Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 123
  1. #31
    VWC-Lid vuurw3rk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juni 2012
    Berichten
    264
    Thanks
    53
    126 waarderingen in 102 posts
    Bij mij in de straat heeft bijna iedereen wel wat vuurwerk maar het meeste komt toch wel bij mij en mijn broertje vandaan. Overdag zie je wel veel kinderen met rotjes en ander klein spul. Savonds af en toe een cake de lucht in en na 12 uur gaat het los. Ik ben wel altijd degene die het langste doorgaat. De meeste mensen zijn na een kwartiertje klaar en staan dan bij mij te kijken

  2. Deze 2 gebruikers waarderen vuurw3rk voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid Dinkydau's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2009
    Locatie
    Klaud
    Berichten
    957
    Thanks
    505
    611 waarderingen in 236 posts
    De afgelopen jaren is het steeds minder geworden en het was al nooit echt super. Bijna niemand doet iets, of het zijn irritante pakketten met potten die niks meer doen dan een opgevoerde romeinse kaars. Mijn ouders hebben een hekel aan vuurwerk. Die denken heel de avond alleen maar aan: "ik zal blij zijn als het voorbij is en hij zijn beide handen nog heeft". Nu mijn buren gaan verhuizen (die het altijd wel hun best deden om er toch wat van te maken al hadden ze zelf weinig) verwacht ik dat het hier zo saai wordt dat ik dit jaar geen siervuurwerk gepland heb. Als het zo uitkomt dat ik ergens anders terecht kan in een straat die wel leuk is koop ik eventueel op een laatste moment nog wel wat sierdingen.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Dinkydau voor het bericht:


  5. #33
    VWC-Lid Rubiooo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2009
    Berichten
    9
    Thanks
    4
    17 waarderingen in 2 posts
    Woon in een nieuwbouwwijk, dus veel jongeren, en dus veel vuurwerk.

    In de straat zelf is de hele dag wel wat te beleven, al het kleine grut is er bezig, en 's avonds wil er soms nog wel eens een prof-blokje de lucht in gaan.

    kortom, niets te klagen ;)

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Rubiooo voor het bericht:


  7. #34
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Hoe stookt mijn straat?

    Niet! Ik ben de enige die vuurwerk afsteekt na 00:00, de complete straat staat bij mij voor huis. Vanuit het hele dorp komen ze trouwens deze kant op om mijn show te bekijken
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  8. Deze gebruiker waardeert Nitraat12 voor het bericht:


  9. #35
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Bij ons in de straat word ook wel lekker wat afgestoken om 12uur !! Maar over dag dan is het rustig en dan zijn er veel oliebollen en appelflappen aan het bakken ! Dan stook ik alleen maar nog En een paar kleine kindjes van tegen over mij ! Maar om 0:00 is het wel gekkenwerk bij ons in de straat !!

  10. Deze gebruiker waardeert mikeyy voor het bericht:


  11. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 maart 2013
    Locatie
    omgeving vathorst
    Berichten
    24
    Thanks
    3
    2 waarderingen in 2 posts
    bij ons in de straat zijn er maar 2 mensen die echt stoken. de buurman en ik. overdag steken de kinderen wat klein spul af rotjes enz.
    voor de rest is het rustig nooit profblokken ofzo.

  12. Deze gebruiker waardeert SuperLaBombaXXL voor het bericht:


  13. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Ben de enige in de straat die stookt, dat vind ik niet erg, ik geniet zowiezo van het stoken van vuurwerk. Het is maar een klein straatje van 100 meter. Ons huis staat in het midden van de straat, na 0.00 komen de buren naar het midden van de straat ;)

  14. Deze gebruiker waardeert jejestilo074 voor het bericht:


  15. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    De laatste paar jaren is het hier vrij stil in de straat... er zijn wel is jaren geweest dat het echt mega druk was en er aardig wat mensen tot diep in de nacht door liepen te knallen! Nu wordt er om 0:00 vrijwel alleen maar klein spul gestookt, terwijl ik dan in de buurt wel dikke profblokken de lucht in zie gaan. Zelf begin ik aardig rustig om 0:00 en om 0:30 ga ik lekker los :P

  16. Deze gebruiker waardeert robinhood voor het bericht:


  17. #39
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Tot en met 2008 hadden we iemand in de straat wonen die de 3 dagen voor Oud & Nieuw elke avond een prachtige show neerzette. Zelfs zo mooi dat de politie het goed vond. Maar helaas door een paar zeer irritante oudere mensen die sowieso alles verzieken in de buurt qua gezelligheid is die verhuist.

    Sindsdien is het eigenlijk achteruit gegaan met onze buurt. Men steekt wel wat af, maar dat is althans tot 12 uur, alleen van dat kleine spul. Om 12 uur kun je in heel Goverwelle (Gouda) prachtig vuurwerk zien, de hele lucht is een kwartier lang volledig gevuld. Maar, dan moet je wel eventjes wat metertjes voorruit / achteruit / opzij kijken. Want in de directe omgeving, mijn straat, gebeurt nauwelijks wat.

