Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 98
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Deze was toch wel heel erg goed! Schitterende spinningtails met prachtige kleuren (lekker fel!).

  2. #17
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Wat een waanzinnige potentie heeft dit product. Als je dit schot na schot zou doen met een hoog tempo zoals de Weco Venezia 100s prof versie dat jaren geleden had, dan was ik meteen verkocht geweest. Nu net niet, vanwege het schieten van salvo's. Mocht er ooit een 100s versie i-shape schot na schot komen, dan zet ik die op mijn wenslijst.

  3. Deze 2 gebruikers waarderen Jupilerfreak voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid Anaconda's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Berichten
    996
    Thanks
    564
    3.577 waarderingen in 566 posts
    Zo te zien komen de spinning tails erg goed uit de verf. Mooi consistent ook.
    Hij gaat op de wishlist, maar wil 'm wel eerst aanschouwen op een demo.
    Ben benieuwd naar de verkoopprijs.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Als je dit schot na schot zou doen met een hoog tempo zoals de Weco Venezia 100s prof versie dat jaren geleden had, dan was ik meteen verkocht geweest. .
    Daar kan ik me wel in vinden.
    Dat brengt een beetje het echte "profblok-gevoel" terug; lekker doorrammen met bijv. de laatste 10 shots als finalesalvo.
    Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Anaconda voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.112
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Erg mooie bak maar veels te langzaam in mijn ogen. Je zit een minuut lang naar hetzelfde effect te kijken waardoor hij eentonig word, hoe mooi het effect ook is. Schiet hem leeg in de helft van de tijd en ik ben om.

  7. Deze 3 gebruikers waarderen Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts
    Ik kan me vinden in de reacties over de salvo's. Toch vind ik het een vet ding, ik ben benieuwd hoe deze het op een demo gaat doen.

  9. #21
    VWC-Lid fireworkaddict's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    562
    Thanks
    358
    489 waarderingen in 220 posts
    Ik had al op facebook gereageerd op het filmpje, maar hier dan ook nogmaals.
    Wat een geweldige bak, mooie spinners, goede bursts. Dit gaat de goede kant op
    Eerste wat in mij op kwam: "Toch geen Chinese sample die geschoten werd?" Laten we hopen van niet. (ook al beweert een importeur van niet, eerst zien dan geloven). profileert zich goed in ieder geval met de nieuwe producten.

    Het schieten in salvo's, of het tempo vind ik prima. Al hadden van de 4e cake de salvo's sneller mogen zijn, of 1 dikke finale. De afsluiter vind ik het minste, maar o wat zijn deze spinners netjes uitgewerkt.

    De prijs wordt alleen cruciaal voor een niet-gevarieerd-blok.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 14 december 2013 om 12:26

  10. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Gefotografeerd bij regen en harde wind;



  11. Deze 5 gebruikers waarderen pyroboy voor het bericht:


  12. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Ik moet zeggen dat ik de boxen niet slecht vind(afgaande op de filmpjes met slecht weer).
    Ik vraag me echter wel ernstig af wat de prijs van 189 euro rechtvaardigt.
    Het zijn boxen met een enkel effect. Wel met 20 gram kruit, maar dat zie ik er op de filmpjes even niet helemaal vanaf.
    Een "gewone"consument zal toch liever meer afwisseling hebben in het vuurwerk en ik ben bang dat deze box daarin niet voorziet. En om dan zo'n box voor deze prijs te verkopen? Ik ben bang dat het niet heel hard gaat lopen.
    Ik hoop van wel voor de importeur natuurlijk. Zelf sla ik deze boxen wel even over, ook met korting.
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

  13. Deze 2 gebruikers waarderen tjopper voor het bericht:


  14. #24
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Zo, gisteren wisten we de prijzen niet en dan zie je gewoon echt een topper van een bak, veel beter dan ie op film overkomt. Maar de adviesprijs van 189 euri is wel een prijs die hem een stuk minder interessant maakt. Hij is dus al met korting te koop, dan is de prijs heel wat redelijker, maar dan moet je daar wel komen. Jammer, had de adviesprijs lager verwacht, dit is (voor mij) te duur.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  16. #25
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Wat willen jullie dan betalen voor 4 500grammers? €50 betaal je toch ook zo voor een losse 500grammer? Die bak met 3 waaiers van Royal is ook €150 voor 3x 500gram en daar hoor je niemand over...

