Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Matrix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Toch wel een beetje jammer.
    Heb hier een karton van in me finale..
    Misschien er nog wat doorheen doen, voor nog meer spektakel.��

    Comment


      #77
      Had het bericht al gelezen maar toch nog 4 stuks van aangeschaft. Blijven leuke knalbatterijen. Hopelijk is de knal nog als vanouds.

      Comment


        #78
        Met de knal is niets mis, eigenlijk zijn we maar ontevreden, meer vuurwerk voor hetzelfde geld en het is nog niet goed

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door pirat Bekijk bericht
          De 2017 versie heeft een rood boeket erbij, net getest en helaas dus..
          Schiet ie eigenlijk nog in salvo's/bursts?

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door pirat Bekijk bericht
            Met de knal is niets mis, eigenlijk zijn we maar ontevreden, meer vuurwerk voor hetzelfde geld en het is nog niet goed
            Dus de knal is nog goed te noemen? Ik heb er 8 dus zou mooi zijn.
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              #81
              Nou het maakt voor mij niks meer uit in ieder geval. Hij was niet geleverd bij mijn dealer dus heb ik the force van original fireworks fgekregen als vervanger gekregen, super blij mee omdat ik die in eerste instantie al wilde bestellen maar deze niet op de site stond.

              Comment


                #82
                Deze vielen mij niet tegen hoor. Zit nog een prima knal op. Vind het eigenlijk wel een lekker knalblokkie hoor.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #83
                  Knalde goed maar het was meer een sier dan knalcake. Had er 4 te gelijk.

                  Comment


                    #84
                    Ik heb deze 24x tegelijk in mijn finale geschoten. De knal was nog steeds prima en de rode boeketjes die erin zaten storen eigenlijk niet, omdat ik er ook siercakes doorheen schoot. Eigenlijk had ik gewoon een hele dikke Red Maroon
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #85
                      Ik vind het eigenlijk geen knalcake meer door dat er nu rode sterren zijn toegevoegd.
                      Maar zoals hierboven vind ik de knal nog wel erg lekker voor in meervoud!

                      Comment


                        #86
                        Ik had gelukkig de oude, knalde echt goed. Duidelijk harder dan mijn single shots.
                        Ik heb er ook een filmpje van gemaakt.

                        Comment


                          #87
                          Heel karton in 1 keer geschoten, was net een snelle Red Maroon hahahahah
                          klappen waren wel goed...

                          Comment


                            #88
                            Verwerkt als eindknal van project. 6 keer verwerkt. Opzich prima, maar zijn niet meer de knalcakes die ze eerst waren. Ik miste het zwaardere geluid dat hoorde bij salutecakes. Vorig jaar als finale 3 knalcakes gehad en die blijven mij beter bij dan de Matrix 6 keer. Het is ook eigenlijk geen knalcake meer gezien het effect! Jammer.

                            Comment


                              #89
                              Knaap!

                              Comment


                                #90
                                Kruitkoorts !

                                Comment

                                Working...
                                X