Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Kanonslag Vuurwerk Capelle a/d IJssel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hallo Leendert

    Het is eigenlijk de bedoeling dat je de prijs wel persoonlijk ophaalt

    Groet de kanonslag

    Comment


      #32
      hallo ik kom wel persoonlijk me prijs ophalen maar wanneer kan dat en hoe werkt dat

      Comment


        #33
        Iedereen die iets heeft gewonnen krijgt een pb met instructies, als het mee zit vandaag (26ste).

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Mav Bekijk bericht
          Iedereen die iets heeft gewonnen krijgt een pb met instructies, als het mee zit vandaag (26ste).
          Thanks mav voor de info!

          Een rode ipv een groene secret salute , tot dinsdag morgen en bedankt voor de prijs, kanonslag Capelle! Mooie actie van jullie!!
          Aftellen naar .....

          Comment


            #35
            Vandaag een prijs mogen ophalen. Zeer mooie winkel zeg! Nog even een praatje gemaakt met Bas, aardige en enthousiaste vent. Volgend jaar zeker bestellen.

            Comment


              #36
              Tenet mijn prijs opgehaald. Erg mooie en grote winkel, mocht zelfs de bunker in om al het vuurwerk te zien. Ik werd geholpen door Bas die heel erg vriendelijk was net als de andere medewekers. Ook ik ga zeker volgend jaar bij de Kanonslag vuurwerk bestellen!

              Comment


                #37
                Vandaag ben ik ook langs geweest om mijn prijs op te halen werd vriendelijk geholpen door Bas.
                Het was trouwens wel een van de mooiste en meest ruim opgezette winkels waar ik ooit geweest ben, mooie showroom en je werd snel geholpen.
                Ook was er buiten gratis iets te eten wat natuurlijk ook nooit verkeerd is, hier ga ik dus volgend jaar ook bestellen!

                Comment


                  #38
                  Bas doet het goed!
                  December here we come!

                  Comment


                    #39
                    hier nog een prijswinnaar en helemaal eens met de andere hele mooie zaak, lekker een happie en een snappie en Bas is een echte bevlogen toffe peer en bij deze zal volgend jaar wat extra inslaan bijn jullie

                    Comment


                      #40
                      Ga zo mijn prijs ophalen

                      Comment


                        #41
                        Ook ik heb vandaag mijn prijs opgehaald en ben met zeer veel lof te spreken over deze winkel.
                        Je wordt buiten op de openbare weg goed verwezen naar de winkel, er is ook genoeg parkeerplek.
                        Binnen een ruime showroom met veel personeel die je helpen bij een keuze te maken.
                        Dan heb je in het andere vertrek genoeg kassa's staan om je bestelling door te geven, waarna je naar een ander deel van de winkel kan gaan om je bestelling op te halen.
                        De bestellingen worden zeer snel bij elkaar gepakt waarna het samen met je wordt nagekeken.
                        Van al dat shoppen krijg je honger dus snel naar buiten om een hamburger,patatje of een soepje te scoren.

                        Deze winkel heeft het goed voor elkaar en zorgt echt ervoor dat de klant zich koning voelt.

                        Wat mij betreft een aanrader!!!

                        Comment


                          #42
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2014-12-30 14.31.51.jpg
Vertoningen:1
Grootte:94,5 KB
ID:	1553078Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2014-12-30 14.31.53.jpg
Vertoningen:1
Grootte:94,8 KB
ID:	1553079

                          Vandaag de eer om mijn prijs in ontvangst te mogen nemen!!!

                          Eerste wat mij direct al opviel is de zeer goede service en netheid van de zaak! Alles is heel ruim opgezet en er is veel deskundig personeel om je te helpen. Het is dat ik al over mijn budget heen ben en alles naar mijn zin binnen heb......



                          Vuuwerkcrew en De Kanonslag onwijs bedankt met deze prachtige prijs!!!!

                          Comment


                            #43
                            Heb hier ook een Extreme Salute mogen oppikken. Waarvoor veel dank. Bas doet het goed en als ik eerder van deze winkel wat had geweten had ik hier zeker besteld, voor dit jaar houd ik deze zeker in gedachten. Wat foto's van de winkel en een filmpje van het product. Bedankt voor de service en tot aankomend jaar!

                            Gedeelte van de showroom


                            Ander gedeelte


                            Volgens mij zij bij de standjes hier wat versnaperingen te krijgen (gratis)


                            En de ingang


                            Tot slot het filmpje van de gewonnen Extreme Salute


                            (P.s.: HD)

                            Comment


                              #44
                              beste kamikaze, vanaf vandaag zijn we weer volop actief! over een paar weken gaar de site de lucht weer in en leuker over een paar weken beginnen de eerste win acties te komen op facebook : zou je ons dan ook willen toevoegen op facebook zodat je mee kan doen en op de hoogte te blijven! groetjes Melvin@dekanonslag

                              Comment


                                #45
                                beste Mav, vanaf vandaag zijn we weer volop actief! over een paar weken gaar de site de lucht weer in en leuker over een paar weken beginnen de eerste win acties te komen op facebook : zou je ons dan ook willen toevoegen op facebook zodat je mee kan doen en op de hoogte te blijven! groetjes Melvin@dekanonslag

                                Comment

                                Working...
                                X