Banner GBV-WECO - Categorie1.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 56
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    76
    Thanks
    1
    38 waarderingen in 11 posts
    Ik heb een vraag. Ik zoek een winkel waarbij de webshop nu open is en die een heel groot assortiment heeft. Liefst de grootste. Waar het ligt maakt niet zo heel veel uit. Ik zoek we specifiek naar één soort vuurwerk (die ze moeten hebben) namelijk de grondbloem met knal. De Rijswijkse Vuurwerkhal heeft ze alleen ik vind voor de rest het assortiment tegenvallen.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2006
    Berichten
    465
    Thanks
    415
    349 waarderingen in 186 posts

  3. #33
    VWC-Lid Tunderking's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2013
    Berichten
    654
    Thanks
    512
    325 waarderingen in 150 posts
    Vuurwerk7kamp in cappele aan der ijsel (Rotterdam) heb ze voor 6,00 euro en 1+1 gratis heb zelf ook 7 pakjes besteld

  4. #34
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Nou, ik vind juist tussen de vele zooi waar je mee belazerd word hem toch wel een eerlijke handelaar.

    Rijswijkse Vuurwerkhal is prijs/kwaliteit dus voor de prijs moet het goed zijn wat je krijgt.

    Smaken verschillen dat mag, oja 1 tip... laatste jaar de grondbloem met knal !
    Wil je ze zonder knal ga naar de lidl, neem daar dan geen oliebollen mee je zal mij dankbaar zijn.

  5. #35
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rijswijk1968 Bekijk bericht
    Nou, ik vind juist tussen de vele zooi waar je mee belazerd word hem toch wel een eerlijke handelaar.
    Rijswijkse Vuurwerkhal is prijs/kwaliteit dus voor de prijs moet het goed zijn wat je krijgt.
    Ik denk dat jij het verkeerd leest of begrijpt : Vuurwerkfan1998 heeft het helemaal niet over oneerlijk of belazerd worden, hij vraagt gewoon naar grondbloemen met knal en dat Frits ze wel heeft maar dat hij het assortiment niet naar zijn smaak is.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. #36
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Ja maar jij leest het ook verkeerd, ik bedoel dat hij een speciaal assortiment heeft niet de pakketten van 3 voor 50 euro dat bedoel ik met belazeren omdat zelfs op dat vuurwerk effecten staan die er helemaal niet is.

    Dat je vind dat het assortiment dan tegenvalt is een mening, en ook ik geef mijn mening.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ik denk dat jij het verkeerd leest of begrijpt : Vuurwerkfan1998 heeft het helemaal niet over oneerlijk of belazerd worden, hij vraagt gewoon naar grondbloemen met knal en dat Frits ze wel heeft maar dat hij het assortiment niet naar zijn smaak is.

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2013
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Ben van plan morgen nog even langs te hoppen bij Rio fireworks in dordrecht, voor die Mad dog thunder shocks, zijn maar 1,49 per pakje van 6. nu is dit een 'powerprijs'. Heb al 3 x contact gezocht met Rio fireworks, want zijn die prijzen nou ook geldig in de losse verkoop?? Heb 1 contact formulier ingevuld 2 weken geleden, een week geleden naar een mail adres gemaild van de winkel en afgelopen zondag na nogmaals geen antwoord te hebben gekregen naar hetzelfde email adres nog een mail gestuurd, nog geen antwoord. Kan iemand mij vertellen of die powerprijzen nou ook in de losse verkoop gelden?

  8. #38
    VWC-Lid Tunderking's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2013
    Berichten
    654
    Thanks
    512
    325 waarderingen in 150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frrick12 Bekijk bericht
    Ben van plan morgen nog even langs te hoppen bij Rio fireworks in dordrecht, voor die Mad dog thunder shocks, zijn maar 1,49 per pakje van 6. nu is dit een 'powerprijs'. Heb al 3 x contact gezocht met Rio fireworks, want zijn die prijzen nou ook geldig in de losse verkoop?? Heb 1 contact formulier ingevuld 2 weken geleden, een week geleden naar een mail adres gemaild van de winkel en afgelopen zondag na nogmaals geen antwoord te hebben gekregen naar hetzelfde email adres nog een mail gestuurd, nog geen antwoord. Kan iemand mij vertellen of die powerprijzen nou ook in de losse verkoop gelden?
    Ik had de zelfde vraag ook al 2 keer gemaild maar kreeg niks terug toen maar naar een andere winkel gegaan koste daar wel 2,50

  9. #39
    VWC-Lid Tunderking's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2013
    Berichten
    654
    Thanks
    512
    325 waarderingen in 150 posts
    Is vuurwerk totaal Rotterdam en rotterdam top vuurwerk de zelfde winkel?

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 september 2015
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 7 posts
    Vuurwerkwinkel de kanonslag is zojuist weer begonnen! houd onze facebookpagina anders in de gaten: facebook de kanonslag!

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 september 2015
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 7 posts
    Goedenavond vuurwerkliefhebbers, Wij Vuurwerkwinkel de kanonslag (Rotterdam/Capelle aan den IJssel) zijn vanaf deze week weer begonnen, met een prachtige lijn! (die houden we nog even geheim) We zijn alweer druk bezig de meest optimale folder te maken en te zorgen dat de laatste 3 dagen voor 1 ieder weer een groot feest gaat worden!
    je kan ons volgen via facebook: de kanonslag.
    De site www.dekanonslag.nl gaat ook snel de lucht weer in!
    12-12-2015 hebben wij als specialde datum, daar later nog meer informatie over!
    mocht je vragen hebben kan je die altijd stellen! doe dat dan even via ons forum die uiteraard op vuurwerkcrew.nl te vinden is!

    Fijne avond! PS voordat je het weet is het weer zover! wij kunnen in ieder geval niet wachten

    De kanonslag!

  12. Deze gebruiker waardeert dekanonslag voor het bericht:


  13. #42
    VWC-Lid patrick ouwehand's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2015
    Locatie
    katwijk
    Berichten
    38
    Thanks
    4
    16 waarderingen in 9 posts
    top1toys in katwijk geen katan dealer meer weet iemand meer ????

  14. #43
    VWC-Lid Rdam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2014
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    795
    Thanks
    44
    456 waarderingen in 132 posts
    Welke winkels in zuid holland zijn er al in de voorverkoop met een breed aanbod?

  15. #44
    VWC-Lid Tunderking's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2013
    Berichten
    654
    Thanks
    512
    325 waarderingen in 150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rdam Bekijk bericht
    Welke winkels in zuid holland zijn er al in de voorverkoop met een breed aanbod?
    vuurwerk7kamp

  16. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    193
    Thanks
    1.372
    57 waarderingen in 38 posts
    Haokan en de kanonslag

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •