten in het filmpje?
                Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
                  Per hoeveel worden ze geschoten in het filmpje?
                  Royal schiet altijd alles enkel.
                  ..

                  Comment


                    #54
                    Krijg er kippenvel van, niet zozeer van de bak zelf maar eerder van de 'Geestverschijning' te zien vanaf 1 min. 14 sec. Links onder in beeld. Brrrrrr... haha LOL

                    Comment


                      #55
                      Er loopt gewoon iemand langs?

                      Comment


                        #56
                        Zo die is binnen. zojuist besteld bij Riezebos.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #57
                          Jeroen valt er iets te zeggen over het aantal verkooppunten?

                          Comment


                            #58
                            Het zijn er 5, meen ik. Vuurwerktotaal Hoogkerk is er eentje, en waren Ano, Kuiper er ook bij? Heb alle namen wel horen vallen maar niet goed onthouden, sorry. Oh, Herman de Haan en Riezebos zijn al genoemd...dan waren ze dat toch allemaal? Of mist er nog eentje.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                              Het zijn er 5, meen ik. Vuurwerktotaal Hoogkerk is er eentje, en waren Ano, Kuiper er ook bij? Heb alle namen wel horen vallen maar niet goed onthouden, sorry. Oh, Herman de Haan en Riezebos zijn al genoemd...dan waren ze dat toch allemaal? Of mist er nog eentje.
                              Das wel jammer. Zo'n goed product er dan zo weinig verkooppunten. "niet eerlijk verdeeld" om zo maar even te zeggen.

                              Comment


                                #60
                                Het is niet zomaar een box die Royal heeft besteld, ala Celebration Box, en een paar verkooppunten aanwijst om te verdelen. Deze is samengesteld mét en apart geimporteerd vóór die paar dealers. Een soort winkelcollectie in meervoud. WinkelScollectie ofzo

                                Comment

                                Working...
                                X