Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Domination

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Domination

    Artikelnummer: 2536
    Artikelnaam: Domination
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 2.000 gram - 4 x 500 gram
    Aantal Schoten: 122 schoten - 2x 25 schots + 2x 36 schots
    Effectomschrijving: Domineer de straat met deze box die in totaal 122 schoten heeft. Schiet grote effecten die tot wel 20 gram per schot bevatten. 2 kilo kruit! Burn It! glitter tail, glitter willow, strobe, titanium coconut, stars, peony, crackling willow, wave crackling (alleen staart), brocade crown, tip, mines, tiger tail, horsetail.
    Tijdsduur: 1 min 40 sec
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 89,95





    Met dank Vuurwerkvisie voor de informatie.
    Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 18 August 2014, 20:21.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Haha. Die kleurcombinatie. Word je lekker opgefokt van

    Comment


      #3
      Super mooie blokje voor een prima prijs

      Comment


        #4
        Ik hoef eigenlijk het filmpje niet af te kijken om te kunnen zeggen dat dit wel een hele prachtige en zeer scherp geprijsde box is en tegelijkertijd vraag ik mij nu echt af waarom er importeurs zijn die dan meer dan het dubbele vragen voor zoiets dergelijks. Ik ben in ieder geval verkocht
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          voor 1 box van een andere importeur zet je er hier twee naast elkaar.
          En ook nog mooi ook. Ik ga op zoek naar een winkel die dit verkoopt. Hopelijk eentje die ook nog beetje freak korting geeft. Maar van zichzelf heeft deze box al een mooie prijs en zou ik het ook al willen betalen.
          greetzzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #6
            Mooie box hoor! alleen vertekend het bij deze box wel erg omdat je er 4 gelijktijdig ziet schieten.
            Ik hoop deze nog eens stand alone te zien, wel weer een perfect prijs kaartje.
            Ik heb het idee dat bij de andere boxen de advies prijzen expres hoog worden gehouden zodat het lijkt of er grote kortingen worden gegeven,, dit is tenminste een prima prijs ook zonder korting.
            075 zaantjee

            Comment


              #7
              In mijn ogen echt zwaar zijn geld waard.
              Stond er gisteren onder en was echt onder de indruk.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclastic
                Doet me een beetje aan de Heron cakes denken qua label. Jammer dat er per 4 wordt geschoten. Per stuk kan het weleens gaan tegenvallen ben ik bang.
                Dat label zal me een worst wezen.
                Heron zou willen dat de inhoud er een beetje op leek .
                Wat is vuurwerkvisie goed bezig zeg!!!

                Comment


                  #9
                  Mooie box hoor, deze ga ik zeker aanschaffen.
                  Zie dat alle vwvisie boxen wel mooi zijn en leuk geprijsd, worden een boel boxen zo dit jaar ;)

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclastic
                    Daar ben ik dan ook benieuwd naar, ik zie toch echt per vier schoten op het filmpje.
                    Hij werd per 4 geschoten, dus in totaal 16 cakes (4x4).

                    Comment


                      #11
                      daarom maar is even wachten want als je per schot begint te onder scheiden is het efect niet erg groot. En tja 90 euro is mooi maar toch nog 22.50 per cake. Daar heb je ook al losse 500 grammers voor of gewoon goede cakes met mooie 15 grams schotjes

                      Comment


                        #12
                        Mensen die bij deze bak nog over de prijs zeuren moeten echt eens aan zn hoofd voelen....
                        Wat ik wel erg jammer vind is dat deze per 4 is geschoten want volgens mij heeft hij het totaal niet nodig, ik zie namelijk erg mooie kleuren en horse tails voorbij komen.
                        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                        Comment


                          #13
                          Natuurlijk zie ik ook wel dat er 4 tegelijk de lucht in gaan, daarom vind ik het ook zo jammer dat er weer iemand twijfel zaait, waardoor mensen op het verkeerde been gezet worden.
                          Neemt niet weg dat dit een mooie showbox is met een heel goede prijs/kwaliteits verhouding

                          Comment


                            #14
                            afgelopen jaren waren er 500 grams cakes geweest die per stuk in de zelfde prijs klasse zaten als deze 4 .
                            om eerlijk te zijn voelt deze prijs mij goud eerlijk aan .
                            want als je zelf een project maakt met 500 grams cakes ben je ongeveer het zelfde geld kwijt .
                            hier hoor je mij nooit of te nimmer over horen klagen prima
                            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                            Comment


                              #15
                              @ samen vuurwerk kopen

                              zeg dan dat je gewoon mij bedoelt. Laten we eerlijk zijn zet voor 100 euro vier keer die midnight mania er naast en je hebt wel een wat grote efect. Lijkt het zo. ;) en ben daar wel vrij zeker van. ja dit is heel wat anders. Maar ik denk dat het slimmer is om te wachten tot ze per een worden geschoten want als je dit door vier deelt. Zijn de boeketen waarschijnlijk een stuk kleiner ;)

                              Comment

                              Working...
                              X