Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Brocade Crown Box [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Erg mooie bak dit. Lekker rustig tempo maar erg heldere kleuren en mooie volle boeketten. Voor deze prijs in mijn ogen een toppertje.

    Comment


      #17
      Zeker een mooie bak! Mijn film van gisteren

      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        #18
        Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

        Comment


          #19
          Voor mij verkrijgbaar voor 68 eurootjes zouden jullie deze dan aanraden voor dat geld of tot beter een andere keuze?

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door rick0072 Bekijk bericht
            Voor mij verkrijgbaar voor 68 eurootjes zouden jullie deze dan aanraden voor dat geld of tot beter een andere keuze?
            Als je van het effect houdt is het een prima prijs, maar als je geen fan van Brocade Crown effecten bent zit je met 4 cakes opgescheept waar je niet zo veel mee hebt Met de kwaliteit van de effecten zit het sowieso wel goed.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Meshuggah Bekijk bericht
              Als je van het effect houdt is het een prima prijs, maar als je geen fan van Brocade Crown effecten bent zit je met 4 cakes opgescheept waar je niet zo veel mee hebt Met de kwaliteit van de effecten zit het sowieso wel goed.
              Het effect spreekt me wel aan maar wat vinden jullie van de spektakel level als ik deze afsteek per 2 o.i.d heb je dan de wauw factor of zeg je dan zal ik eerder iets anders doen

              Comment


                #22
                Neem het ervan!

                Comment


                  #23
                  Bij deze mijn demofilm van deze cakebox:

                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #24
                    Deze mooie cakebox in twee delen:

                    Comment


                      #25
                      Brocade Crown Box : Zena

                      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                      Comment


                        #26
                        Ik vond het zeker wel een mooie box! Filmpje per 2 geschoten!

                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #27
                          Mijn filmpje gemaakt tijdens de ZENA Winkeliersdemo 2015:

                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                          Als je op de plek van de 3 sterretjes Kilo Utrecht Tango invult dan doet 'ie het...
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #28
                            Verkoopprijs 2015 / 2016 en startpost aangepast.
                            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                            Comment


                              #29
                              Per ongeluk deze bestelt I.P.V. de Golden Willow. Mailtje naar Zena doen of zo laten ?

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door AFTERBURNER Bekijk bericht
                                Per ongeluk deze bestelt I.P.V. de Golden Willow. Mailtje naar Zena doen of zo laten ?
                                Ik vind persoonlijk dit effect mooier, maar dat is mijn mening.

                                Comment

                                Working...
                                X