Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vernieuwde webshop Lesli Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zullen we inhoudelijk ontopic blijven over de webshop van Lesli?
    Dus een discussie over, hoe kan ik op de shop t best de dichtsbijzijnde winkel met een product vinden is oke.. maar discussies overhoe lesli verspreiding van producten heeft geregeld hoort hier niet thuis!
    Danku

    Comment


      #17
      We hebben het over de gebruikersvriendelijkheid van de webshop van Lesli. Over hoe goed of slecht je een winkel kunt vinden via de webshop. Dit is mijns inziens heel erg on topic. Ik snap dan ook niet waar je druk om maakt.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #18
        op de site staat dat de online verkoop vanmiddag om 12:00 start
        Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpatje Bekijk bericht
          op de site staat dat de online verkoop vanmiddag om 12:00 start
          Ik kan nog steeds niets bestellen hoor... of ligt dat dan aan dat ik iets fout doe?

          Comment


            #20
            is wel open, ik kan al wel bestellen

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door lange Bekijk bericht
              is wel open, ik kan al wel bestellen
              Verschilt per winkel. De winkelier moet eerst zijn assortiment vrijgeven voordat er ook bij hem besteld kan worden.
              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                #22
                is er al een winkel van de Welkoop/Boerenbond die open is?

                Comment


                  #23
                  Waarom moet je nu weer op de site vuurwerkplanet € 1 orderkosten betalen bij een bestelling???

                  Comment


                    #24
                    Staat lekker stiekem onderaan. Volgens mij voor het eerst dat je orderkosten moet betalen. Uit principe gaan we nu maar ergens anders bestellen

                    Comment


                      #25
                      Zit paar webshopa langs te kijken maar die menukeuzes joh....combiboxen, cakeboxen, compound, pakketten, expert-pakketten... toch bijna t zelfde behalve compound maar hoe moet een burgerleek weten wat dat ia?
                      Zit ik gewoon cakes te zoeken, potten, sierpotten...blijken dat onder "cakeboxen" te vallen?!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Zit paar webshopa langs te kijken maar die menukeuzes joh....combiboxen, cakeboxen, compound, pakketten, expert-pakketten... toch bijna t zelfde behalve compound maar hoe moet een burgerleek weten wat dat ia?
                        Zit ik gewoon cakes te zoeken, potten, sierpotten...blijken dat onder "cakeboxen" te vallen?!
                        Ik heb niet gekeken hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar in algemene zin moeten sites tegenwoordig natuurlijk aan 2 belangrijke voorwaarden voldoen: gebruiksvriendelijkheid (Usability) maar ook aan vindbaarheid en indexatie van en door de zoekmachines (SEO). Dat is nog weleens een worsteling tussen die 2 elementen. Want dan worden ze nu via de zoekmachines mogelijk beter gevonden op cakebox maar wordt het er op de site zelf dus kennelijk niet overzichtelijker op.
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment

                        Working...
                        X