Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Algemeen] Double Dutch

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Algemeen] Double Dutch

    ** DOUBLE DUTCH** singleshots

    Een uniek assortiment wat nog miste in Nederland, uit pure passie ontstaan.
    Ga helemaal los in je eigen show. Getimede stepperbeelden via je eigen systeem of een mooi fanshaped beeld liggen nu ook binnen jouw bereik. Top kwaliteit consumenten singleshots. Hét verschil maak je met Double Dutch singleshots.
    • een uniek assortiment van 14 top singleshots
    • 3 x Ø30 mm
    • 11 x Ø38 mm
    • maximale vulling
    • mines, tails en mines met tails
    • ruime keuze en combinaties mogelijk
    • ruim ingekocht echter OP = OP
    • prijzen zijn fixed prijzen

    Double Dutch wordt uitsluitend verkocht via;




    #2
    Gisteren werd deze lijn getoond en ik was erg onder de indruk van de kwaliteit. Vorig jaar leerden we de Fuego van Wolff kennen, die zit ook in dit assortiment, maar de uitbreiding is groot en stuk voor stuk erg gaaf! Zelfs de mines vind ik hiervan goed, die zijn zeker voller dan de Showtime mines die we al een paar jaar kennen, en daarnaast goed van kleur!

    De comets vind ik voor in de straat minder interessant, maar de lange tails en de mines zijn zeker tof! De echte kick is natuurlijk elektronisch schieten met deze dingen, lekker timen, dat zit er voor mij niet in, maar DFP zal dit in veel shows verwerken denk ik, gaaf!

    Een mooie uitbreiding van het Nederlandse assortiment, zeker dat er liefhebbers zijn die hiermee leuke projecten gaan maken!

    Comment


      #3
      Vond de singleshots gisteravond goed maar niet wereld schokkend vernieuwend.
      Wel zonde dat ze bij slechts 1 winkel te koop zijn.

      Comment


        #4
        Op zich scherpe prijzen, maar als je een karton zou kopen zou ik toch wel een mooie aanbieding maken als ik dutch firworks was.

        Comment


          #5
          Hele goede ontwikkeling dit, dit jaar weer lekker steppen
          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Vind dit zeer mooie single shot, goede toevoeging.
              Kwaliteit vind ik ook zeker in orde.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Erg leuke ontwikkeling deze lijn. Ik heb bij Wolff mooie exemplaren voorbij zien komen. Op zich is de prijs niet zo erg hoog, als je het bv. vergelijkt met de meest verwante concurrenten van Cafferata of de Fuego van Wolff. Het kan in totaalbedrag wel aardig aantikken als je er een béétje mee wilt steppen, want aan tien stuks heb je dan niet veel. Maar voor de liefhebber is dit een erg leuk assortiment! Ik houd er wel van.

                Ik heb nog wel een vraagje. Onder welke CE-familie en welke CE categorie valt dit? Ik zie in jullie leveringsvoorwaarden dat de verkoop vanaf 16 jaar is. Mag ik daaruit afleiden dat alle Double Dutch varianten onder een "mijn, cat. 2, tot 50 gram kruit" vallen? De Fuego is categorie 3, vandaar mijn verwarring.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #9
                  Er zijn er 3 die in cat. 3 vallen (enkelschotsbuis) en de overige in cat. 2 (mijnen)

                  Hardlopers zijn de Rapid, Shoot, Fast, Storm, Intense, Huge, Force en de Hyper.

                  Hyper = Duro (€4,95)

                  Wees er snel bij want OP = OP!

                  www.singleshot.nl


                  Kijk ook op www.dutch-fireworks.nl? Tot 6 december 30% korting. Geen minimale besteding!!!

                  Comment

                  Working...
                  X