Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 5 van 23 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 339
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Gisteren heb ik een kort bezoek gebracht aan deze winkel, Vuurwerk Huizen (Vos).
    Ik was hier nog nooit eerder geweest en dat komt vooral omdat we in Hilversum ook een Wolff dealer hebben.
    Maar de laatste tijd was mijn belangstelling steeds meer voor deze winkel gewekt. Ze timmeren leuk aan de weg met de freakactie en sinds kort enige dealer in het Gooi van Royal en Evolution.
    Patrick is de spreekbuis van Vuurwerk Huizen. En wat bij het gesprek direct opvalt is dat Patrick een echte liefhebber is. Je hoeft hem niets te vertellen, want hij weet heel veel over het vuurwerk en hun collecties.
    Het enthousiasme druipt er van af. !! En de bunkers van Vuurwerk Huizen zijn fraai ingericht.
    Vuurwerk Huizen is nu al druk met plannen voor de eindejaarsverkoop. Mochten de kabinetsplannen onverhoopt toch doorgaan is Vuurwerk Huizen daar op voorbereid. De plannen liggen al klaar.
    Ik heb een leuk gesprek gehad en mijn bezoek zal zeker een vervolg krijgen.

  2. Deze 11 gebruikers waarderen moontan voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #62
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.045
    Thanks
    1.729
    2.628 waarderingen in 723 posts
    topzaakje, al leuk aantal artikelen bestelt, ziet er goed uit
    mooie prijsjes en natuurlijk halen we het tijdens de freaktijden om 5:00 op sochtends
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  4. Deze gebruiker waardeert vuurvent voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid Vuurwerk Huizen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2013
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    1.208
    Thanks
    633
    2.775 waarderingen in 796 posts
    We zijn al weer over de helft van het jaar en het gaat nu weer hard.
    Langzaam gaan de voorbereidingen weer verder.

    - Aangezien de verkooptijden niet gewijzigd worden, blijven de tijden voor de freakactie zoals ze waren, bij genoeg animo zullen wij deze mogelijk wel uitbreiden.

    - Inmiddels hebben we met onze importeurs gesproken en is in grote lijnen onze assortiment voor komende jaarwisseling bekend, de komende tijd zullen wij de puntjes op de i zetten.

    Zodra het assortiment helemaal rond is inclusief de bijbehorende freak acties, dan zullen wij dat uiteraard hier laten weten.

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Vuurwerk Huizen voor het bericht:


  7. #64
    VWC-Lid Vuurwerk Huizen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2013
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    1.208
    Thanks
    633
    2.775 waarderingen in 796 posts
    OP dit moment is onze website niet bereikbaar, mocht je toch iets willen bestellen etc, stuur me gerust even een pm!

    Er wordt hard aan gewerkt om het zsm op te hebben gelost.

    Patrick

  8. Deze 2 gebruikers waarderen Vuurwerk Huizen voor het bericht:


  9. #65
    VWC-Lid Vuurwerk Huizen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2013
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    1.208
    Thanks
    633
    2.775 waarderingen in 796 posts
    Inmiddels is de website weer online en heb ik ook alle items even nagekeken en weer wat items en aantallen aangepast

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Vuurwerk Huizen voor het bericht:


  11. #66
    VWC-Lid bassiefirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Berichten
    1.035
    Thanks
    880
    988 waarderingen in 374 posts
    Afgelopen woensdagavond ben ik met Patrick en een andere collega even rond de tafel gaan zitten om een aantal zaken voor dit seizoen door te nemen. Hier hebben wij onder andere vast naar het assortiment en de freakactie gekeken en ik kan vertellen dat we een heel mooi assortiment gaan krijgen!

    Dit waren de belangrijkste punten die deze avond naar voren zijn gekomen:

    - Het assortiment wordt uitgebreid met extra (nieuwe) artikelen van Wolff, alle Evolution artikelen en daarnaast een selectie van de toppers van Royal Fireworks
    - Deelname aan Vuurwerkbieb
    - Freakactie met uitgebreide afhaaltijden. Deze zal in blokken worden ingedeeld zodat we de freaks optimaal kunnen bedienen en samen de bestelling na kunnen lopen
    - Er komt een grotere showroom
    - De showroom gaat eerder open
    - Persoonlijk advies tijdens de verkoopdagen wordt een speerpunt. Er zullen 2 personeelsleden in de showroom lopen om de klant op maat een advies te geven zodat hij/zij met vuurwerk dat aan hun eigen wensen voldoet naar huis gaat.

    Het enthousiasme spat er ondertussen weer vanaf en we hebben ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen. De agenda is weer gevuld met een aantal demo's en we gaan na de demo's de puntjes op de i zetten om een fantastisch assortiment samen te stellen voor de freaks en de consument.

    Laat september maar komen!

