Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VIP Collection – Hoe het werkt

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    VIP Collection – Hoe het werkt

    VIP Collection – Hoe het werkt

    De rechtstandige cakes kosten € 29,95 per stuk. Bij afname van 6 stuks bedragen deze cakes € 25,00 per stuk.
    De waaiercakes kosten € 34,95 per stuk. Bij afname van 6 stuks bedragen deze cakes € 29,95.


    U bent uiteraard vrij om te bepalen waaruit u kiest. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om 5 rechtstandige i-shape cakes te bestellen en dit aangevuld met 1 waaiercake. De prijs is dan 5 x € 25,00 = € 125,00 + 1 x € 29,95 = € 154,95






    Dit is een speciaal gemaakte doos. Tijdens het afsteken heeft u geen last van open- of dichtklappende bovenkanten.


    Dit is een speciaal gemaakte doos. Tijdens het afsteken heeft u geen last van open- of dichtklappende bovenkanten.

    #2
    Wat een origineel idee.
    De prijzen klinken best goed vind ik.
    Afwachten op filmpjes om de effecten goed te kunnen zien

    Comment


      #3
      Ziet er goed uit, en prijzen zijn ook redelijk als de uitwerking goed is!

      Comment


        #4
        Volgens mij was dit ook dit jaar weer het meest genoemde min punt van de bekende boxen
        20 Gr. Per schot €29,95 daar wordt ik blij van

        Comment


          #5
          Concept en de uitwerkingen zien er zoals hier gepresenteerd mooi uit, hopelijk worden dit jaar de grammen wel echt gehaald. Ben benieuwd naar eventuele demo-filmpjes ( uit NL ).

          Comment


            #6
            Zoals het er nu naar uit ziet zijn ze voor het eerst te zien op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal op 6 december, bij slecht weer op 7 december.

            Comment


              #7
              Erg mooi idee, ik twijfel alleen of de consument zich hier ook in gaat verdiepen. Met een goeie webwinkel uitleg zou dit wel kunnen. Voor de freak is dit wel ideaal zijn om zo zelf je doos samen te stellen.

              Ben erg benieuwd naar de uitwerkingen/beelden.

              Had zelf overigens niet gekozen voor een korting bij 6 artikelen maar bij 4 artikelen. 100 euro is denk ik voor veel mensen een symbolische grens.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                Voor de freak is dit wel ideaal zijn om zo zelf je doos samen te stellen.
                De freak stel sowieso zijn eigen doos wel samen ongeacht dit concept, wat ik een beetje saai vind overkomen is het uiterlijk maar dat is natuurlijk persoonlijk en daarom kijk ik ook hals rijkend uit naar de demo's waar deze box hopelijk in enkelvoud ( of maximaal tweevoud met voldoende tussenruimte ) in zijn geheel wordt geschoten en waarschijnlijk wordt ik zwaar verrast Frits en consorten een beetje kennende
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  De freak stel sowieso zijn eigen doos wel samen ongeacht dit concept, wat ik een beetje saai vind overkomen is het uiterlijk maar dat is natuurlijk persoonlijk en daarom kijk ik ook hals rijkend uit naar de demo's waar deze box hopelijk in enkelvoud ( of maximaal tweevoud met voldoende tussenruimte ) in zijn geheel wordt geschoten en waarschijnlijk wordt ik zwaar verrast Frits en consorten een beetje kennende
                  Het uiterlijk oogt inderdaad beetje saai. Maar als des te meer het echte mooie er in de lucht uitkomt
                  Zou je mij niet horen klagen.

                  Comment


                    #10
                    Heren van Rubro en Zen kijken jullie even mee?
                    Zo kan het dus ook. Geen opgedreven adviesprijzen maar meteen een eerlijke prijs voor een 100sh en 150sh box.
                    Het mooiste is dat onderaan de streep je ongeveer hetzelfde betaald maar niemand zeurt om korting of heeft het uberhaupt over de prijs.
                    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                    Comment


                      #11
                      Maar houd er wel rekeing mee dat deze lijn bij de verkooppunten waarschijnlijk niet meelopen in hun kortingsactie!

                      Gr
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #12
                        Ik ben toch wel benieuwd naar de filmpjes. Lijkt me een interessant concept.

                        Comment


                          #13
                          komt er nog een aparte (actie)prijs voor de hele collectie ?

                          Comment


                            #14
                            Eerst film VIP Cake Y :

                            Comment


                              #15
                              okey dat begint al goed .
                              ook hoop dat de rest het ook zo goed doet .
                              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                              Comment

                              Working...
                              X