Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lady Cracker 40 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Bij mij was jammer genoeg de helft met blackpowder gevuld en de andere helft met flash. De flash variant knalde echt heerlijk! Ik zei al tegen m'n stook maat dat dit soort producten gewoon gelegaliseerd moeten worden, de zijn een stuk veiliger dan de blackpowder versie waarvan alle knallertjes tegen je aanschoten. Was ook niet echt prettig afsteken moet ik eerlijk zeggen! Ik heb er nog een stuk of 10 bewaard voor de zekerheid, dus kan er nog wel een jaartje mee vooruit..

    Comment


      #62
      bij mij prima flitsmatjes van bugano !
      Erg leuk spulvoor de vooravond . heb nog 3 pakjes over voor eventuele rompeslomp volgend jaar.
      Even a broken clock is right twice a day.

      Comment


        #63
        Hier ook nog op de kop kunnen tikken. Met buskruit zijn echt helemaal niks.
        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

        Comment


          #64
          Had voor s'avonds een 2 meter lange mat van deze dingen gemaakt. 2 meter visco en dan steeds 2 matjes op elkaar er aanknopen. In totaal 16 pakjes Heerlijk geweld ! Kon geen enkele Nederlandse mat tegenop.

          Comment


            #65
            Toch wel een van mijn favorieten, de Lady Cracker.
            Helaas kan ik ze nergens meer vinden voor dit jaar...
            Heb nog een half pakje over van vorig jaar met flash.
            Het waren topdingen!

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	photo62510371821432173.jpg
Vertoningen:1
Grootte:170,1 KB
ID:	1558865
            Stookverslaafde

            Comment


              #66
              Jammer dat deze dit jaar niet meer te krijgen zijn. Het zou een goede zet zijn van de Nederlandse wetgever als ze Categorie F2 flashmatten legaliseren. Dan worden flashgevulde Ladycrackers, Tom Thumb, mosquito farts en zelfs kleine nitraatmatjes legaal. Veel beter en veiliger dan de buskruitvarianten die gips spuwen of wegschieten.

              Sowieso zouden de buskruitknallers en flashknallers naar EU maatstaven van categorie F2 (zie België / Luxemburg vanaf juli 2017 voor beide type knallers en Duitsland en Oostenrijk voor alleen de F2 buskruitknallers) in Nederland gelegaliseerd moeten worden.
              F2 bangers en flashbangers (tevens "flash banger batteries") naar maximumnorm legaliseren in Nederland zou namelijk een behoorlijke stap zijn om de vraag naar categorie F3 (tevens ook nog consumenten) en categorie F4 flashknallers (professioneel) te doen afnemen.

              Ik hoop dat BPN meeleest. Het uitbannen van (zwaar) flashknalvuurwerk lukt beter wanneer de vraag naar gematigd flashknalvuurwerk, maar ook buskruit knalvuurwerk, legaal tegemoet kan worden gekomen. Het is tekenend dat voornamelijk Nederland de problemen van zware knallers kent, terwijl buurlanden er (veel) minder last van hebben.

              Comment


                #67
                Hele leuke matjes. Heb er vorig jaar nog genoeg op de kop kunnen tikken. Ik kan voorlopig vooruit.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door DeejayTim Bekijk bericht
                  Jammer dat deze dit jaar niet meer te krijgen zijn. Het zou een goede zet zijn van de Nederlandse wetgever als ze Categorie F2 flashmatten legaliseren. Dan worden flashgevulde Ladycrackers, Tom Thumb, mosquito farts en zelfs kleine nitraatmatjes legaal. Veel beter en veiliger dan de buskruitvarianten die gips spuwen of wegschieten.

                  Sowieso zouden de buskruitknallers en flashknallers naar EU maatstaven van categorie F2 (zie België / Luxemburg vanaf juli 2017 voor beide type knallers en Duitsland en Oostenrijk voor alleen de F2 buskruitknallers) in Nederland gelegaliseerd moeten worden.
                  F2 bangers en flashbangers (tevens "flash banger batteries") naar maximumnorm legaliseren in Nederland zou namelijk een behoorlijke stap zijn om de vraag naar categorie F3 (tevens ook nog consumenten) en categorie F4 flashknallers (professioneel) te doen afnemen.

                  Ik hoop dat BPN meeleest. Het uitbannen van (zwaar) flashknalvuurwerk lukt beter wanneer de vraag naar gematigd flashknalvuurwerk, maar ook buskruit knalvuurwerk, legaal tegemoet kan worden gekomen. Het is tekenend dat voornamelijk Nederland de problemen van zware knallers kent, terwijl buurlanden er (veel) minder last van hebben.
                  Helemaal mee eens. Op elke hoek van de straat kan je tegenwoordig extreme knallers kopen. In de winkel alleen plofjes. Maar een middenweg, een fatsoenlijke knal zonder dat je volledige hand wordt afgerukt, is gewoon niet te koop in Nederland.

                  Comment


                    #69
                    Vorig jaar heb ik hier 10 pakjes gehaald (was toen 1 euro voor 2 pakjes), en waren toen absoluut de goede!

                    http://www.bestelvuurwerk.nl/vuurwer...-lady-cracker/

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Noppes Bekijk bericht
                      Vorig jaar heb ik hier 10 pakjes gehaald (was toen 1 euro voor 2 pakjes), en waren toen absoluut de goede!

                      http://www.bestelvuurwerk.nl/vuurwer...-lady-cracker/
                      Wel grappig dat de link eindigt met /spanish-cracker-lady-cracker/
                      Stookverslaafde

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
                        Wel grappig dat de link eindigt met /spanish-cracker-lady-cracker/
                        Komt omdat deze twee producten als setje worden verkocht

                        Comment


                          #72
                          Volgens mij verkopen ze deze nog bij Dolfijn in Baarle hertog.

                          Comment


                            #73
                            Heb deze matjes inmiddels nog bij een winkel gevonden voor €1,- per pakje.

                            Dat wordt nog even inslaan!

                            Comment


                              #74
                              Ik heb nog 4 pakjes over van vorig jaar, dit jaar worden ze (zover ik weet) niet meer verkocht bij mij in de buurt.

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	lady cracker 1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:308,9 KB
ID:	1558879

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	lady cracker 2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:216,4 KB
ID:	1558880

                              Comment


                                #75
                                Oh... dus deze dingen mogen ook al niet meer? Gelukkig heb ik dit jaar niet alles opgemaakt.

                                Zijn echt leuke dingen, zeer jammer. Kut RACT.
                                Keep it legal!

                                Comment

                                Working...
                                X