Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyro's Myth

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Net besteld, leek me wel een leuk cakeje. Zoals al eerder gezegd; voor dit geld kun je bijna geen miskoop doen.

    Comment


      #17
      Ik heb er ook 2 besteld. Voor die prijs kon ik het toch niet laten om er een 2e bij te nemen.

      Comment


        #18
        uiteindelijk had ik er 3 , na 1 te hebben afgestoken was 1 ding zeker volgend jaar niet meer , oke veel schoten lekkere salvo finale maar geen knallen meer plofjes in de lucht en dan van die heele kleine dunne boeketjes 1 kant op , de product demo was 1000000x beter dan in het echt dit keer jammer. dus de 2e maar met een messier tegelijk en dan zie je overduidelijk welke knallen van het messiertjes komen evenals de boeketen. jammer heb er ook nog 1 niet afgestoken

        Comment


          #19
          hierbij mijn pyros myth video:

          hierbij mijn Pyros myth + messier video :

          Ps: Wordt gedraaid youtube is er mee bezig.

          Comment


            #20
            Vind hem op het filmpje best tegenvallen vergeleken met het product filmpje.

            Comment


              #21
              Bij ons was dit ook een tegenvaller, de bursten waren meer plofjes dan knallen. Zeer jammer van deze 500 grammer.

              Filmpje volgt nog.
              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door jessevuurwerk Bekijk bericht
                Vind hem op het filmpje best tegenvallen vergeleken met het product filmpje.
                ja dat klopt en het lag niet aan het weer ofzo want als je die met messier kijkt zie je die wel mooie volle boekketen en harde knallen net als de rest van mijn videos, ik vind het een heel groot verschil met de product video .

                Comment


                  #23
                  Hier was het ook een tegenvaller.. Plofjes niet echt gezien gelukkig, maar het was het gewoon net niet. Had weinig verwachtingen, ook weinig gekregen helaas.

                  Comment


                    #24
                    Hierbij mijn filmpje en ik moet zeggen ik had er 5 waarvan ik 3 had doorverbonden.
                    Maar die hebben een tijdje buitten gestaan en die ploften ook.

                    En heb er 1 losse geschoten die ik van binnen heb meegenomen en gelijk heb afgestoken en wat een verschil.

                    Kijk zelf maar..

                    Comment


                      #25
                      Het is een goedkope cake, maar volgend jaar zal ik hem niet meer nemen.

                      Comment


                        #26


                        wat wil je nog meer voor 15 euro

                        Comment


                          #27
                          best heldere kleuren in deze pot of niet???
                          Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht


                            wat wil je nog meer voor 15 euro
                            deze deed het heel mooi, wat wil je inderdaad nog meer voor 15 euro
                            Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                            Comment


                              #29
                              Ik vond em erg tegen vallen! op de film was het een topper voor 15 euro maar in real life waren de boeketten flut zeg!

                              Op het filmpje van Zenavevo ging het blok een stuk beter. Dat haalde hij bij mij niet

                              Comment


                                #30
                                Pyro's Myth : Zena vuurwerk

                                Helaas een tegenvaller door de plofjes


                                Laatst aangepast door bolle-040; 31 July 2015, 13:21.
                                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                                Comment

                                Working...
                                X