    Mijn buren steken weleens wat fonteinen af, soms een cake, wat klein grut, maar verder eigenlijk helemaal niks. Meesten van hen zijn niet eens thuis rond oud & nieuw. En de rest zijn van die sago's die vuurwerk haten en waar je geen reet aan heb op oud & nieuw. Dus een zeer saaie/negatieve buurt.

    Zit er ook zeer aan te twijfelen eens ergens anders te gaan stoken, liefst zou ik zelfs uit huis willen gaan zo zeer niet na me zin heb ik t in mijn straat op 31 december en 1 januari. Maar voorruit, nu ben ik erg negatief, helaas kun je niks aan gevoelens en feiten veranderen.

    Ik ben in feite de enigste die uberhaupt meer dan 100 euro besteed aan vuurwerk. Maar helaas is er echt niemand die er met zoveel passie als ik er naar kijk en happy van wordt. Zo jammer, want ik vind het wel leuk, zeker na de ervaring in 2009 toen een hele flat mij een staande ovatie gaf, om n show te geven.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  18. Deze 2 gebruikers waarderen herdervriend voor het bericht:


  19. #40
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Ik woon hier in de middle of nowhere. Gemiddeld genomen wonen de dichtstbijzijnde buren een paar honderd meter verderop. Zo staan er wat huizen verspreid langs de weg waar ik aan woon. Ik kan niet zien wat er gestookt wordt, maar zullen in ieder geval niet veel mensen zijn!

  20. Deze gebruiker waardeert Pyroguy voor het bericht:


  21. #41
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Ik heb niet te klagen in de straat wordt aardig wat door de meeste buren afgestoken ook grote blokken. Vind ik heerlijk. Zelf wat afsteken en dan weer kijken naar wat andere hebben.

    Hier is nooit gezeik om vuurwerk. Veel jonge mensen in de buurt.

    Ik ben wel altijd als langste bezig en ze verklaren me qua hoeveelheid wel voor gek.

    Buurt is wel altijd blij als ik het thuis vier....

  22. Deze gebruiker waardeert the mighty two voor het bericht:


  23. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2012
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    93
    Thanks
    197
    66 waarderingen in 17 posts
    Ik weet het niet omdat ik net ben verhuist, iemand uit haarlem die weet hoe het is rondom de amsterdamse poort. Eerst woonde ik in purmerend in de purmer noord dus daar ging het helemaal los met O&N maar hier in haarlem weet ik het niet.

  24. Deze gebruiker waardeert Robobob voor het bericht:


  25. #43
    VWC-Lid RickB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    496
    Thanks
    101
    180 waarderingen in 77 posts
    Nou de nieuwe buren wonen er inmiddels. Ik was nogal benieuwd wat voor soort mensen er kwamen te wonen, omdat er voorheen altijd hele leuke mensen woonden. Ook vraag je je natuurlijk zo richting het einde van het jaar af wat voor mensen het op vuurwerk gebied zullen zijn. Je bent toch altijd een beetje bang dat je van die oude zure mensen naast je krijgt die dan kritiek gaan hebben op wat je zoal allemaal afsteekt. Schijnt dat ze in een vuurwerk winkel werken, dus voor het vuurwerk had het niet beter gekund. Nu maar hopen dat ze ook nog een beetje stoken zodat er wat meer vuurwerk in de straat is weer!

    Vroeger was het in mijn straat echt altijd een groot feest. Mijn oude buren hadden altijd wel een aantal 100k's. En nu sinds ik denk bijna 7 jaar is het vrij rustig in de straat. Ik steek het meest af en de rest doen allemaal wat aan klein vuurwerk voor de kinderen. We zullen zien dit jaar

  26. Deze gebruiker waardeert RickB voor het bericht:


  27. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Hier ook zelfs nu er afgelopen jaar wle een stuk of 5 huizen aan jongeren gezinnen is verkocht. Maar die vinden het blijkbaar zo saai dat ze naar familie gaan haha. Nu hopen dat die hun familie naar hun laten komen. Met gelijk aan tasje vuurwerk

  28. Deze gebruiker waardeert fernando93 voor het bericht:


  29. #45
    VWC-Lid GlobalFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 november 2011
    Berichten
    155
    Thanks
    104
    47 waarderingen in 36 posts
    Bij mij in de straat zelf wordt er vrij weinig gestookt, kinderen, 1 puber die met singleshots, matjes en van die klein vuurwerk komen. Maar de straat tegenover de hoek, man daar gaat het los zeg. Supervlinders, cobra's, professionele blokken, ze hebben van alles nog wat.
    They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

  30. Deze gebruiker waardeert GlobalFireworks voor het bericht:


Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •