Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Kanonslag Vuurwerk Capelle a/d IJssel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vandaag 17 december geopen van 12:00 tot 17:00 vanavond

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	08053330-4465-46A9-916A-A02568646299.jpg
Vertoningen:1
Grootte:185,0 KB
ID:	1564479Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	08053330-4465-46A9-916A-A02568646299.jpg
Vertoningen:1
Grootte:185,0 KB
ID:	1564479

    Comment


      Ben ook even wezen kijken in de showroom van de kanonslag. Deze winkel is 5 minuten van mijn werk.

      Maar wat een collectie. Men doet er ook alles aan om een echte vuurwerksfeer te creëren.

      Ga zo door.
      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

      Comment


        Ik heb er geweldige cake's mogen winnen, de Zena Revolution á 159,50 euro! Ga ik meteen ophalen de 28e

        Comment


          Comment


            www.dekanonslag.nl

            Wij hebben er zin in!

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	E74FC524-9A33-4773-B4E6-6D26D27AD41B.jpg
Vertoningen:1
Grootte:113,5 KB
ID:	1567454

            Comment


              Informatie volgt nog houd ons forum + Facebook goed in de gaten

              Het gaat bizar worden

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	A5664E6A-99D7-49B6-A832-4723E583303F.jpg
Vertoningen:1
Grootte:79,7 KB
ID:	1569894

              Comment


                Zie hier de grootste actie ooit op vuurwerk gebied! Alleen vanavond in De winkel!!

                Cancel alles! Cancel die demo waarvan je de filmpjes wel terug kan zien en stap als een gek die auto in om keiharde, snoeiharde euro’s te besparen! Want dit is de actie van de eeuw! Wil jij drie revolutions dan krijg jij die derde gewoon gratis! Wil jij drie Zena ULTIMATE dan krijg je de derde herwon gratis! De actie is geldig op alles en telt voor het goedkoopste artikel! Dus deel deze actie met je familie je mede freaks en profiteer! Want gekker gaat het nooit meer worden!


                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1640ADEF-34FD-41D7-A844-58139FF70099.png
Vertoningen:1
Grootte:908,8 KB
ID:	1569994

                Comment


                  Ik kan me nog een draadje herinneren van een aantal maanden geleden, waarin ik aangaf dat sommige winkeliers Evo artikelen aanbieden voor een prijs die zelfs ver boven de adviesprijs ligt.

                  Ehm ik word in dit geval niet echt vrolijk van een Mega Willows van 249,- (en de rest van het Evo assortiment)

                  Comment


                    De kanonslag is toch gewoon de rijswijkse vuurwerkhal maar dan nog duurder ? Ze doen het leuk op facebook en mensen die geen onderzoek doen kopen daar hun vuurwerk.

                    Het is er ook altijd KNEITER druk tijdens de verkoop dagen, dus ze zullen wel iets goed doen.
                    https://youtube.com/@Pyroblom

                    Comment


                      Ja hele goede marketing en ze investeren ook wel echt in hun winkel. Ze pakken hun demo groots aan en zijn 24/7 bezig met reclame en geven dagelijks compounds weg via winacties. Die moeten ook ergens van betaald worden...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Ja hele goede marketing en ze investeren ook wel echt in hun winkel. Ze pakken hun demo groots aan en zijn 24/7 bezig met reclame en geven dagelijks compounds weg via winacties. Die moeten ook ergens van betaald worden...
                        Klopt, maar je kunt ook overdrijven. Voor mij is het pure oplichting om 90 euro boven de adviesprijs van 159 euro te gaan zitten.

                        Daarnaast vind ik het nogal armoedige marketing. Als je als onderneming je verkoopprijs dermate moet opschroeven om je eigen marketingbudget te financieren, dan doe je iets niet goed. Of het moet zo zijn dat het puur om het verhogen van de winstmarge gaat. Lijkt me aannemelijker.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                          Klopt, maar je kunt ook overdrijven. Voor mij is het pure oplichting om 90 euro boven de adviesprijs van 159 euro te gaan zitten.

                          Daarnaast vind ik het nogal armoedige marketing. Als je als onderneming je verkoopprijs dermate moet opschroeven om je eigen marketingbudget te financieren, dan doe je iets niet goed. Of het moet zo zijn dat het puur om het verhogen van de winstmarge gaat. Lijkt me aannemelijker.
                          Geen idee of de prijzen daarom zo hoog zijn, denk het niet. Was ook een grapje natuurlijk. Maar het is wel de reden waarom het zo druk is daarzo. Sowieso is Capelle ad Ijssel een erg grote gemeente en daar omheen zitten ook weer grote gemeentes dus het ligt erg centraal. Door de marketing van hun ( zelfs reclame bij scholen hangen ) en extreem actief zijn op Facebook zijn ze echt wel de best lopende vuurwerkzaak daarzo. En de concurrentie is hoog daar ( Holvuurwerk en Vuurwerkshop7kamp zijn 2 grote winkels die daar in de omgeving zitten en verder nog tig vuurwerkwinkels ). Ze richten zich eigenlijk puur op de gewone man en dat lijken ze erg goed te doen al jaren en dat wordt naar mijn inzien zelf jaarlijks steeds beter.

                          Jij en ik zullen er nooit kopen nee. Ze waren ook ooit eens actief hier op Vuurwerkcrew en gaven aan ook niet aan een freakactie mee te willen doen en liever dan een winactie te houden. Toen heb ik er nog een cake gewonnen en ben daar langs geweest en ik moet ook zeggen: De show room zag er perfect uit en er loopt een enthousiast team rond die met iedereen een persoonlijk praatje houdt. Dat zijn allemaal dingen waarom men weer terug komt! Zo'n winkel heb je bij mij op het dorp ook en die is ook bizar druk ieder jaar. Puur door dat persoonlijke, terwijl de prijzen daar tijdens de verkoopdagen ook bijna 1.5 keer zo hoog zijn dan normaal.

                          Comment


                            Hoi. Heeft de kanonslag uit capelle holland vuurwerk uit oostvoorne overgenomen? Kan hier wat duidelijkheid over gegeven worden, want er is in omgeving Oostvoorne veel onduidelijkheid over hoe dit zit en gaat holland vuurwerk nog vuurwerk verkopen in 2019 of verdere toekomst?

                            Comment

                            Working...
                            X