Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Outlet Groningen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    ik zie het probleem niet :P
    Is ook geen probleem maar een aanvulling.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      Bam vandaag is het zover!

      Tot vanmiddag mannen! Wij hebben er zin aan!
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        Tot hoelaat is het vandaag eigelijk van 13.00 tot ...??

        Comment


          Tot een uur of 16-17 gok ik. Tot vanmiddag allemaal!

          Comment


            Vanmiddag bij Luc en Lars geweest. Gezellige sfeer en even lekker kletsen over vuurwerk.
            Ook even een kijkje in de bunkers mogen nemen. Waren al goed gevuld.
            Nu aftellen naar de 29e

            Comment


              Ik ben er ook geweest. Het ziet er weer heel mooi uit. Ook foto's gemaakt. https://myalbum.com/album/WZuOhOMY3nVY
              Gelukkig 2024!

              Comment


                Prima middagje weer ! Was genoeg animo met daarbij dikke bestellingen zeg !

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                  Ik ben er ook geweest. Het ziet er weer heel mooi uit. Ook foto's gemaakt. https://myalbum.com/album/WZuOhOMY3nVY
                  Bedankt voor het delen van je foto's ;)
                  Helaas kon ik er niet bij zijn vandaag, maar wel leuk om foto's te zien van de bunkers!
                  Krijg steeds meer zin in de 29ste xD

                  Comment


                    Ooooh ik zie op de foto's een Las Vegas! Is die nog te koop?

                    Comment


                      Ziet er goed uit , zie ik nu een bar op die foto?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                        Ziet er goed uit , zie ik nu een bar op die foto?
                        Dat klopt he was een top uitje bedankt. ����������

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                          Ooooh ik zie op de foto's een Las Vegas! Is die nog te koop?
                          Helaas niet meer.

                          EDIT: Heeft er iemand nog Cat1 vuurwerk gekocht daar?
                          Laatst aangepast door maxwell96; 3 December 2016, 19:26.
                          Gelukkig 2024!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                            Helaas niet meer.

                            EDIT: Heeft er iemand nog Cat1 vuurwerk gekocht daar?
                            Ik heb wat leuk spul

                            Comment


                              Vanmiddag ook ff geweest, het was zeker gezellig ff een biertje gedaan met Luc, Lars, pekelder en die barman uit Rotterdam wiens naam ik ben vergeten nog ff wezen kijken in de bunkers is ook altijd leuk om te zien, nadat alles gezien te hebben gelijk even de dreamland box er bijbesteld verder kan ik ook niet wachten tot de 29ste nachts om alles te halen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
                                Vanmiddag ook ff geweest, het was zeker gezellig ff een biertje gedaan met Luc, Lars, pekelder en die barman uit Rotterdam wiens naam ik ben vergeten nog ff wezen kijken in de bunkers is ook altijd leuk om te zien, nadat alles gezien te hebben gelijk even de dreamland box er bijbesteld verder kan ik ook niet wachten tot de 29ste nachts om alles te halen.
                                Afhankelijk van hoe laat je er was, heb je me misschien daar gezien.
                                Gelukkig 2024!

                                Comment

                                Working...
                                X