Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Total Event

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    nou, ik moet toch eerlijk zeggen dat deze dit jaar teleurstelde. de helft van de eerste cake waren allemaal plopjes i.p.v. een goeie burst zoals vorig jaar.. alleen de laatste cake was eigenlijk helemaal goed uitgevoerd. jammer.
    Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

    Comment


      #32
      Wat een pracht bak.
      De twee fonteinen waren fantastisch, de crackling fontein zette de hele straat vol!
      En de cakes doorgelont als finale, prachtig!
      Grote boeketten en een lekker tempo met goede klappen, en helemaal compleet afgesloten met de 3 salvo's aan het einde.
      Lekker bakkie!!!!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Hendtje Contentje Bekijk bericht
        nou, ik moet toch eerlijk zeggen dat deze dit jaar teleurstelde. de helft van de eerste cake waren allemaal plopjes i.p.v. een goeie burst zoals vorig jaar.. alleen de laatste cake was eigenlijk helemaal goed uitgevoerd. jammer.
        Nou dat was mijn ervaring ook, de fonteinen waren nog het beste...
        even ter illustratie,

        ik heb afgeschoten zena mayhem, burn it: total event & hexagon, van china red: 24 carat, strictly china (wat een rammer), reach 4 freedom en black out eight, dus vergelijking genoeg.

        en dit was absoluut de slechtste, leek ook niet op de film. alleen maar plop dus mijn conclusie niet nog een keer
        naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
          Nou dat was mijn ervaring ook, de fonteinen waren nog het beste...
          even ter illustratie,

          ik heb afgeschoten zena mayhem, burn it: total event & hexagon, van china red: 24 carat, strictly china (wat een rammer), reach 4 freedom en black out eight, dus vergelijking genoeg.

          en dit was absoluut de slechtste, leek ook niet op de film. alleen maar plop dus mijn conclusie niet nog een keer
          Je miet ook niet te veel verwachten voor maar 60 euro.

          Comment


            #35
            De cakes waren prima, alleen lastig doorlonten. De fonteinen daarentegen waren fantastisch !
            ffffffffff

            Comment


              #36
              Viel tegen.
              Oordeel zelf.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Supreme Bekijk bericht
                Viel tegen.
                Oordeel zelf.
                Lijkt een vocht probleem. Sommige boeketten zijn wel monster (voor die 60 euro)

                Comment

                Working...
                X