  12. Deze 12 gebruikers waarderen bassiefirework voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  13. #67
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.544 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
    Afgelopen woensdagavond ben ik met Patrick en een andere collega even rond de tafel gaan zitten om een aantal zaken voor dit seizoen door te nemen. Hier hebben wij onder andere vast naar het assortiment en de freakactie gekeken en ik kan vertellen dat we een heel mooi assortiment gaan krijgen!

    Dit waren de belangrijkste punten die deze avond naar voren zijn gekomen:

    - Het assortiment wordt uitgebreid met extra (nieuwe) artikelen van Wolff, alle Evolution artikelen en daarnaast een selectie van de toppers van Royal Fireworks
    - Deelname aan Vuurwerkbieb
    - Freakactie met uitgebreide afhaaltijden. Deze zal in blokken worden ingedeeld zodat we de freaks optimaal kunnen bedienen en samen de bestelling na kunnen lopen
    - Er komt een grotere showroom
    - De showroom gaat eerder open
    - Persoonlijk advies tijdens de verkoopdagen wordt een speerpunt. Er zullen 2 personeelsleden in de showroom lopen om de klant op maat een advies te geven zodat hij/zij met vuurwerk dat aan hun eigen wensen voldoet naar huis gaat.

    Het enthousiasme spat er ondertussen weer vanaf en we hebben ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen. De agenda is weer gevuld met een aantal demo's en we gaan na de demo's de puntjes op de i zetten om een fantastisch assortiment samen te stellen voor de freaks en de consument.

    Laat september maar komen!
    Leuk om te horen en veel succes toegewenst!
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  14. Deze 2 gebruikers waarderen Stefan Works voor het bericht:


  15. #68
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Bedankt voor de update! Klinkt goed allemaal en veel succes! Ik zie jullie zowiezo op 29 december!

  16. Deze 2 gebruikers waarderen Mavcovic voor het bericht:


  17. #69
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Helemaal goed mannen ben zeer benieuwd naar de leuke freakactie en natuurlijk al het nieuws wat eraan staat te komen. September komt alweer dichtbij en de kriebels komen op gang....

  18. Deze gebruiker waardeert elburgersc voor het bericht:


  19. #70
    VWC-Lid Vuurwerk Huizen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2013
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    1.208
    Thanks
    633
    2.775 waarderingen in 796 posts
    Onze site is sinds vandaag moeilijk bereikbaar vanwege onderhoud, tevens heeft dit gevolgen voor onze email.
    Voor vragen of bestellingen kan je momenteel even beter een pm sturen, of mailen naar [email protected].
    Heb je vandaag een mail gestuurd en nog geen reactie gehad, graag even de mail doorsturen naar bovenstaand adres en zal ik sm antwoorden.

    Excuses voor het ongemak!

  20. Deze gebruiker waardeert Vuurwerk Huizen voor het bericht:


  21. #71
    VWC-Lid Vuurwerk Huizen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2013
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    1.208
    Thanks
    633
    2.775 waarderingen in 796 posts
    Omdat de site gisteren en vandaag niet naar behoren heeft gewerkt en julloe mogelijk daardoor niet goed hebben gebruik kunnen maken/bestellen verlengen wij de vroege vogelactie t/m dinsdag as.

    Overigens zijn wij per mail nog steeds niet bereikbaar, gelieve bij vragen even een pm te sturen of mailen aan [email protected]

    Excuses voor het ongemak!

  22. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 november 2013
    Berichten
    29
    Thanks
    4
    11 waarderingen in 6 posts
    Eerste producten al besteld tegen een superprijs,
    super service hier!

  23. Deze 2 gebruikers waarderen Patrickdm voor het bericht:


  24. #73
    VWC-Lid MOH1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Locatie
    nieuwegein/utrecht
    Berichten
    448
    Thanks
    5.389
    219 waarderingen in 171 posts
    net nog even besteld cruel traction thnx patrick,heb nog meer besteld lijst komt nog erop,goede zaak ,je kan altijd nog extra bij bestellen,geld geen probleem kan altijd 2keer betalen

  25. Deze gebruiker waardeert MOH1975 voor het bericht:


  26. #74
    VWC-Lid Vuurwerk Huizen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2013
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    1.208
    Thanks
    633
    2.775 waarderingen in 796 posts
    Inmiddels staat de freakactie voor 2014 ook online! Het assortiment is zo goed als compleet op de artikelen van Royal Fireworks na. Deze zullen naar verwachting zeer spoedig worden toegevoegd aan de lijst, zodat deze compleet is.

    Klik hier om naar de freakactie te gaan!

  27. Deze 6 gebruikers waarderen Vuurwerk Huizen voor het bericht:


  28. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De eerste winkel in het Gooi in de geschiedenis met een freakactie.
    Mijn dank is groot en ik ga er zeker gebruik van maken.

  29. Deze 5 gebruikers waarderen moontan voor het bericht:


Pagina 5 van 23 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •