Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nog steeds mijn winkel nr.1! Bedankt voor de service afgelopen jaar en tot aankomend jaar maar weer!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      Voor het eerst hier geweest de 29ste. Vriendelijk ontvangst en een leuke showroom. Ik kan niet wachten tot de freaksite weer open gaat. Tot volgend jaar!

      Comment


        Het is en blijft een knusse en fijne winkel om te komen, elk jaar weer. Patrick en team dank voor de goede service! Een deze dagen de eerste bestelling van het jaar? ;)

        Comment


          Ik zou zeggen stay tuned. alles is geteld en wil toch vandaag proberen eerste boxen er weer op te knallen!
          www.vuurwerkhuizen.nl

          Comment


            Dat wordt weer lekker F5'en vandaag

            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
            Ik zou zeggen stay tuned. alles is geteld en wil toch vandaag proberen eerste boxen er weer op te knallen!

            Comment


              Was weer super geregeld hier! Bedankt

              Comment


                Patrick en collega’s bedankt voor de goede en snelle service!!! Alles strak geregeld en geen kooien meer te vinden. Tot volgend jaar!!
                Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
                  Ik zou zeggen stay tuned. alles is geteld en wil toch vandaag proberen eerste boxen er weer op te knallen!
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	76C165B9-FADD-4A3F-8BE7-E3A31105A4D3.png
Vertoningen:1
Grootte:185,1 KB
ID:	1570910

                  Grapje natuurlijk succes nog komende twee dagen. Mijn order was compleet. Tot volgend jaar!

                  Comment


                    top zaak weer, bedankt!
                    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                    Comment

                    Working...
                    X