Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Killer Crossette

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Weet iemand of deze cake een reservelont heeft? Per 2 of meer in een consumentenshowtje vind ik deze cake wel leuk!

    Weet het antwoord al: ja!
    Laatst aangepast door 1Salute; 15 February 2017, 13:36.

    Comment


      #17


      Volgens mijn zijn de hummers eruit en vervangen of zijn dit niet de juiste beelden?
      Laatst aangepast door pyrofan#1; 20 November 2017, 16:19. Reden: Film toegevoegd

      Comment


        #18
        Ja dat is hem wel zo te zien vaag dat er nu fluiters inzitten
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #19


          Kwam zojuist nog een filmpje tegen van de Killer Crossette. Heeft iemand deze versie (met drietrapsfluit) vorig jaar ook gehad? Of zou dit dan 2017 batch zijn? Ik vind deze versie op film in ieder geval beter over komen dan de versie met de hummers. Drietrapsfluit is toch een effect wat we niet heel veel zien en ik zou deze versie graag eens op een demo zien.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Tijdens happy hour meegepakt! Leuke cake met topkleuren en geluiden. Een verborgen parel als je het mij vraagt.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
              Tijdens happy hour meegepakt! Leuke cake met topkleuren en geluiden. Een verborgen parel als je het mij vraagt.

              Op deze video ziet die er nog wel aardig uit maar die van mij was rond uit bagger. effect kwam er niet tot nauwelijks uit
              365 days a year pyromaniac

              Comment


                #22
                mag hopen dat die bij andere er beter uit zag. vond dit erg slecht.

                365 days a year pyromaniac

                Comment


                  #23
                  lol, wat een ongelofelijke bagger is dat zeg op dat filmpje. Mag inderdaad hopen dat het iets beter gesteld is met de rest van de voorraad.
                  greetzzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #24
                    Zo, dat is niet best nee. Zonde!

                    Comment


                      #25
                      Dat ziet er niet goed uit Vuurwerkpro. Op de film van Anihalas vind ik hem dan weer erg goed overkomen. Misschien een vochtprobleem omdat het zo ''plopt''? (nog minder plop dan een crosette normaal doet )
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Ik heb de onderstaande film al eerder gepost, maar heeft iemand deze batch nog gehad met drietrapsfluiters i.p.v. hummers?

                        Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                        Een stookmaat had hem gekocht en ik was niet erg overtuigd. Het was de versie met hummers. De crossettes presteerden wel wat beter als bij Vuurwerkpro het geval was, maar soms leken het wel gekleurde peony effecten. Bij een crossette horen er 4 lichtkogels vrij te komen, maar bijna elke keer waren er 6 en in de meeste gevallen zelfs 8 of meer lichtkogels te zien na de 'plop'.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                          Ik heb de onderstaande film al eerder gepost, maar heeft iemand deze batch nog gehad met drietrapsfluiters i.p.v. hummers?



                          Een stookmaat had hem gekocht en ik was niet erg overtuigd. Het was de versie met hummers. De crossettes presteerden wel wat beter als bij Vuurwerkpro het geval was, maar soms leken het wel gekleurde peony effecten. Bij een crossette horen er 4 lichtkogels vrij te komen, maar bijna elke keer waren er 6 en in de meeste gevallen zelfs 8 of meer lichtkogels te zien na de 'plop'.
                          Dat is idd niet de bedoeling bij een crosette, Jordi. Jammer want er zijn zo weinig cakes die écht goede crosettes hebben.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Gewoon de sky splitter kopen van lesli, kost wat maar daar krijg je dan ook top crossetes voor terug in een variateit aan kleuren.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                              Tijdens happy hour meegepakt! Leuke cake met topkleuren en geluiden. Een verborgen parel als je het mij vraagt.

                              Weet je nog uit welk productiejaar deze hummer versie kwam?
                              Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Tom2396 Bekijk bericht
                                Weet je nog uit welk productiejaar deze hummer versie kwam?
                                Eerlijk gezegd geen idee helaas!

                                Comment

                                Working...
                                X