Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen omtrent vuurwerkwinkels Zuid Holland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Hoe heette die winkel in de jaren 80 ook alweer in de dorpstraat waar je de thundercrackers van weleer kon kopen, was das niet hengelsportwinkel van kleef ?
    En in de hoofdstraat heeft ooit een tweede winkel naast hobbel gezeten, ook weg ?
    Zou heel goed kunnen, heb die tijd zelf grotendeels gemist Ik denk dat je de hengelsportzaak bedoelt die hier gevestigd was

    Die is na Enschede snel gestopt met vuurwerk verkopen helaas.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door dinoroel Bekijk bericht
      Zou heel goed kunnen, heb die tijd zelf grotendeels gemist Ik denk dat je de hengelsportzaak bedoelt die hier gevestigd was

      Ja die bedoelde ik inderdaad, dat waren gouden tijden toen ik in Noordwijk woonde
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        Is er een dealer in de regio Rotterdam of Dordrecht die het merk Katan Verkoopt ?
        Laatst aangepast door Torrr; 19 October 2013, 18:22.

        Comment


          #19
          Als het goed is
          Cigo kort ambacht in Zwijndrecht
          Cigo kop van zuid in Rotterdam
          Iets verder Goes vuurwerk Werkendam

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door jappy-b Bekijk bericht
            als ik alleen naar mijn woonplaats kijk is de keuze niet zo heel ruim eigenlijk. Groenrijk (lesli), Vuurwerk Zoetermeer (Broekhoff, Lesli, Wolff) Intratuin (Schuurmans, Bonfireworks/dream), Hutuin (GBV-Weco), Zena Zoetermeer (Vuurwerk Totaal), Vuurwerkland Zoetermeer (Wolff) en dan zijn er nog wat kleinere dealers zoals de fietsenwinkels e.d. De grote namen zijn goed verkrijgbaar maar mis toch wel een aantal importeurs (Rubro en Royal bv.).


            in Pijnacker zit Haokan-fireworks (voorheen Zena Pijnacker )die verkopen aantal producten van rubro en royal http://www.haokanvuurwerkshop.nl/

            Comment


              #21
              Wie weet een winkel die dit jaar de sick6 shock verkoop regio Rotterdam of Dordrecht of een andere harde Thunderking alleen geen binkie,mad dog shock,Katan shock of de whistle Thunder queen.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
                Wie weet een winkel die dit jaar de sick6 shock verkoop regio Rotterdam of Dordrecht of een andere harde Thunderking alleen geen binkie,mad dog shock,Katan shock of de whistle Thunder queen.
                Haokan in Pijnacker heeft de sick6
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #23
                  Dat zijn de sick 6 rockets. Geen single shot.

                  Comment


                    #24
                    Pijnacker is te ver en de sick 6 shock bestaat volgens mijn wel je heb de shock en de rocket.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
                      Pijnacker is te ver en de sick 6 shock bestaat volgens mijn wel je heb de shock en de rocket.
                      Die bestaat zeker! Ga naar http://www.zenavuurwerk.nl en zoek met je postcode een Zena-winkel bij jou in de buurt. Die zou ze moeten hebben! Staan ze nog niet op die site? Even bellen of nog even geduld hebben omdat ZENA nog lang niet alle winkelassortimenten er volledig op heeft staan! Wij hebben er bij Huisman zelfs een actie op zitten maar ja, wij zitten voor jou aan de andere kant van NL...
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #26
                        Bedankt.

                        Comment


                          #27
                          Iemand een idee wanneer de site van de Intratuin online gaat?

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door RVO44 Bekijk bericht
                            Iemand een idee wanneer de site van de Intratuin online gaat?
                            Vanaf 1 december kun je bestellen, nu we online :
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Vanaf 1 december kun je bestellen, nu we online :
                              https://zoetermeer.intratuinvuurwerk.nl/
                              Thanks, geldt dat voor alle filialen?

                              Comment


                                #30
                                De intratuin folder van hendrik Ido ambacht en Sliedrecht is wel online vind het ass tegen valen dus ga dit jaar niet naar intratuin helaas:(

                                Comment

                                Working...
                                X