Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 121 t/m 123 van 123
  1. #121
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    7
    Thanks
    21
    3 waarderingen in 2 posts
    hier is het altijd bizar druk, je moet maar een goed momentje vinden om je eigen vuurwerk af te steken wil je er wat van zien. op elke hoek staat er wel een groep met genoeg vuurwerk voor anderhalf uur. eind van de straat staan zelfs elk jaar een hele groep jongens die 2 uur lang alleen maar profblokken & shells schieten. Heerlijk oud en nieuw hierzo valt genoeg te zien in ieder geval

  2. #122
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2009
    Locatie
    Jacoba van Beierenlaan 1
    Berichten
    222
    Thanks
    147
    137 waarderingen in 61 posts
    Elk jaar 2 gezinnen die stoer willen doen met hun strijkertjes , tot ik kom met een heerlijke salute cake haha nee valt wel mee hier.
    Alleen je collectie mag stunten!

  3. #123
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2014
    Berichten
    20
    Thanks
    42
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Tot en met 2008 hadden we iemand in de straat wonen die de 3 dagen voor Oud & Nieuw elke avond een prachtige show neerzette. Zelfs zo mooi dat de politie het goed vond. Maar helaas door een paar zeer irritante oudere mensen die sowieso alles verzieken in de buurt qua gezelligheid is die verhuist.

    Sindsdien is het eigenlijk achteruit gegaan met onze buurt. Men steekt wel wat af, maar dat is althans tot 12 uur, alleen van dat kleine spul. Om 12 uur kun je in heel Goverwelle (Gouda) prachtig vuurwerk zien, de hele lucht is een kwartier lang volledig gevuld. Maar, dan moet je wel eventjes wat metertjes voorruit / achteruit / opzij kijken. Want in de directe omgeving, mijn straat, gebeurt nauwelijks wat.

    Mijn buren steken weleens wat fonteinen af, soms een cake, wat klein grut, maar verder eigenlijk helemaal niks. Meesten van hen zijn niet eens thuis rond oud & nieuw. En de rest zijn van die sago's die vuurwerk haten en waar je geen reet aan heb op oud & nieuw. Dus een zeer saaie/negatieve buurt.

    Zit er ook zeer aan te twijfelen eens ergens anders te gaan stoken, liefst zou ik zelfs uit huis willen gaan zo zeer niet na me zin heb ik t in mijn straat op 31 december en 1 januari. Maar voorruit, nu ben ik erg negatief, helaas kun je niks aan gevoelens en feiten veranderen.

    Ik ben in feite de enigste die uberhaupt meer dan 100 euro besteed aan vuurwerk. Maar helaas is er echt niemand die er met zoveel passie als ik er naar kijk en happy van wordt. Zo jammer, want ik vind het wel leuk, zeker na de ervaring in 2009 toen een hele flat mij een staande ovatie gaf, om n show te geven.
    Ik woon ook in gouda goverwelle maar bij mij in de straat steken overdag jongeren en kinderen af en 's avonds is het ontzettend rustig maar om 0:00 uur is het feest confetti en vuurwerk ontzettend veel ( vooral ik..)

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •