Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brocade Willow Tip

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ja? Waarmee was de boeketgrootte te vergelijken? Jammer dat ik deze box niet heb aangeschaft als ik het zo hoor.

    Comment


      #17
      Brocade Willow Tip:

      Zeer leuke cake met 2 effecten

      Laatst aangepast door bolle-040; 19 February 2015, 17:15.
      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Ik kom hier even op terug want ik heb deze cake tekort gedaan want hij was waanzinnig goed met grote, ja zeer grote boeketten en ben blij dat ik hem toch heb aangeschaft.
        lol dus wel waard om aan te schaffen?

        Comment


          #19
          Neem het ervan!

          Comment


            #20
            Is deze cake gelijk aan bovenstaande film of aan de productfilm van Zena zelf? Zit te twijfelen om hem t e nemen, maar als ik bovenstaande film zie sla ik hem liever over.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Nondu1 Bekijk bericht
              Is deze cake gelijk aan bovenstaande film of aan de productfilm van Zena zelf? Zit te twijfelen om hem t e nemen, maar als ik bovenstaande film zie sla ik hem liever over.
              Ik heb precies hetzelfde! Hoop dat iemand die hem afgelopen jaar heeft ontstoken zijn mening kan geven

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyrowork Bekijk bericht
                Ik heb precies hetzelfde! Hoop dat iemand die hem afgelopen jaar heeft ontstoken zijn mening kan geven
                Op pagina 1 staan 2 reacties van mensen die hem vorig jaar hebben afgestoken en die zijn allebei positief.

                Kwam deze film nog tegen op youtube van afgelopen oudjaar, schiettempo is anders dan in de product film van Zena maar hij ziet er opzich prima uit. Op de film van fireworkaddicted valt die dan weer zwaar tegen.

                Comment


                  #23
                  Ik heb deze pot om 18:00 als eerste geschoten, hij schoot in salvo's van 3 of 4 schoten tegelijk, laatste schot is een mine.
                  Boeketten zijn best groot, de tips lichten mooi op! de filmpje's doen m geen recht al stond hier ook nouwelijks wind. Burst is goed maar niet bijzonder hard.

                  Leuke pot!

                  Comment


                    #24
                    Bij mij ging die ook in salvo's van 4/5 schoten ongeveer, productfilmpje van Zena zelf klopt dus niet. Wel jammer, want zo had ik hem liever gezien. Maar het was een hele mooie cake verder, mooie heldere tips, en doordat die in salvo's schoot was het effectgrootte ook best groot.

                    Comment


                      #25
                      Ja hoor, beviel ook dit jaar zeker weer!
                      Hier in combinatie met 3x Wild Cats en een waaiercake:

                      Comment


                        #26
                        Mooie effecten, maar niet allemaal even mooi afgewerkt. Stond bij mijn dealer bij de op=op, gaat ie er misschien uit?

                        https://www.youtube.com/simansays

                        Comment


                          #27
                          Dit jaar voor eerst vuurwerk gehaald bij Zena aangezien dit bij mij vandaan toch nog wel stukje rijden is. Ook deze cake had ik dit jaar. Mooi afgewerkt uiterlijk, de uitwerking had wel beter gekunt. Boekketen niet op en top. Echter wel een heel leuk effect. Volgend jaar zeker meer van zena.

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20141229_132235.jpg
Vertoningen:1
Grootte:266,8 KB
ID:	1553377

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20141229_132250.jpg
Vertoningen:1
Grootte:227,7 KB
ID:	1553378

                          Comment


                            #28
                            O&N '14 - '15 Brocade Willow Tip.

                            Comment


                              #29
                              Mijn filmpje gemaakt tijdens de ZENA Winkeliersdemo 2015:

                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                #30
                                Starttopic en verkoopprijs 2015/2016 aangepast.
                                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                                Comment

                                Working...
                                X