Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scar [Uitloop 2017]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik houd hoop dat het door de regen en de wind komt. Heb deze namelijk gehaald voor kleine projectjes ;)

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
      Ik houd hoop dat het door de regen en de wind komt. Heb deze namelijk gehaald voor kleine projectjes ;)
      haha ik hoop het ook, heb hem ook besteld!

      Comment


        #48
        Deze heb ik nog niet eerder gehad, maar vond het een mooie cake

        Comment


          #49
          Was een prachtige cake met goede burst en mooie rode blink. De fish mine was leuk.
          Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

          Comment


            #50
            Bij mij helaas geen fish mine en dat was wel een van de redenen voor de aanschaf. Vervangen door een dubbele mine (rood met daarboven blauw, maar heel even te zien in de video), ook wel bijzonder! De ghost blink was erg mooi.

            https://www.youtube.com/simansays

            Comment


              #51
              Blijft een hele fijne cake dit, ik had dit jaar de 2014 versie (volgensmij). Die silver fish mines blijven gewoon super, moest wel even een keertje bukken



              Klik even op HD

              Comment


                #52
                Scar van Vuurwerkmania, versie 2015. Deze versie op de avond 3x gezien, de fishmine is vervangen voor een blauwe mine. Wat een bizar hard lanceergeluid heeft deze cake, op film niet echt te merken maar live leek het wel of de hele pot gelanceerd werd.. echt een topbak!

                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                  Scar van Vuurwerkmania, versie 2015. Deze versie op de avond 3x gezien, de fishmine is vervangen voor een blauwe mine. Wat een bizar hard lanceergeluid heeft deze cake, op film niet echt te merken maar live leek het wel of de hele pot gelanceerd werd.. echt een topbak!

                  Komt goed over zeg op deze film, thx. Het is een beauty van een cake. Denk de enigste in zijn soort?

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
                    Komt goed over zeg op deze film, thx. Het is een beauty van een cake. Denk de enigste in zijn soort?
                    Blinking Energy van Rubro is hetzelfde idee
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #55
                      pyro-head

                      wauw wat en cake mooi groote effecten beste klape dams dit jaar gaat ik um dan toch
                      bestelen bei riezebos vuurwerk wel wat aan wel wat aan de dure kant maar
                      maar wat een wat een beauty

                      pyro-is-art-not-a-crime

                      Comment


                        #56
                        Had de 2014 versie nog. Deze boeketten zijn echt wel van het type CT voor!

                        Comment


                          #57
                          deze cake in 2014 al gekocht dit jaar pas afgestoken maar wat een topcake is dit! alleen bij die fish mine moet je wel een endje weg staan want op een afstand van 6 meter vliegen de fishes om je oren deze gaat er komend jaar in 2voud komen

                          Comment


                            #58

                            Dit jaar nog maals in de straat
                            365 days a year pyromaniac

                            Comment


                              #59
                              Echt een mooie bak, maar de uniekheid is wel weg gehaald. Weet niet of ik het geld er nog voor over heb zonder die fish mine.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                                Echt een mooie bak, maar de uniekheid is wel weg gehaald. Weet niet of ik het geld er nog voor over heb zonder die fish mine.
                                die fish mines vind ik persoonlijk niet echt interessant en daar staat tegenover dat de blinker in mijn ogen er op vooruit gegaan zijn en aangezien ik gecharmeerd ben van goede blinkers ....
                                [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X