Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lady Cracker 40 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hoe knallen die met zwartpoeder? Gewoon als een 90 schots?
    Gelukkig oudjaar!

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door kunst-en-vuurwerk Bekijk bericht
      Hoe knallen die met zwartpoeder? Gewoon als een 90 schots?
      Geen idee maar de knallers zijn een stuk kleiner dan die van 90shots. Maar ik moet wel zeggen dat ze echt super strak geknoopt zijn, met een stevig lont in het midden die volgens mij ook ijzerdraad bevat. Je krijgt de knallertjes er iedergeval amper vanaf! Dus wees niet bang op weigeraars/afvallers.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Ik heb net m'n bestelling gehaald en even een rotje van zo'n matje bekeken en bij mij zit er gewoon blackpowder in.. beetje een domper. Heb toch echt de Bugano versie! Zit ik dan met een berg van die pakjes opgescheept..

        *Edit: in een ander pakje weer wel flash. Beetje appart..
        Da's idd vreemd zal er vanmiddag is een paar openmaken. Wat me opviel dat het ene doosje lichter was dan het andere doosje. Je zou hieruit kunnen opmaken dat de bp versie gewoon in de handel blijft??
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
          Da's idd vreemd zal er vanmiddag is een paar openmaken. Wat me opviel dat het ene doosje lichter was dan het andere doosje. Je zou hieruit kunnen opmaken dat de bp versie gewoon in de handel blijft??
          Ik las net terug in dit topic dat iemand dat vorig jaar ook al had. Zal dus wel 1 of andere vage truuk zijn om ze er door heen te krijgen?

          Comment


            #50
            Die flash dingen knallen iig leuk ! Heb van 15 pakjes een lange mat gemaakt

            Comment


              #51
              Heu, ik heb bij mijn GBV-dealer ipv de Bugano's die van Wolff (Big Tom Thumbs) gekregen.

              EDIT: Ik heb er eentje geopend en die bevat toch echt flash!

              EDIT: Shit, er zit toch zwartpoeder in! Ik zag het (lichtgrijze) stopkruit aan voor flash, maar daarachter zit gewoon zwart kruit... Balen!

              EDIT: Ik heb er eentje getest; het zijn de matige, droge doffe 90schotsmatjes-knallen. Helaas, dit jaar heb ik pech.
              Laatst aangepast door kunst-en-vuurwerk; 30 December 2015, 18:38.
              Gelukkig oudjaar!

              Comment


                #52
                Ik heb 5 pakjes, eerste pakje blackpowder... Me maten hebben ook 10 pakjes. Let's pray!

                Comment


                  #53
                  Wat voor productiejaar hebben jullie dan ?

                  Comment


                    #54
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	P1070943.jpg
Vertoningen:1
Grootte:193,4 KB
ID:	1557172
                    8 pakjes kunnen bemachtigen! Hopen dat ze volgend jaar weer verkrijgbaar zijn want dan koop ik er zeker meer.

                    Comment


                      #55
                      Wat gaan deze dingen lekker zeg ! Net een lange mat van deze dingen afgestoken (pakje of 10) Heerlijk !

                      Vanavond weer

                      Comment


                        #56
                        Ze knallen echt heerlijk! Gelukkig heb ik ze ruim ingeslagen. Lekker stookvoer is het

                        Comment


                          #57
                          Mooi spul he. Oldschool zou ik zeggen. Alleen het doosje niet.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                            Mooi spul he. Oldschool zou ik zeggen. Alleen het doosje niet.
                            Ik vind het doosje juist wel iets nostalgisch hebben. Een doosje tegelijk is helemaal smullen trouwens..

                            Comment


                              #59
                              Ok gaan ik ook wel ff proberen over 2 en half uur.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                #60
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151231_153747.jpg
Vertoningen:1
Grootte:115,4 KB
ID:	1557255 Hier nog een fototje.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X