Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 87 van 87
  1. #76
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    thanks kom hem morgen ofzo wel ffies halen :-) Thanks alvast goos
    http://www.stefandrukker.nl

  2. #77
    VWC-Lid MOH1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Locatie
    nieuwegein/utrecht
    Berichten
    448
    Thanks
    5.389
    219 waarderingen in 171 posts
    Bedankt Rowy voor mooie demo en finale,Finale vond het best goed,aantal nieuwe producten zaten best mooie bij,lekker zitten kletsen met een aantal freaks torr,vuuwerk huizen,darksoul.
    biertje erbij en wat eten
    was best wel druk

  3. Deze 2 gebruikers waarderen MOH1975 voor het bericht:


  4. #78
    VWC-Lid maikel89's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2007
    Berichten
    198
    Thanks
    24
    197 waarderingen in 46 posts
    Was weer een top demo met een geweldige finale!!

    Hierbij een aantal foto's die ik had gemaakt tijdens de demo en finale.

    Link naar album
    vdrvuurwerk.nl

  5. Deze 3 gebruikers waarderen maikel89 voor het bericht:


  6. #79
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    vuurwerkbieb

  7. Deze 9 gebruikers waarderen Vuurwerkbieb voor het bericht:


  8. #80
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.749
    Thanks
    3.292
    11.359 waarderingen in 5.120 posts
    Wat een bizar vet promofilmpje, complimenten voor het maken
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  9. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  10. #81
    VWC-Lid Highscr5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    223
    Thanks
    67
    106 waarderingen in 48 posts
    Na alle positieve berichten een wat andere kijk op de demo-avond. De finale was leuk, zoals elke finale van een winkeliers-demo leuk is. Misschien iets beter (vooral het einde) dan andere demo's, maar goed daar kom ik niet voor. De demo zelf vond ik teleurstellend. Allereerst een presentator, die totaal niet weet waar ie het over heeft, en werkelijke overal door heen zit te lallen. De mannen met helmen op die er een zooitje van maakten. Een gemiddeld VWC lid heeft volgens mij meer passie voor en verstand van (consumentenvuurwerk-) zaken dan de heren van het schietteam ter plaatse. Een aantal cakes en cakeboxen op de schietlijst konden niet worden geschoten. Overal in NL wordt de Golden Power van Royal geschoten op demo's maar hier kon die niet worden geleverd door de importeur???? Heel vaag! Voor mij heeft deze avond niet gebracht wat ik er van had verwacht (of gehoopt).

  11. Deze 2 gebruikers waarderen Highscr5 voor het bericht:


  12. #82
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    De presentator (patrick kicken) kan als geen ander een goede sfeer maken, ik had Rob Fong (eigenaar Rowy) al aangeraden voor een duo presentatie te gaan ivm de vuurwerkkennis, maar misschien is dit een optie voor volgend jaar? Je moet ook niet gelijk voor perfectie gaan toch? dan valt er niks meer te verbeteren Wat het schietbedrijf betreft; dit kon inderdaad beter, maar ja soms zit het mee, soms zit het tegen zullen we maar zeggen. En de producten komen dit jaar laat binnen, dus daar kan een winkelier en importeur niks aandoen. Voor het merendeel van de toeschouwers was het volgens mij wel genieten in ieder geval en jij hebt vast en zeker ook stiekem wel een beetje genoten toch? ;)


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
    Na alle positieve berichten een wat andere kijk op de demo-avond. De finale was leuk, zoals elke finale van een winkeliers-demo leuk is. Misschien iets beter (vooral het einde) dan andere demo's, maar goed daar kom ik niet voor. De demo zelf vond ik teleurstellend. Allereerst een presentator, die totaal niet weet waar ie het over heeft, en werkelijke overal door heen zit te lallen. De mannen met helmen op die er een zooitje van maakten. Een gemiddeld VWC lid heeft volgens mij meer passie voor en verstand van (consumentenvuurwerk-) zaken dan de heren van het schietteam ter plaatse. Een aantal cakes en cakeboxen op de schietlijst konden niet worden geschoten. Overal in NL wordt de Golden Power van Royal geschoten op demo's maar hier kon die niet worden geleverd door de importeur???? Heel vaag! Voor mij heeft deze avond niet gebracht wat ik er van had verwacht (of gehoopt).
    vuurwerkbieb

  13. Deze 3 gebruikers waarderen Vuurwerkbieb voor het bericht:


  14. #83
    VWC-Lid XpyroX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    thuis ;)
    Berichten
    471
    Thanks
    230
    224 waarderingen in 85 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
    Na alle positieve berichten een wat andere kijk op de demo-avond. De finale was leuk, zoals elke finale van een winkeliers-demo leuk is. Misschien iets beter (vooral het einde) dan andere demo's, maar goed daar kom ik niet voor. De demo zelf vond ik teleurstellend. Allereerst een presentator, die totaal niet weet waar ie het over heeft, en werkelijke overal door heen zit te lallen. De mannen met helmen op die er een zooitje van maakten. Een gemiddeld VWC lid heeft volgens mij meer passie voor en verstand van (consumentenvuurwerk-) zaken dan de heren van het schietteam ter plaatse. Een aantal cakes en cakeboxen op de schietlijst konden niet worden geschoten. Overal in NL wordt de Golden Power van Royal geschoten op demo's maar hier kon die niet worden geleverd door de importeur???? Heel vaag! Voor mij heeft deze avond niet gebracht wat ik er van had verwacht (of gehoopt).
    moet helaas zeggen dat ik het hier mee eens ben. ik stond met een aantal vuurwerk liefhebbers te kijken en we zagen gelijk dat het niet klopte. verkeerde product werd aangestoken, iemand die er continu door heen loopt te praten wat ik zelf zeer storend vond en producten die niet geleverd zijn die wel genoemd worden (dit had je ook eerder kunnen melden zodat ze ook niet genoemd worden, nu verwacht iedereen een product die er niet is en komt er een heel ander product).

    verder was de finale erg leuk zoals altijd maar de demo kon beter.

  15. #84
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    Vreemd en jammer,

    Normaal schiet bombers topshows namelijk !
    ffffffffff

  16. #85
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Leuk promofilmpje, website is prettig om te lezen, assortiment zeer ruim. Ziet er goed uit!

  17. Deze gebruiker waardeert Jupilerfreak voor het bericht:


  18. #86
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Wat een bizar vet promofilmpje, complimenten voor het maken
    Ja dit is ontzettend mooi gedaan. Gaaf..

  19. #87
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2012
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    ik snap niet helemaal wat je bedoeld met de mannen met helmen op die er een zooitje van maakte misschien een iets specifiekere uitleg erbij?

    Ikzelf vond het zeker wel een geslaagde demo en de finale was ook zeker goed te noemen.
    inderdaad jammmer dat er een aantal producten niet waren maar daar kan je soms niks aan doen.

    Al met al een leuke en mooie demo.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •