Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fantastic Four

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik zou ook voor de total event gaan. was er afgelopen jaar erg over te spreken en heb hem daarom dit jaar weer besteld. misschien de total event + massive?

    Comment


      #47
      Hebben de cakes uit deze box dubbele lonten zodat je ze makkelijk kan doorlonten?
      Ik weet namelijk dat de Hexagon het niet had maar de total event wel.

      Comment


        #48
        Ik heb 'm dit jaar, en: nee, geen dubbele lonten... Erg onhandig. Nu vind ik het niet zo erg om wat te knutselen, maar ik denk toch niet dat de gemiddelde vuurwerkkoper daarop zit te wachten. Moet wel bekennen dat ik vorig jaar vond dat die doorlontbakken te veel vertraging hadden tussendoor, dus anders had ik er toch zelf snellont tussen gezet. Nu is het gewoon iets meer werk.

        Comment


          #49
          Deze op het laatste moment er nog bij besteld en was er toch zeer over te spreken. Mooie boeketgroote en goede burst. Alleen jammer inderdaad dat er geen reservelonten aanwezig waren

          Comment


            #50
            Dit jaar toch bestelt, zie verschillende reacties.
            Kan iemand mij vertellen of er reserve lonten aan de cake's zitten, en hoe de 2015 batch was?

            Comment


              #51
              Volgens mij heeft deze box geen reservelonten althans dat was 2 jaar geleden.



              Oorspronkelijk geplaatst door slauger Bekijk bericht
              Dit jaar toch bestelt, zie verschillende reacties.
              Kan iemand mij vertellen of er reserve lonten aan de cake's zitten, en hoe de 2015 batch was?

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door slauger Bekijk bericht
                Dit jaar toch bestelt, zie verschillende reacties.
                Kan iemand mij vertellen of er reserve lonten aan de cake's zitten, en hoe de 2015 batch was?
                Mooi, ik had er vorig jaar en heb deze weer gekocht. Iets mindere burst maar wel mooie effecten. Zeker z'n geld waard
                reservelont is er niet, ik schiet electronisch dus enkele cue's extra nodig

                Comment


                  #53
                  Waar hebben jullie deze besteld? Kan hem via vuurwerktotaal niet vinden?

                  Comment


                    #54
                    Is uit de collectie meende ik, dus alleen als restvoorraad bij de dealer te bestellen.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                      Is uit de collectie meende ik, dus alleen als restvoorraad bij de dealer te bestellen.
                      Inderdaad, ik heb er nog 2 gekocht bij Zena in Olen maar zijn nu uitverkocht. Mogelijk zijn er nog enkele dealers die er hebben

                      Comment


                        #56
                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment

                        Working...
                        X