Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    VWC-Lid vuurwerktips's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 december 2008
    Berichten
    73
    Thanks
    26
    68 waarderingen in 18 posts

    Meldpunt voor vuurwerk wat bijv. niet goed is.

    Ik koop goedgekeurd vuurwerk ik vind het tegenwoordig erg goed toch is mij al twee voorgekomen dat het vuurerk wat ik kocht niet goed was geen lontje en de vuurpijlen schoten over de grond.
    Waarom geen melpunt bijv. bij de winkelier die het dan weer doorgeeft aan de importeur.
    Ik vind je kwaliteit samen moet bewaken.

  2. Deze gebruiker waardeert vuurwerktips voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Bij veel winkeliers kun je na oud en nieuw terecht met een cake die niet is afgegaan, mijn tip is dan : bewaar deze cake en neem hem mee naar de winkel. Ik neem aan dat de winkelier dan zelf eventuele stappen gaat ondernemen, maar dat is zijn eigen beslissing en jij krijgt meestal een tegoedbon.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Bij de meeste winkeliers krijg je altijd wel een goede oplossing ja en heb blijft deels menselijk werk. Dus foutloos kan het niet. En om nou overal een meldpunt over te maken :P.
    Laatst gewijzigd door pyroboy; 15 oktober 2013 om 17:17

  5. #4
    VWC-Lid Econz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2017
    Locatie
    Los Limbos
    Berichten
    876
    Thanks
    1.363
    1.084 waarderingen in 434 posts
    Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat je je geld terug krijgt of een tegoedbon krijgt tegenwoordig als je bv een dure compound heb gekocht zoals een King of Town van € 599,- ?
    Er zit dan wel een reserve lont aan neem ik aan, maar als dit ook niet werkt??
    Of is het tegenwoordig zo goed in elkaar gezet, dat de kans heel erg klein is dat zo'n flinke jongen weigert?
    Zo in mijn sas met sas..

  6. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Heb het zelf al meermaals gehad dat producten het niet deden of halverwege stopte, zonder reservelont. Knap vervelend dus.
    Contact met de winkelier heeft niets opgeleverd helaas. Niet in tegemoedkoming (bijzaak) of communicatie naar de importeur toe.
    En ja, langsgaan met het stukje vuurwerk kan een oplossing zijn, maar op 1 of 2 januari mag je geen vuurwerk meer transporteren ;)
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  7. #6
    VWC-Lid Econz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2017
    Locatie
    Los Limbos
    Berichten
    876
    Thanks
    1.363
    1.084 waarderingen in 434 posts
    Dat is dus echt te triest als zoiets gebeurt zeg.
    In dit bureaucratisch landje zou daar toch wel een of andere regel moeten komen voor de consument lijkt mij.....

    Je betaald voor iets dat niet, of niet naar behoren functioneert.
    Zo in mijn sas met sas..

  8. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Die regel is er ook, want je hoort een degelijk functioneert product mee te krijgen. Maar op een of andere manier hebben sommige winkeliers daar echt maling aan. En om nou met juridische stappen zoiegs af te dwingen vind ik dan weer met te ver gaan (afhankrlijk van de prijs van het product natuurlijk).
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  9. #8
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Meestal als, maar ook echt als het echt niet meer af gaat, verplaats ik het naar een open veld en gaat er een beetje benzine over of wat dan voor brandbare vloeistof en dan de hens erin.

  10. #9
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
    Meestal als, maar ook echt als het echt niet meer af gaat, verplaats ik het naar een open veld en gaat er een beetje benzine over of wat dan voor brandbare vloeistof en dan de hens erin.
    Inderdaad, of dan trek ik de cake open, kijk ik waar die niet is afgegaan en verleng ik het lont om het alsnog af te steken.
    Vuurwerk is een passie!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •