Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Horse Tail

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Horse Tail

    Artikelnummer: 1571
    Artikelnaam: Horse Tail
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 25 schoten
    Effectomschrijving: 25 shots horse tail cake. Brocade crown mine to golden horsetail.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €29,95

    Laatst aangepast door bassie1978; 3 October 2013, 15:41.

    #2
    Ik ben zeer benieuwd naar deze cake aangezien deze compleet anders is volgens de omschrijving dan van een andere cake met deze naam die ook van Zena was/is, of vergis ik mij nu compleet ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Omschrijving is inderdaad anders als ik me niet vergis.
      Ben ook erg benieuwd naar dit effect.
      https://www.houtse-bazar.nl

      Comment


        #4
        ZENA heeft vandaag helaas laten weten dat dit artikel dit jaar niet geleverd zal worden...
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #5
          Moeten we denk ik niet rouwig om zijn... ik denk dat het horsetail effect in een legale variant weinig spectaculair zal zijn...

          Comment


            #6
            Je weet het nooit. Als je Burned horse Bij GBV vandaan ziet. Dan moet ik zeggen dat het geen misselijke legale cake is. :P

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
              Je weet het nooit. Als je Burned horse Bij GBV vandaan ziet. Dan moet ik zeggen dat het geen misselijke legale cake is. :P
              Dit is de Burning horse en deze was/is van Orginal/Zena.
              Ik heb dit voorjaar 2 burning horses besteld bij Haokan.
              Dit was een nieuwe versie, maar ik weet niet of deze nog verkocht wordt.

              Trouwens een black beauty van een cake.

              Volgens mij kan je bij de Zena verstigingen in Belgie ook een horse tail cake kopen....
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #8
                Klopt inderdaad sigarenman deze oude versie is bij zena verkrijgbaar.
                Ik heb bij haokan ook een paar van deze gehaald.
                Ik vins het in tegenstelling tot andere reacties wel jammer dat deze er niet komt.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                  Klopt inderdaad sigarenman deze oude versie is bij zena verkrijgbaar.
                  Ik heb bij haokan ook een paar van deze gehaald.
                  Ik vins het in tegenstelling tot andere reacties wel jammer dat deze er niet komt.
                  Ik sprak slechts een vermoeden uit... ik heb de cake nooit gezien...

                  Comment


                    #10
                    Ja nee dat snap ik. Het is natuurlijk ook totaal niet te vergelijken met het horsetail effect in professiineel vuurwerk, maar het valt niet tegen hoor!
                    Voordat ik deze andere variant geschoten had dacht ik hetzelfde als jou.
                    Wel is dit natuurlijk een effect waar smaken sterk in verschillen, vooral met het legale kaliber kan ik me voorstellen dat dit product niet iedereen aanspreekt.

                    Comment


                      #11
                      Voor de geintreseerden.
                      Topic van de Burned horse: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...8-Burned-Horse

                      Ja sorry ik zat fout, het is dus geen burning horse, maar Burned horse.
                      Kom zei de vis in de vissenkom.

                      Comment

                      Working...
                      X