    Belachelijk mooie cake dit. Alleen gaat hij mij te lang door. Dit komt gevoelsmatig ook door het in salvo's schieten, een fiks tempo stuk voor stuk (zoals bij andere Zen bakken) had toch beter gepast. De pauzes tussen de salvo's killen 'm een beetje. Neemt niet weg dat zelfs ik zit te dubben over een treinreisje naar Huisman

  17. Deze 3 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  18. #26
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Eeuwig zonde dat dit blok in salvo's schiet.
    Was het een blok geweest die in een heerlijk tempo de schoten 1 voor 1 zou schieten zou ik hem direct kopen.
    De spinning tails en effecten zijn namelijk dik in orde.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  20. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    er zijn zat 500 grammers onder de 50 in dit tijd perk hoor ? Ondanks dat sinds vorig jaar de prijzen nogal stijgen

  21. Deze gebruiker waardeert fernando93 voor het bericht:


  22. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    796
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Zo, gisteren wisten we de prijzen niet en dan zie je gewoon echt een topper van een bak, veel beter dan ie op film overkomt. Maar de adviesprijs van 189 euri is wel een prijs die hem een stuk minder interessant maakt. Hij is dus al met korting te koop, dan is de prijs heel wat redelijker, maar dan moet je daar wel komen. Jammer, had de adviesprijs lager verwacht, dit is (voor mij) te duur.
    Maar is het niet de uiteindelijke prijs die er toe doet? Ben het volledig met je eens hoor, maar de prijs met korting zorgt er bij mij voor dat ik overweeg deze aan te schaffen, de adviesprijs is helemaal niet relevant in dit geval. Bij sommige producten ligt de adviesprijs volgens mij expres behoorlijk hoog..

    Dit product zit in vergelijking met veel nieuwe Rubro bakken juist in een lager prijssegment naar mijn inzicht. Keus wordt er niet makkelijker op..;)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
    De prijs de prijs de prijs man tja als je 4000 euri p/m binnen harkt ok maar ik zal deze prachtbak (dat wel)niet kopen
    Ik heb je dit al eerder zien zeggen volgens mij (correct me if i'm wrong), maar vind dat persoonlijk onzin. Tuurlijk, de een kan wat meer missen dan de ander, maar deze prijzen zijn volgens mij niet nieuw in de vuurwerkwereld. Daarnaast is het maar net wat je er voor over hebt. Ken zat mensen die in plaats van allemaal losse cakes afgelopen jaar een dikke box kochten! choices..

    pyro-freak

  23. Deze 6 gebruikers waarderen pyro-freak voor het bericht:


  24. #29
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
    Maar is het niet de uiteindelijke prijs die er toe doet? Ben het volledig met je eens hoor, maar de prijs met korting zorgt er bij mij voor dat ik overweeg deze aan te schaffen, de adviesprijs is helemaal niet relevant in dit geval. Bij sommige producten ligt de adviesprijs volgens mij expres behoorlijk hoog..

    Dit product zit in vergelijking met veel nieuwe Rubro bakken juist in een lager prijssegment naar mijn inzicht. Keus wordt er niet makkelijker op..;)
    Er zullen ook winkeliers zijn die gewoon de adviesprijzen aanhouden natuurlijk.
    En ik ben het met je eens hoor, voor een actieprijs die richting 130 euri gaat, vind ik het ook een stuk interessanter zoals ik al aangaf. Maar dan moet ie wel om de hoek liggen en de verkrijgbaarheid is nu nog niet geheel duidelijk natuurlijk. Als ik er 40 euri aan benzine voor moet wegrijden, is de box dus alsnog 170 / 175 en daarvoor haal ik dan toch liever wat anders.

    Dus begrijp me niet verkeerd, ik kijk ook naar actieprijzen, maar dan neem ik wel de afstand mee.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  25. #30
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Zoals al eerder gezegd zonde dat deze cake in salvos schiet liever 70 schoten zoals de andere boxen en als climax 3 salvos van 10 gezien.
    Neemt niet weg dat het concept en de uitvoering voor de rest dik in orde zijn.
    Schitterende multicolour en mooie tails.
    Schaamteloos 189 euro als adviesprijs is jammergenoeg wel de trend op doorlontboxen.
    Denk dat je met losse producten een stuk beter je eigen boxje kan bouwen voor mischien wel minder geld
    Voor 189 euro schiet ik 4 killer instincts en 4 secret salutes als finale.
    Als ik op die manier naar de prijzen kijk weet ik al snel mijn conclusie.
    Even a broken clock is right twice a day.

  26. Deze gebruiker waardeert Ischa voor het bericht:


Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •