Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 25 van 25
  1. #16
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.646
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Prachtdingen zijn dit. Mooie boeketten, vond vooral de palm erg mooi! Heerlijke doffe klap inderdaad bij het verlaten van de candle.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    222
    Thanks
    11
    56 waarderingen in 39 posts
    Heb ze laten liggen, vond 20 euro voor 3 5 shots candles wat veel van het goede maar nu ik de goede reacties lees ga ik ze komend jaar misschien toch maar eens proberen

  3. #18
    VWC-Lid Bjarne0406's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2014
    Locatie
    Landsmeer
    Berichten
    2.510
    Thanks
    201
    701 waarderingen in 330 posts
    Ze zijn hier in de buurt 14 euro. Daar kan ik ze toch wel voor meenemen?? Die langzame schietsnelheid zorgt wel voor wat afwisseling (langer genieten per effect)

  4. #19
    VWC-Lid Mr Kamuro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    139
    Thanks
    456
    145 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
    Ze zijn hier in de buurt 14 euro. Daar kan ik ze toch wel voor meenemen?? Die langzame schietsnelheid zorgt wel voor wat afwisseling (langer genieten per effect)
    De prijs van €14 is inderdaad niet gek, ik zou zeggen doen!!!! Zoals al gemeld is in dit topic geven de kaarsen lekkere doffe klappen bij het verlaten van de candle. Met de effecten is ook niks mis. Vond zelf de candle met het palm effect de mooiste. De andere effecten zijn crackling en multicolour peony voor zover ik nog weet.

  5. Deze gebruiker waardeert Mr Kamuro voor het bericht:


  6. #20
    VWC-Lid Bjarne0406's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2014
    Locatie
    Landsmeer
    Berichten
    2.510
    Thanks
    201
    701 waarderingen in 330 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Kamuro Bekijk bericht
    De prijs van €14 is inderdaad niet gek, ik zou zeggen doen!!!! Zoals al gemeld is in dit topic geven de kaarsen lekkere doffe klappen bij het verlaten van de candle. Met de effecten is ook niks mis. Vond zelf de candle met het palm effect de mooiste. De andere effecten zijn crackling en multicolour peony voor zover ik nog weet.
    Super! Bedankt voor de info. Weet ik een beetje wat ik kan verwachten. Neem dan zeker een pak mee!

  7. Deze gebruiker waardeert Bjarne0406 voor het bericht:


  8. #21
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.262
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Super gave kaarsen! Kende deze helemaal niet! Ik hoop dat ze dit (laatste) jaar ook nog elders te koop zijn dan alleen in het hoge noorden in de freak actie!
    Eind goed, Knal goed!

  9. #22
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Super gave kaarsen! Kende deze helemaal niet! Ik hoop dat ze dit (laatste) jaar ook nog elders te koop zijn dan alleen in het hoge noorden in de freak actie!
    Weet niet waar je in het hoge noorden woont, maar heb ze zien liggen voor 14euro in nieuwe weerdingen ( van der veen )

  10. #23
    VWC-Lid Bjarne0406's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2014
    Locatie
    Landsmeer
    Berichten
    2.510
    Thanks
    201
    701 waarderingen in 330 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
    Weet niet waar je in het hoge noorden woont, maar heb ze zien liggen voor 14euro in nieuwe weerdingen ( van der veen )
    Zijn hier in Utrecht ook te koop voor €14. Het is dan wel een omlabeling.

  11. #24
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.262
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
    Weet niet waar je in het hoge noorden woont, maar heb ze zien liggen voor 14euro in nieuwe weerdingen ( van der veen )
    Ik woon niet in het noorden, ik bedoelde er mee dat ik ze gezien had in een freak actie van een winkel ergens in Groningen en dat deze slechts alleen daar te koop waren! Maar ik begrijp dat ze nog wel her en der verkocht worden in het land, hetzij anders een omlabeling! Wil deze kaarsen graag scoren!
    Eind goed, Knal goed!

  12. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2015
    Locatie
    Eersel
    Berichten
    9
    Thanks
    2
    5 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Ik woon niet in het noorden, ik bedoelde er mee dat ik ze gezien had in een freak actie van een winkel ergens in Groningen en dat deze slechts alleen daar te koop waren! Maar ik begrijp dat ze nog wel her en der verkocht worden in het land, hetzij anders een omlabeling! Wil deze kaarsen graag scoren!
    Wij hebben ze ook nog dit jaar Ruim op voorraad €19,99 www.orkavuurwerk.nl in Eersel

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •