Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cruelty

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier ook 2x 2013 meegekregen. Wat een klappen zeg, schitterend!

    Comment


      Weet niet welke versie ik had, maar heb deze cake na jaren eindelijk voor het eerst gehad. Mooie effecten, maar ik heb dubbele gevoelens. Vond dat er opvallend veel laagklappers bij zaten!

      Comment


        Karton uit 2013! Heb er eindelijk eens wat mee gedaan!

        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
          Karton uit 2013! Heb er eindelijk eens wat mee gedaan!

          Prachtig! Wat een geweld in de straat!

          Comment


            Prachtige cake, geschoten in de vooravond. Helaas druppels op de lens. Grote effecten nog altijd.

            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
              Karton uit 2013! Heb er eindelijk eens wat mee gedaan!

              Zo wie wat bewaard, die heeft wat. Gaaf zeg dat je nog een karton uit 2013 had en wat een geweld. Erg gaaf project en mooi getimed dat de laatste cakes tegelijk klaar waren.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Ach, wie nog eens wat bewaard...! Was eigenlijk ooit bedoeld voor in een show, maar kwam er gewoon niet aan toe! Dan maar zo voor een paar seconden geweld!
                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  Ik krijg een 2017 versie gratis bij m'n bestelling dus ben daar wel blij mee! Ik vond 'm ook gewoon super, net iets minder misschien dan de oude versie en de effecten zijn net wat anders. Maar komt er gewoon 90% bij in de buurt!

                  Comment


                    videotje uit de straat, heb hem ook maar is gekocht

                    365 days a year pyromaniac

                    Comment


                      2017 versie 6x

                      Comment


                        Wat blijft de Cruelty toch dik, Was echt een dikke chaos in de lucht dikke klappen, dikke boeketten, de Kracht wat er van uit komt echt heerlijk. Alles zit er gewoon in deze pot. Zwaar genieten

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                          2017 versie 6x

                          Mooi spul gewoon nog, zoals ik zal zei in december. Hij mist wel net de kracht van wat ie eerst had, die boeketten werden er echt uit geramd en bij deze is dat net iets minder. Maar verder wel top hersteld! Overal nu voor topprijzen ook te verkrijgen dus dit soort projectjes kan je nu prima samen financieren.

                          Comment


                            Tweemaal:

                            Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                            Comment


                              Publiek reageerde er goed op, komt dit jaar weer in de collectie.
                              Eerst 2 gare knalpotten gevolgd door de Cruelty:

                              Comment


                                Hebben de laatste versies van de Cruelty ook een reservelont?

                                Comment

                                Working...
                                X