Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Revolution

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zena Revolution

    Artikelnummer: 01582
    Artikelnaam: Zena revolution
    Bruto Gewicht: 19800 gram
    Netto kruitgewicht: 4000 gram
    Aantal schoten: 188 schoten - compound
    Effectomschrijving: Vette Zena box met 4 kilo kruit en dat uit 8 verschillende cakes die tot 25 gram per schot bevatten. Een beest om weg te rammen om 00:00 uur! Twijfel niet langer en koop 2 maal zoveel kruit voor dezelfde prijs als bij andere winkels, je bent toch niet gek!
    Max. tube diameter: 30
    Tijdsduur: 160 sec.
    Stijghoogte: 25-30 meter
    Kartoneenheid: 1 / 1
    Adviesprijs: €199,5
    Voorverkoop: €159,5
    O.a. verkrijgbaar bij: ZenaVuurwerk.com




    Demo 2019:

    Laatst aangepast door omepje; 18 June 2019, 00:12.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Mooi assortiment! Die internetprijs doet het em. + die spinnercake!
    Is het een doorlontbox? Ik zou ze afzonderlijk afsteken, duurt anders te lang.

    Comment


      #3
      Dat is wel een hele beste bak

      Comment


        #4
        Dat kan je wel zeggen ja..!! Alleen de finale ontbreekt een beetje, maar dat mag de pret niet drukken. Wat cakes omwisselen kan natuurlijk ook nog. En wat een prijs ook trouwens, complimenten!

        Comment


          #5
          Heel veel mooie effecten,maar ook waar ik niks mee kan. Geweldige variatie weer,super!
          Light some fireworks, and see who answers.

          Comment


            #6
            Leuke cake box met leuke effecten erin maar die crackling tussendoor verpest het af en toe een beetje.

            En dan de prijs, €169,00 is een prima prijs voor 8x 500 gram maar je zou deze box maar in de losse verkoop gaan halen en hier €349,95 voor moeten betalen, veels te veel.
            Je bent een rund als je een ander geen vuurwerk gunt.

            Comment


              #7
              De prijs is uitstekend die 169 euro bedoel ik dan uiteraard! 350 euro van zn lang zal ze leven niet iig maar ik vind dit wel een mooie gave box, genoeg variatie en ja ik ben wel gek van die spinners. Als je t geld er voor over hebt zeker doen.

              Comment


                #8
                Mooie box, duurt lekker lang. Wil hem graag een keer live zien voordat ik mijn keuze maak .
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #9
                  Dit is een beste box waar in je toch heel veel verschillende effecten naar voren ziet komen, veel verschillende kleuren ziet en een lekker tempo heeft en toch komt deze box totaal niet chaotisch/ rommelig over. En daar naast is hij wel zeer scherp geprijst.
                  Laatst aangepast door Viva la Bang; 7 September 2014, 22:04.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    veel variatie, en met deze internetprijs zet ik hem toch op de voorlopige lijst.

                    Comment


                      #11
                      zeker een leuke prijs voor zo een doorlontbox!

                      Comment


                        #12
                        Geweldige doos, 8 25g/s bakken voor 21.25 euro p.s. is echt een zeer acceptabele prijs. Mooi variatie in de doos, maar toch wel weer zo dat het goed in elkaar overloopt. Zowel leuk om door te lonten, als om apart af te steken. Toppertje weer!

                        Comment


                          #13
                          dit ziet er zeer intressant uit. hopelijk kan ik hier nog een beetje korting op krijgen dan word die zeker aangeschaft

                          Comment


                            #14
                            Prima box die gewoon alles aan boord heeft.... Mines, tails, felle kleuren, veel afwisselende effecten en kleur en ook hier en daar nog een shape... Ik vind 'm de moeite wel waard. En voor de enorm scherpe prijs zeker

                            Comment


                              #15
                              ik vind het een vette box die veel effecten heeft, iemand enig idee wat het bruto gewicht eigenlijk is ?
                              [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                              Comment

                              Working...
                              X