Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eclipse

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Eclipse

    Artikelnummer: 1107
    Artikelnaam: Eclipse
    Netto Kruitgewicht: 490 gram
    Aantal Schoten: 35
    Effectomschrijving: Deze 35 schots siercake schiet gekleurde tails de lucht in die uitspatten in een supergrote effecten met gekleurde tips! Bracade Crown
    Tijdsduur: 37 sec
    Stijghoogte: 20 meter
    Richtprijs: € 29,95
    O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl




    Laatst aangepast door Viva la Bang; 11 February 2014, 20:32.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Film toegevoegd aan de startpost, deze cake gaat 30 euro kosten.
    Mooi effect in een goed tempo geschoten, niet direct een must have, maar wel een goede cake met een vette finale!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Deze cake kan mij wel degelijk bekoren, ik houd namelijk van dit effect en het tempo van de cake is goed en zoals Mike al aangaf is de finale vet. Tel daar bij op dat deze cake een mooie prijs heeft en dat deze nog geen euro per schot kost en dat zien we niet vaak meer.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Dit is voor mij de topper van 2013! ik hou enorm van dit effect en de afwisseling in supper heldere tips die ook nog in meerdere kleuren zijn. Maakt voor mij die het product van het jaar

        Comment


          #5
          Ik vond dit een topper. Die tips met net wat andere kleuren dan je vaak ziet. Top. En de prijs is ook helemaal prima natuurlijk.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6

            Per stuk geschoten

            Comment


              #7
              Obv het China beeldmateriaal zeg ik mwaah maar de de beelden van de demo zijn positief. Zeker een mede door de schappelijke prijs om in de gaten te houden. Eens kijken hoe deze live presteert
              Laatst aangepast door gigabom; 12 October 2013, 20:27.
              "het begon ooit met ladycrackers"

              Comment


                #8
                Ziet erg goed uit met een mooie finale...

                Comment


                  #9
                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    #10
                    Mooie cake, iets anders dan op de importeursdemo, maar zeker mooi!

                    https://youtube.com/@Pyroblom

                    Comment


                      #11
                      Mooie cake die mij niet heeft teleurgesteld, grote effecten die lang bleven hangen met als spektakel de schitterende finale salvo's. Zeker een aanrader voor komende jaarwisseling.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        Deze had ik ook gekocht deed niet af aan professioneel vuurwerk jammer dat ze in purmerend DE FAN niet hadden die is ook zo mooi.

                        Comment


                          #13
                          Heerlijk bakje dit. Eerder al op Demo's gezien, maar in de straat werd ie nog beter. Mooi tempo, goed uitgewerkte effecten (die ook vrij groot waren). De 2 salvo's op het einde maakte het compleet. Voor 30 euro zeer goed te doen!
                          www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                          Comment


                            #14
                            Het valt me een beetje tegen hoe weinig er over deze topper gesproken wordt. Grote volle boeketten met een enorme burst! De finale met de salvo's was heerlijk. Met een prijs van 30 euro (zonder korting) een echte aanrader.

                            Komend jaar zit deze zeker weer in mijn collectie!

                            Comment


                              #15
                              Ook eens kijken waar ze die hebben eind van het jaar! Ziet er mooi uit!
                              Aftellen naar .....

                              Comment

                              Working...
                              X