Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 130

Discussie: The Big Five

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2010
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    581
    Thanks
    278
    388 waarderingen in 184 posts
    china by night bevat volgens mij geen cakes waarbij het effect maar 1 kant op vliegt. Wat ik bij de big 5 wel zie.. dus voor dat beetje geld meer moeten we toegeven dat china by night ook zeker beter is. dit geld net zo voor het buurtassortiment. Maar voor de freaks met een minder budget is dit toch een leuke set. Voor 50 euro kan je bijna geen miskoop doen tegenwoordig.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2010
    Berichten
    89
    Thanks
    19
    35 waarderingen in 16 posts
    De effecten van China by Night vind ik kleiner en blijven minder lang hangen. Daarnaast vind ik de effecten van de Big Five mooier: blinkers, willows/brocades met tippings en sterren.
    Voor dezelfde prijs had ik alsnog voor de Big Five gekozen.
    Maar nu is het prijsverschil wel erg groot met andere 19 shots. 10,- p/s als adviesprijs.

  3. #18
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Ziet er voor dat geld goed uit!
    10 per blokje is gewoon een retestrakke prijs.
    zo wordt het ook een stuk leuker om 2 cakes in de lucht te schieten.
    Ik wordt er vrolijk van
    Even a broken clock is right twice a day.

  4. #19
    VWC-Lid Pauls's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 april 2008
    Berichten
    223
    Thanks
    46
    148 waarderingen in 66 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eart Bekijk bericht
    De effecten van China by Night vind ik kleiner en blijven minder lang hangen. Daarnaast vind ik de effecten van de Big Five mooier: blinkers, willows/brocades met tippings en sterren.
    Voor dezelfde prijs had ik alsnog voor de Big Five gekozen.
    Maar nu is het prijsverschil wel erg groot met andere 19 shots. 10,- p/s als adviesprijs.
    Je weet dat deze afgelopen jaar aangepast is hé? Veel grotere effecten en blijven langer hangen. Hoe dan ook, wil ze graag nog een keer in het echt zien, maar 50 euro is zeker niet duur voor dit assortiment.

  5. #20
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eart Bekijk bericht
    Voor dezelfde prijs had ik alsnog voor de Big Five gekozen.
    Maar nu is het prijsverschil wel erg groot met andere 19 shots. 10,- p/s als adviesprijs.
    Hoho, wacht ff. Zoals het mij/ons is uitgelegd zit het iets anders in elkaar. De adviesprijs van de Big Five is EUR 99,75. Straks in december kost deze box EUR 89,00 in de aanbieding. Op dit moment is er een internetaanbieding waarbij je deze meeneemt voor EUR 49,95. Maar dat is dus zeker niet de adviesprijs, dat is een aanbieding met maximale korting en enkel te bestellen via de ZENA-website, niet via eigen sites van winkeliers. Deze prijzen zijn trouwens gewoon terug te vinden op de ZENA-webshop.
    www.huismanvuurwerk.nl

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 november 2010
    Berichten
    310
    Thanks
    44
    386 waarderingen in 132 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Hoho, wacht ff. Zoals het mij/ons is uitgelegd zit het iets anders in elkaar. De adviesprijs van de Big Five is EUR 99,75. Straks in december kost deze box EUR 89,00 in de aanbieding. Op dit moment is er een internetaanbieding waarbij je deze meeneemt voor EUR 49,95. Maar dat is dus zeker niet de adviesprijs, dat is een aanbieding met maximale korting en enkel te bestellen via de ZENA-website, niet via eigen sites van winkeliers. Deze prijzen zijn trouwens gewoon terug te vinden op de ZENA-webshop.
    gizmo dit is helemaal correct

  7. #22
    VWC-Lid Xplode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Berichten
    579
    Thanks
    58
    407 waarderingen in 122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eart Bekijk bericht
    Deze set is beter dan de China by Night. En een slag goedkoper. (85/6= 14,25 ps, 50/5= 10,-).
    Ik vind ze iets tegen de Big19/Extreme Salute zitten maar vergelijkbaar met de Buurtassortiment cakes. Maar vooral de laatste 3 cakes op het bovenstaande filmpje zijn wel erg tof! En als je dan naar prijs gaat kijken, niet te vergelijken!

    Prijs/kwaliteit verhouding is enorm goed van de producten bij Vuurwerk Totaal.
    Vraag me af of jij wel eens zowel het Chine By Night /Extreme Salutes/Buurtassortiment heb gehad..

    De boeketten van deze ''box'' vind ik niet spectaculair & gaan ook nog eens 1 kant op, Durf je te zeggen dat de de Extreme Saluutjes & Buurtassortiment deze er makkelijk uitknallen!

    Moet wel zeggen dat je voor 50 euro ( als je deze online via de zena website koopt ) je er absoluut top potjes voor krijgt voor deze prijs!
    Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

  8. #23
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kuiper-koekange Bekijk bericht
    gizmo dit is helemaal correct
    Ik begrijp alleen zojuist dat ik het nog iets moet nuanceren:

    Het bedrag van EUR 99,75 noemt ZENA de Marktprijs en de EUR 89,00 is de Adviesprijs. Het is aan de winkelier om te bepalen voor welke prijs hij/zij dit artikel in december wenst aan te bieden dus of hij/zij dat doet voor de maximale kortingsprijs van EUR 49,95 of juist wat hoger gaat zitten.
    www.huismanvuurwerk.nl

  9. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  10. #24
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
    Vraag me af of jij wel eens zowel het Chine By Night /Extreme Salutes/Buurtassortiment heb gehad..

    De boeketten van deze ''box'' vind ik niet spectaculair & gaan ook nog eens 1 kant op, Durf je te zeggen dat de de Extreme Saluutjes & Buurtassortiment deze er makkelijk uitknallen!

    Moet wel zeggen dat je voor 50 euro ( als je deze online via de zena website koopt ) je er absoluut top potjes voor krijgt voor deze prijs!
    Persoonlijk vind ik deze box niet vergelijkbaar met China by Night.
    Ik heb vorig jaar China by night gehad voor 55,- per 6 en voor zover ik kan beoordelen knalt die toch net wat harder en zijn de boeketten voller.

  11. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2010
    Berichten
    89
    Thanks
    19
    35 waarderingen in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
    Vraag me af of jij wel eens zowel het Chine By Night /Extreme Salutes/Buurtassortiment heb gehad..

    De boeketten van deze ''box'' vind ik niet spectaculair & gaan ook nog eens 1 kant op, Durf je te zeggen dat de de Extreme Saluutjes & Buurtassortiment deze er makkelijk uitknallen!

    Moet wel zeggen dat je voor 50 euro ( als je deze online via de zena website koopt ) je er absoluut top potjes voor krijgt voor deze prijs!
    Ik verwachte die eerste zin al, en ja die heb ik allemaal gehad. Net als de Big 19 en nog meer 19shots cakes. En ik vind dat Extreme Salute en Big 19 boven aan staan, dan Buurtassortiment en daarna China by Night.

    Maar ik las net dat de China by Night veranderd is. Hier was ik niet van op de hoogte. En daar kan ik dus niet goed over oordelen. Ik vind dat deze set de oude China by Night eruit knalt.

    Wel vind ik bij deze set de effecten en kleur erg mooi overkomen.
    Toppertje voor een tientje per cake.

  12. Deze gebruiker waardeert Eart voor het bericht:


  13. #26
    VWC-Lid vuurw3rk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juni 2012
    Berichten
    264
    Thanks
    53
    126 waarderingen in 102 posts
    De boeketten zijn niet echt groot, maar voor 10 euro per cake is het wel goed genoeg.

  14. #27
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Hoho, wacht ff. Zoals het mij/ons is uitgelegd zit het iets anders in elkaar. De adviesprijs van de Big Five is EUR 99,75. Straks in december kost deze box EUR 89,00 in de aanbieding. Op dit moment is er een internetaanbieding waarbij je deze meeneemt voor EUR 49,95. Maar dat is dus zeker niet de adviesprijs, dat is een aanbieding met maximale korting en enkel te bestellen via de ZENA-website, niet via eigen sites van winkeliers. Deze prijzen zijn trouwens gewoon terug te vinden op de ZENA-webshop.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kuiper-koekange Bekijk bericht
    gizmo dit is helemaal correct
    Zover ik begrepen had is de voorverkoopacie 49,95, dus ook in de decembermaand op de zena webwinkels.

  15. #28
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Zie post #33 hierboven...
    Dit heb ik gelezen. Alleen blijft de verkoopprijs in december op de zenawebwinkels 50euro. In de losse verkoop kan je bepalen of je de prijs verhoogd ja of te nee.
    Laatst gewijzigd door 5pyroman5; 1 oktober 2013 om 19:20

  16. #29
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Hierbij ook mijn film!



    Een uitstekend assortiment voor een tientje per cake! Oké, per cake zijn het niet de meest bijzondere effecten, maar voor deze prijs per cake kan je weinig beters vinden.
    Laten we lekker link gaan doen!

  17. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2013
    Berichten
    37
    Thanks
    6
    16 waarderingen in 10 posts
    Ik moet ook toegeven dat ik dit een prachtbak vind. Ook qua prijsverhouding.

Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •