Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Triumph [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Hier dan ook mijn filmpje van de Zena Triumph! Opgenomen met de GoPro.



    Ik vond het een erg mooie bak! Zeker een aanrader!

    Comment


      #62
      Deze cakebox gratis bij mijn bestelling ontvangen. Aan de hand van de eerste filmpjes uit 2013, heb ik beide cakes afzonderlijk de lucht ingejaagd, tijdens het inschieten. Ik moet op mijn beslissing terugkomen, we waren erg onder de indruk van de grote duidelijke en mooie effecten. Dit jaar doorlonten en gebruiken als 46-shots cake voor de straatshow van oudjaar. Aanrader !!!!!.

      Comment


        #63
        Toch wel spijt dat ik deze niet genomen heb. Stond eerst wel op mijn lijst...maar heb 'm nergens op een demo live kunnen aanschouwen...Jammer.

        Comment


          #64
          Prachtig,vooral de eerste cake,prachtige kleuren,blinkers,beter dan de cakes in de Revolution.Aanrader!
          075

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door argss Bekijk bericht
            Prachtig,vooral de eerste cake,prachtige kleuren,blinkers,beter dan de cakes in de Revolution.Aanrader!
            Ik verheugde me echt op de revolution na het zien van de triumph. Maar dat viel toch even tegen jammer genoeg.

            Comment


              #66
              Wat een prachtbak was dit. Harde burst en verbazingwekkend grote effecten!! Elk nadeel(de afkeuring van GOE) heb z'n voordeel (aanschaf van onder andere deze bak)

              Comment


                #67
                Mooi bak, hier bij mijn filmpje. Publiek was meteen enthousiast bij de eerste glitters. Luister maar naar het filmpje:

                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                Comment


                  #68
                  Was erg tevreden over deze cake, met name het glitter gedeelte vond iedereen geweldig. Als je deze in de straat zet is het toch overweldigend om te zien. Ook schiet hij op een lekker vlot tempo alles weg.

                  Comment


                    #69
                    Super mooi inderdaad die gekleurde sterren met heldere witte blinkers.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #70
                      Dit was echt wel mijn topper vd avond!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #71
                        Had ik hem toch maar gekocht. maar volgend jaar komt die er zeker in! mits de prijs en kwaliteit het zelfde blijft.

                        Comment


                          #72
                          Echt onzettend mooi. Hele grote boeketten, veel variatie, harde bursts en goed tempo. Topper!

                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment


                            #73
                            Misschien komt het door het filmpje, maar mijne had in het begin bij die eerste boeketten veel meer kleuren erdoorheen behalve zilver/wit.

                            Bij mij zat er nog rood, geel en blauw doorheen.

                            Update:
                            Zie in de andere filmpjes het wel naar voren komen!

                            Comment


                              #74
                              Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                              Comment


                                #75
                                Ben benieuwd of deze dit jaar weer voor 55 euro is te krijgen echt gruwelijk mooi bakkie is dit.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X