Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CIGO Vinkhuizen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    CIGO Vinkhuizen

    Ik weet niet of ik wel een discussie zo mag maken, maar dit is een winkel die rond Oud en Nieuw vuurwerk verkoopt in de wijk Vinkhuizen.

    Adres

    Siersteenlaan 440
    9743 ES Groningen

    Collectie: Lesli vuurwerk
    Laatst aangepast door Nitraat12; 26 October 2013, 21:59.
    Gelukkig 2024!

    #2
    Je mag uiteraard een discussie aanmaken, maar misschien is iets meer info vermelden wel handig. Zoals: Adres gegevens, collecties die verkocht worden!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #3
      Wat ik nog herinner van afgelopen jaar is dat ze producten van Zodiac en New Spirit verkopen. Het adres is overigens Siersteenlaan 440, 9743 ES (Het enige verschil tussen hun postcode en de mijne is het letterpaar)
      Gelukkig 2024!

      Comment


        #4
        Ze verkochten hier ook lange tijd Army Collection (en volgens mij ook Lucky Stars) van Cafferata, geen idee of ze dat nu nog doen.

        Comment


          #5
          Ik heb op de vuurwerksite van CIGO gekeken. Ze verkopen dit jaar vuurwerk van Royal Class, Pyro Shopper, Best Seller, Spooky en Thunder Kingdom.
          Gelukkig 2024!

          Comment


            #6
            Beetje jammer want daar waren al genoeg dealers van in groningen.

            Comment


              #7
              Ik heb slecht nieuws:
              In deze CIGO is mij verteld dat deze winkel stopt met het verkopen van vuurwerk omdat er niet genoeg geld mee wordt verdiend.
              Gelukkig 2024!

              Comment


                #8
                Ze zeiden tegen mij dat ze er mee gestopt waren omdat de regelgeving te lastig deed. jammer in het verleden verkochten ze wel leuke producten(op de laatste drie jaar na)

                Comment

                Working...
                X