Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Venom Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Venom Box

    Artikelnummer: 1510
    Artikelnaam: Venom Box
    Bruto Gewicht: 1.700 gram
    Netto Kruitgewicht: 451 gram
    Aantal Schoten: 20
    Effectomschrijving: Grote zilveren mijnen naar keiharde burst met chrysanthemum effecten.
    Tijdsduur: … sec.
    Stijghoogte: 50 meter
    Afmetingen:
    Kartoninhoud: 12/1
    Richtprijs: € 29,95

    O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 13:10.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Toppertje dit! Dikke chrysanthemum wolken en lekkere klappen!

    Comment


      #3
      Als je van chrysanthemum houdt. is dit een hele leuke cake!
      https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Komt op film minder over, maar de chry crackling is vrij hard in het echt, gaaf effect zo en een crackling-cake die ik er wel bij zou willen hebben.
          Laatst aangepast door Mattenfreak; 14 December 2013, 13:40.

          Comment


            #6
            Als de prijs goed is komt deze er zeker bij. Lekkere crackling bak met goede burst en lekker groot crackling boeket.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Gefotografeerd bij regen en harde wind;


              Comment


                #8
                eindlijk weer eens een goede crackling blok op de markt. al had ik hem liever gezien in waaier vorm prijs tjah er valt over na te denken
                We Love Fireworks

                Comment


                  #9
                  Hierbij mijn filmpje van deze lekkere crackling cake zoals bekend gefilmd tijdens harde regen en wind:

                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #10
                    Ik moet zeggen dat deze er wel goed vol uitziet.
                    En ik ben nog wel op zoek naar een goede crackling cake. Deze zet ik op mijn watchlist. En dan nog even rustig verder kijken wat er nog meer voor moois is.
                    greetzz
                    Eer was was was, was was is!

                    Comment


                      #11
                      Mooi vadsig cacklingbakje.
                      wel bijna 2 euro per schot.wat ik toch aardig aan de prijs vind.
                      Denk dat de secret salute hier perfect achteraan past mooi overlappend met de 3 finaleschoten.
                      Even a broken clock is right twice a day.

                      Comment


                        #12
                        Alweer verast door een ZEN product. Zulke volle crackling in een cake was toch wel erg mooi! In het echt kwam de crackling nog beter over dan op film. Gister direct maar besteld met de tegoed bon van de Garden of Eden. Zo is mijn ZEN collectie toch wel erg groot uitgegroeid

                        Per twee, mooist in HD:

                        Comment


                          #13
                          Ik had de meeste verwachtingen van de Nameless/zen Scar, maar uiteindelijk werd ik het meest verrast door deze box! De crackling mine was extreem luid en het crackling boeket extreem rond! Verbaasde me echt dat elk shot zo rond en afgewerkt kon zijn.

                          Regelrechte topper!

                          Comment


                            #14
                            Inderdaad, vond dit ook gewoon een heerlijke cake Lekkere harde crackling en flinke boeketten.

                            Comment


                              #15
                              Ik kan me hier volledig bij aansluiten, op en top crackling blok! De clackling mine was dermate fel en hard dat een paar omstanders dachten dat dit product fout ging in het begin . De boeketten waren ook erg groot en bijzonder rond voor consumenten vuurwerk. Zeker voor herhaling vatbaar!

                              Filmpje van de Venom box gefilmd met gopro dus in het echt komt de cake nog een stuk beter over, mooist in HD:
                              (jammer van de waterdruppel die een flink deel van het boeket wegblurt)

                              Comment

                              Working...
                              X