Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doorlontboxen vergelijking

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Doorlontboxen vergelijking

    Freaks,

    Ik had deze lijst al gemaakt van 1 importeur en toen werd mij gevraagd dit voor alle doorlontboxen te maken, uiteraard geen probleem. Ik ben er even mee bezig geweest en heb gewacht tot het grootste deel van de nieuwe producten bekend gemaakt werd. De teller staat tot nu toe op 94! doorlontboxen.

    Ik probeer deze lijst zo volledig mogelijk te houden maar dit word makkelijker met jullie hulp,
    Stuur dus een pm naar mij als je een aanvulling hebt of een fout hebt ontdekt ik kan maar zo een box zijn vergeten het zijn er namelijk erg veel. De rode cellen hebben die kleur omdat ik daar nog informatie van mis.


    Ik zet onder deze zin elke keer de datum neer van de laatste verversing dit geldt voor de foto’s en voor het PDF download bestand:

    Laatste update: 01-10-2013 20:00

    Download pdf: http://www.speedyshare.com/BKpRx/dow...rlontboxen.pdf

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5233291-0.jpg
Vertoningen:1
Grootte:184,2 KB
ID:	1610715
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5233291-1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:154,2 KB
ID:	1610716
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5233291-2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:183,4 KB
ID:	1610717
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5233291-3.jpg
Vertoningen:1
Grootte:174,0 KB
ID:	1610718
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5233291-4.jpg
Vertoningen:1
Grootte:83,5 KB
ID:	1610719
    Laatst aangepast door Torrr; 1 October 2013, 21:05.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Geweldig gedaan en onwijs bedankt voor de moeite en ik denk dat je hier een hoop mensen blij mee maakt, mij in ieder geval !!!
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Top^10!
      Kan me de thread inderdaad nog herinneren, top gedaan, een boel werk dat is zeker.
      Dit lijkt me een excel bestand van origine te zijn, is het eventueel mogelijk om die ook te delen of op google docs publiekelijk ter beschikking te stellen.
      Dan wordt filteren mogelijk, vorige sommige onder ons (waaronder voor mezelf) denk ik een handige optie

      Comment


        #4
        Inderdaad, goed bezig! Erg super overzichtelijk en de extra eigenschappen erbij


        ik vind het alleen wel bijzonder dat als de prijs per gram hetzelfde is, de prijs per 500 gram dan afwijkt ?

        Comment


          #5
          Eigenlijk zouden we moeten kunnen stemmen op prijs / kwaliteit verhouding zodat er een top 10 ontstaat...

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
            Inderdaad, goed bezig! Erg super overzichtelijk en de extra eigenschappen erbij


            ik vind het alleen wel bijzonder dat als de prijs per gram hetzelfde is, de prijs per 500 gram dan afwijkt ?
            Dit heeft met de afronding te maken:

            0.0875 word neergezet al 0.09 maar 0.0945 word ook neergezet als 0.09
            dit verschil van slechts 0,007 euro word bij een vermenigvuldiging van 500 al 3,50 euro verschil.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Dit is echt super, super bedankt voor de moeite. Nu kunnen we goed zien welke mooi geprijsd zijn en welke niet! Wat een verschillen had dat niet gedacht dat die zo groot zouden zijn.

              Comment


                #8
                Super lijst, erg bedankt er zijn er nu zoveel dat voor mij het overzicht zoek was.

                Comment


                  #9
                  Heb deze lijst inmiddels al gedownload en als achtergrond van mijn bureaublad ingesteld, reuze handige tool ... nee zonder gekheid, wel gedownload maar niet als achtergrond ingesteld, reuze praktisch om zo'n overzicht bij de hand te hebben.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Netjes gedaan, maar let wel:
                    Je hebt overal de originele adviesprijs gepakt, maar bij de Zena / vuurwerkvisie boxen de internet aanbiedingsprijs.

                    Sowieso apart hoe zij het aangeven:
                    RRP €135
                    Prijs waarvoor Zena het zelf gaat verkopen: €115 (dit neem ik daarom als richtprijs)
                    Internet aanbieding: €85

                    Comment


                      #11
                      Geweldig! Bedankt voor het werk wat je er nu al in hebt gestopt!
                      Top gedaan!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
                        Netjes gedaan, maar let wel:
                        Je hebt overal de originele adviesprijs gepakt, maar bij de Zena / vuurwerkvisie boxen de internet aanbiedingsprijs.

                        Sowieso apart hoe zij het aangeven:
                        RRP €135
                        Prijs waarvoor Zena het zelf gaat verkopen: €115 (dit neem ik daarom als richtprijs)
                        Internet aanbieding: €85
                        Het is heel moeilijk om te kiezen welke prijs ik in de lijst zet. ik heb voor mezelf het zo bepaald dat ik de laagste door de importeur vastgestelde prijs hanteer. of dit nu alleen voorverkoop is of niet. (meeste freaks halen het toch in de voorverkoop). dus als bijv. rubro nu met een vastgestelde aanbieding komt dan pas ik dit aan in de lijst. zo niet dan blijf dit de verkoop prijs.

                        mee eens of niet?
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Hartstikke bedankt voor deze lijst!
                          Ben van plan dit jaar minimaal 1 box te kopen en dit is wel erg handig om te vergelijken

                          Comment


                            #14
                            Geweldig bedankt voor alle tijd en moeite die je hier hebt ingestopt.
                            Dit is voor iedereen een geweldig mooi en handig overzicht.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Een prachtig overzicht, helemaal geweldig. Wat ik er nog aan toe zou voegen is een kolom met daarin de link naar het beste demo-filmpje (Youtube of Vimeo). Zelf werk ik ook met dit soort Excel lijstjes en ik vind het dan altijd handig om vanuit het overzicht meteen het filmpje te kunnen bekijken.

                              Comment

                              Working...
                              X