Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hexagon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hexagon

    Artikelnummer: 2534
    Artikelnaam: Hexagon
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 1.900 gram - 4 x 475 gram
    Aantal Schoten: 76 schoten - 4x 19 schots
    Effectomschrijving: Deze box bevat 76 schoten van het grootste caliber met een maximale kruitvulling van 25 gram per schot. In totaal 1,9 kilo kruit! Burn It! Met de effecten willow tail, willow, mines, crackling tiger tail, crackling willow, glitter willow, strobe, brocade crown, tail, time rain mine, tiger tail, blink mines, willow time rain.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 69,95





    Met dank Vuurwerkvisie voor de informatie.
    Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Mooi prijsje, maar beeld wordt beetje verdraaid met 4 stuks tegelijk :(

    Comment


      #3
      Klopt, dat had ook per stuk geschoten mogen worden, voldoet dan ook nog hoor, zeker voor die prijs!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Goedenmorgen zeg als of ik naar de oude 19 schots cakes van Bonbridge zit te kijken, wat een heerlijke set van 4 x 19 schots.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Zeer jammer dat dit 4 x tegelijk werd geschoten opeens. Ben bang dat het enkel geschoten een zeer mager product is.

          Comment


            #6
            Waarom per 4 geschoten.....jammer. Nu is het niet te beoordelen, maar ik denk dat deze per stuk inderdaad tegenvalt. Vind het tempo per 4 al aan de lage kant.

            Comment


              #7
              In het begin zeiden ze dat ze alles los gingen schieten....... erg jammer dat ze dan juist alle boxen met 2 of zelfs 4 tegelijk schieten.
              Erg moeilijk te beoordelen. Blijft het natuurlijk zo dat het voor €20 per cake niet duur is, maar sommige effecten in de cakes komen niet mooi uit, maar dat heeft uiteraard met de prijs te maken denk ik zo.
              https://www.houtse-bazar.nl

              Comment


                #8

                Per 4 geschoten!

                Comment


                  #9
                  Ik ben ook bang dat een enkel geschoten product een slechte indruk maakt! Áls ze zoiets willen verkopen moeten ze er zéker geen 3 of 4 tegelijk schieten! Jammer hoor!!!!

                  Comment


                    #10
                    76 schoten in 3 minuten
                    Of hebben ze er meer dan 4 geschoten?

                    Comment


                      #11
                      Er is 4 keer het hele assortiment van 4 afgestoken dus totaal 304 shots.

                      Comment


                        #12
                        Klopt, maar Peter042 bedoeld denk ik dat als je 1 assortiment afsteekt dit assortiment 3 minuten duurt en 76 shots bevat
                        https://www.houtse-bazar.nl

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Klopt, dat had ook per stuk geschoten mogen worden, voldoet dan ook nog hoor, zeker voor die prijs!
                          ik ben van mening dat dit product niet voldoet, effecten zijn aardig maar het tempo is een absolute dood-doener in dit geval. misschien leuk voor de consument die "lang" voor zijn geld wilt maar ik denk dat de liefhebbers van de vw fora simpelweg in slaap vallen bij het live mee moeten maken van dit blok.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk bericht
                            ik ben van mening dat dit product niet voldoet, effecten zijn aardig maar het tempo is een absolute dood-doener in dit geval. misschien leuk voor de consument die "lang" voor zijn geld wilt maar ik denk dat de liefhebbers van de vw fora simpelweg in slaap vallen bij het live mee moeten maken van dit blok.
                            Het is dat deze box nu met vier tegelijk geschoten werd maar ik vond m echt prachtig. Wil hem zeker nog een keer per stuk zien maar viel ook zeker niet in slaap.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Kan natuurlijk ook zomaar zijn dat ze de cake's in de box stuk voor stuk geschoten hebben, dus niet doorgelont. Dat zou in ieder geval de lange tijdsduur verklaren. Maar deze prijs...mmm beetje doorlonten, dan is het toch wel een mooi product mijn inziens.

                              Comment

                              Working...
                              X