Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Matrix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
    Had hem dit jaar 2x, eentje los geschoten en ander in een projectje. De knallen waren echt hard alleen schoten ze beiden niet in de salvo's die hij vorig jaar had bij mij.
    Maar het blijft een top knaller!
    Jammer dat hij niet in salvo's ging in mijn projectje, dan was het helemaal top geweest.
    Matrix is vanaf 1:25.

    Comment


      #47
      Ik had er ook één gekocht. Geweldige knalpot. Zou er volgend jaar voor dezelfde prijs 3 meenemen ipv 1

      Comment


        #48
        Ik had 4 van deze knalpotten moet zegen zijn prima knalcake en gingen nog best hard en voor die prijs is gewoon een topper

        Komende jaar neem ik er 8 zijn prima!

        Comment


          #49
          Geinige cake zeg! Gewoon goed uitgevoerd en voor een betaalbare prijs. 12 euro voor 25 shots is redelijk goed, zeker met die leuke salvo's.
          Heb deze samen geschoten met de freakshow, was even een last minute beslissing voor 6 uur. Had ze snel op een kartonnetje geplakt en het ging erg goed! Lekkere flinke dreunen tussen enkele mooie boeketten.
          Laatst aangepast door baassie123; 18 January 2016, 01:25.

          Comment


            #50
            Hier dan de video van het 'projectje'.
            De Freak Show samen geschoten met de Matrix:

            Wat me vooral opviel zijn de mooie lichtkogels die hij schiet, zo fel uitgevoerd zie je ze normaal niet op NL cakes.

            Comment


              #51


              filmpje van mij kant mobielkwaliteit maar ach
              Back from the dead!

              Comment


                #52
                Leuke knalcake. Harde klappen, maar er zat bij mij crackling bij (minimaal dat wel) maar toch.
                Ik zou deze volgend jaar weer nemen. Dit jaar had ik er één, maar volgend jaar koop ik er minimaal twee.

                Comment


                  #53
                  Vond deze ook verrassend goed voor 13 euro. Goede knallen, enkele sterren erbij maar niet storend.

                  Comment


                    #54
                    Goede knalcake. Voor 10uur project samen met de X-treme wistler. Geweldige knallen

                    Comment


                      #55
                      Ook dit jaar weer 6 van deze geweldige knalcake,s weg geschoten ze blijven gewoon top!!!

                      Comment


                        #56
                        Heden met 3-4 sterren, maar niet storend!

                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #57
                          Hoe zouden jullie deze schieten? Los of per 2-3? Twijfels...
                          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                            Hoe zouden jullie deze schieten? Los of per 2-3? Twijfels...
                            Los is leuk voor tussendoor, verder niet vind ik. Ik schiet ze per 24 in de finale
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #59
                              Heeft de Matrix een reservelont?

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door alkan075 Bekijk bericht
                                Heeft de Matrix een reservelont?
                                De Matrix heeft geen reservelont.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X