Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hummer Spirit [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Kijk dat klinkt toch wel lekker kwa prijs!
    Als het een goed uitgevoerde hummer cake is, is dat zeker het overwegen waard!
    075 zaantjee

    Comment


      #17
      leuk , lekker origineel beestje . ben benieuwd hoe me vrienden reageren als deze de lucht in gaat ....denk wat lacherig haha !!
      -Van vuurwerk heb je nooit genoeg-

      Comment


        #18
        Hierbij een klein stukje van de Hummer Spirit, zodat jullie alvast een indicatie hebben:



        Deze werd in tweevoud geschoten in de finale bij Vuurwerk Orthen.
        De fonteinen onderin horen er uiteraard niet bij.
        Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

        Comment


          #19
          Eindelijk beeld en geluid! Top!
          Maar teleurstellende effecten. Lijkt erg kortstondig en zwak.
          Jammer
          I think I'm rocking with the best!

          Comment


            #20
            Hoe was dit in reallife, anaconda? Hummers komen op film wel eens niet volledig over, hier hoor je maar hele korte floepjes, mag hopen dat dat niet alles was...

            Comment


              #21
              Net op de demo in Leusden gezien. Ik zelf ben van dit soort cakes geen fan, en zal dit zelf ook nooit kopen. Het geluid was echter hoger dan ik had verwacht.

              Comment


                #22
                Had meer van deze cake verwacht voor dat geld.

                Daarentegen was de spining blue geweldig.
                Mooie blauwe mijn en dikke ti tigertail.
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  #23
                  als ik ergens lees van niveau Monster King en ik krijg dit te zien, dan vind ik het heel teleurstellend. Gewoon een grote variant van de Wasp lijkt het.

                  Comment


                    #24
                    Heb hem niet live mee gemaakt, maar vind hem op film niet heel slecht over komen.
                    Ik zou hem, als ik nog budget over had, zeker kopen.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Zo moet je het denk ik maar zien de grote broer van de wasp.

                      Comment


                        #26
                        De hummers uit de wasp zijn toch wel een stuk beter hoor. Vind niet dat je hem daarmee moet vergelijken. Denk dat het gewoon te weinig kruit per shot is mom er iets fatsoenlijk van te maken. Doe dan een 49s blokje o.i.d dan komt het effect nog enigsinds tot zijn recht.
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          #27
                          na de filmpjes had ik niks meer verwacht maar wat een topding is dit met harde rare fluitjes/hummers.
                          heerlijk tempo zit erin ook !

                          bij mij presteerden ze toch echt een heel stuk beter dan in het filmpje van leusden.
                          Laatst aangepast door Pyroclock; 5 January 2014, 01:45.

                          Comment


                            #28
                            deze bak was echt leuk! iedereen was onder de indruk van dit kleine cakeje, op het bovenstaande van Leusden komt hij lang niet zo goed over!
                            Youtube: Fuse & Cues

                            Comment


                              #29


                              Hummers: je vindt het helemaal niks of juist helemaal geweldig.
                              Ik vind het geweldig en naast de Wasp en Monster King (NLE) wou ik deze proberen.
                              De hummers vond ik minder fel en langdurig dan de Wasp, maar zeker niet verkeerd.
                              Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                              Comment


                                #30
                                Vond dit zelf ook 1 van de betere hummer bakken, zeker gezien het tempo en dus de continuiteit van de hummers door de snelheid.
                                https://www.houtse-bazar.nl

                                Comment

                                Working...
                                X