Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 26
  1. #1
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts

    Vernieuwde webshop Lesli Vuurwerk

    Lesli Vuurwerk heeft een geheel nieuwe webshop.
    www.vuurwerkplanet.nl is geheel vernieuwd zoals tijdens de Opendag werd verteld!

    Ik heb van Lesli Vuurwerk vernomen dat ze verwachtten dat er vanaf 1 november besteld kan worden, maar dit verschilt per winkelier!

    www.vuurwerkplanet.nl

  2. #2
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Het is weliswaar niet mijn smaak, maar Deze site ziet er in ieder geval een stuk beter en proffesioneler uit dan de vorige. Gelukkig dat ze daar afscheid van hebben genomen want die kon echt niet meer en was niet meer van deze tijd.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  3. #3
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Site ziet er netjes, strak en professioneel uit!

    Zoals Torrr al aangeeft stukken beter als de oude site!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  4. #4
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.269 waarderingen in 3.001 posts
    Ik mis Janet :( :P

    Ziet er wel strak uit. Omschrijving onder producten zou wat duidelijker mogen dan het lichtgrijze.

    Intratuinen (Soviet Shooters) worden er niet bij inbegrepen?

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Het is wel straker. Maar vond de oude site wel iets mooiers hebben. Het strakke design van tegenwoordig is mooi. Maar ook al weer zo standaart

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Berichten
    287
    Thanks
    157
    301 waarderingen in 94 posts
    Mooie site en idd jammer van Janet!

  7. #7
    VWC-Lid AWG's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Berichten
    74
    Thanks
    36
    17 waarderingen in 3 posts
    fijn voor de link,

    maar in principe hebben we niks aan lesli.
    ze geven niet eens duidelijk aan waar hun soviet shooters line te krijgen is,
    ik ben nu al 3 dagen op zoek naar de pijlen van hun en het is nergens te vinden.
    alsof ze het niet eens willen verkopen, ik vind de manier van doen van lesli hierin dan ook schandalig.
    ik moet al naar pijnacker/rijswijk/den haag reizen om uberhaupt aan een koersk display te kunnen komen(als ik die al zou willen).
    ja het is verkrijgbaar via intratuin wordt er beweert das fijn maar waarom staan die niet op vuurwerplanet??
    als het dan zoveel moeite voor ze is om hun spullen wijdverbreid beschikbaar te stellen dan kunnen ze mijn geld ook wel vergeten. daar ik niet 100 tot 150 km zal reizen om aan sojoez raketten etc te komen.
    lesli is degene met de meest uiteenlopende lijnen in vuurwerksoorten, laat ze dan ook zorgen dat hun spullen fatsoenlijk te krijgen zijn.

    sorry dat ik het zo cru stel hoor maar aan wie willen ze nu verdienen?? aan ons toch?? dan mogen ze er wel wat meer inzet en moeite voor doen., inplaats van veelvoud aan producten eens kijken naar beschikbaarheid van diezelfde producten.
    zonder een logische inzet van die producten lijkt het me een zinloze bezigheid.
    als ik alle spullen die ik wil hebben van lesli zou kunnen krijgen dan moet ik 4 verschillende zaken afgaan en dan nog heb ik nog steeds mijn pijlen niet.

  8. #8
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    99% van de Lesli klanten kiest eerst hun dealer uit, en gaat daar vervolgens hun keuze uit het aanbod producten maken. Dat jij bij die ene procent liefhebbers hoort die specifiek op jacht gaat naar een product, is dan pech. Dat ene pijlenpakketje wat Lesli wel of niet aan jou zou verkopen, kunnen ze echt niet wakker van liggen bij Lesli. Deze importeur geeft winkeliers juist de mogelijkheid om uniek vuurwerk te verkopen wat in de wijde opgeving elders niet te verkrijgen is, door het aanbieden van een groot aantal collecties en lijnen. Daardoor zijn er inderdaad producten en lijnen die veel meer versnipperd over het land te verkrijgen zijn. Dan houd je immers die exclusiviteit die winkeliers zo graag willen.
    Dat jij bijvoorbeeld MX Vuurwerk, Pangu of de Evolution lijn ook niet dicht bij huis kunt vinden, is toch eigenlijk gewoon hetzelfde?
    Laten we lekker link gaan doen!

  9. Deze gebruiker waardeert DarkSoul voor het bericht:


  10. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Ik begrijp AWG. Wanneer ik iets leuks zie dan is het een hels karwei om te zoeken waar dat artikel dan vervolgens te koop is. Het is toch gewoon simpel om direkt aan te tonen waar deze te koop zijn? Zo heb ik idd vaak Lesli links laten liggen gewoon vanwege het feit dat het onbegonnen werk was om uit te zoeken waar iets verkocht wordt. Simpel is anders.

  11. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:

    AWG

  12. #10
    VWC-Lid AWG's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Berichten
    74
    Thanks
    36
    17 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    99% van de Lesli klanten kiest eerst hun dealer uit, en gaat daar vervolgens hun keuze uit het aanbod producten maken. Dat jij bij die ene procent liefhebbers hoort die specifiek op jacht gaat naar een product, is dan pech. Dat ene pijlenpakketje wat Lesli wel of niet aan jou zou verkopen, kunnen ze echt niet wakker van liggen bij Lesli. Deze importeur geeft winkeliers juist de mogelijkheid om uniek vuurwerk te verkopen wat in de wijde opgeving elders niet te verkrijgen is, door het aanbieden van een groot aantal collecties en lijnen. Daardoor zijn er inderdaad producten en lijnen die veel meer versnipperd over het land te verkrijgen zijn. Dan houd je immers die exclusiviteit die winkeliers zo graag willen.
    Dat jij bijvoorbeeld MX Vuurwerk, Pangu of de Evolution lijn ook niet dicht bij huis kunt vinden, is toch eigenlijk gewoon hetzelfde?
    nou nee eigenlijk niet, dat zijn merken die niet al jaren en jaren en jaren op deze markt bezig zijn.
    lesli heeft gewoon de grootste diversiteit aan lijnen en producten in die lijnen, maar vervolgens kun je het wel vergeten om alle toppertjes bij elkaar te schrapen als je ze hebben wil.
    of je moet er 40 verschillende winkels voor af.
    het gaat niet om die pijltjes alleen.
    het gaat om al hun producten,
    of het nu: paddos ,sparkys,sojoez, triple spoetniks,koersk,hijackers,of whatever is.
    ze maken allerlei leuke originele dingen, ik heb ook totaal niks te zeggen over de kwaliteit.
    maar de verkrijgbaarheid is gewoon zwaar irritant.

    ik begrijp je wel dat winkeliers exclusiviteit willen, maar gaat het nu uiteindelijk om de winkeliers of om de kopers?, zonder kopers die het hadden willen kopen is het ook een gemiste kans.
    ik snap ook wel dat lesli (oftewel de aleo holding)het niet alleen hoeft te hebben van ik die een pijltje koop of van vuurwerk uberhaupt. lesli living verkoopt ook tuinmeubelen als andere tak van sport, ook zitten ze in de onroerend goed zaken, maar dat is mijn punt helemaal niet.
    ik vind het gewoon raar dat hun spullen zo lastig te pakken te krijgen zijn, terwijl ze toch een grote speler op de markt zijn.

    maargoed het is mijn mening maar.

  13. #11
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Lesli is groot als importeur. Maar jij doet als consument zaken met de winkelier. Dat de importeur groot is, betekent niet dat elk product wat zij verkopen ook ruim beschikbaar is. Als een winkelier kiest voor een exclusief en beperkt beschikbaar merk van de grote importeur Lesli, heeft dat nog steeds geen grote beschikbaarheid van het product tot gevolg. Lesli levert aan winkeliers en niet aan consumenten. Vanuit het oogpunt van Lesli snap ik het heel goed dat er exclusiviteit en beperkte beschikbaarheid van sommige lijnen is. Het maakt Lesli niks uit dat jij als liefhebber nu vijf winkels af moet. Hierdoor kan Lesli wel vijf winkeliers tevreden houden met vijf exclusieve lijnen - daar is waar het Lesli om draait. Niet om die ene consument (jij) tevreden houden omdat hij alles kan krijgen bij één winkel.
    Desondanks snap ik je punt heel goed dat het irritant is om uit te vogelen bij welke winkel welk product te verkrijgen is. Wat betreft Boerenbond/Welkoop is het dit jaar zowaar duidelijk, maar alle overige Lesli winkels kunnen zo'n beetje afnemen wat ze willen. Het zou inderdaad verdraaid handig zijn als Lesli per product zou kunnen aangeven bij welke winkels deze verkrijgbaar zou zijn. Maar ik vermoed dat dat technisch nogal moeilijk is in te bouwen in de webshop, mede vanwege de hoge snelheid waarmee dit soort dingen veranderen.
    Laten we lekker link gaan doen!

  14. Deze gebruiker waardeert DarkSoul voor het bericht:

    AWG

  15. #12
    VWC-Lid AWG's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Berichten
    74
    Thanks
    36
    17 waarderingen in 3 posts
    oke dan is me dat ook weer duidelijk, dan pak ik wat ik te pakken kan krijgen en voor de rest houdt het op.

  16. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    De webshop is nog niet geheel upto date dus je heb kans dat volgende week wel alles erop staat wat je dealer in de buurt hebben. ;). En achja voor de gemiddelde freaks moet je het ook van hun toppertjes hebben. De meeste cake's tot 25 euro vallen redelijk tegen.

  17. Deze gebruiker waardeert fernando93 voor het bericht:

    AWG

  18. #14
    VWC-Lid AWG's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Berichten
    74
    Thanks
    36
    17 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
    De webshop is nog niet geheel upto date dus je heb kans dat volgende week wel alles erop staat wat je dealer in de buurt hebben. ;). En achja voor de gemiddelde freaks moet je het ook van hun toppertjes hebben. De meeste cake's tot 25 euro vallen redelijk tegen.
    klopt maar merendeels van de cakes zijn 13 in een dozijn.
    maakt niet uit wat voor merk,mij gaat het om de apartere effecten soms de meest simpele dingen als fonteintjes en dergelijke.
    ik heb jarenlang de cakes afgestoken die iedereen af steekt, veelal brocade, peony ,knal etcetcetc
    soms wat meer tempo soms wat helderder soms wat harder maar veelal hetzelfde.
    opzich niks mis mee, maar je wil ook wel eens wat anders toch:?
    die cakeboxen doen mij niet veel moet ik eerlijk zeggen(veel is meer van hetzelfde), de koersk en de horizon of holland zijn voor mij uitzonderingen en zena is een uitzondering vanwege prijstechnische redenen.

    dit jaar heb ik alles in waaiervorm, wil eens wat anders proberen.
    ik zoek daar fonteintjes bij, mythos,kraketau,picassoooh,paddo,s etc etc
    lesli heeft leuke spullen alleen je moet er meerdere zaken voor af.

    dus ik hoop dat je gelijk hebt en dat er nog het 1 en ander bijkomt.

  19. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    ik vind het irritant, dat ik de afstand niet meer kan bepalen bij het kiezen van een dealer, ik heb nu enkel en alleen keuze uit welkoop's in mijn postcode regio....

  20. Deze gebruiker waardeert jrvuurwerk voor het bericht:


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •