Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 31394041
Weergegeven resultaten: 601 t/m 604 van 604
  1. #601
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2013
    Berichten
    63
    Thanks
    45
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosman1985 Bekijk bericht
    goedemiddag

    ikzelf heb ook nog wat hulp nodig.
    heb 2 bestellingen de deur uit gedaan (diverse losse dingen), hier wil ik tussen 0:00 en 0:30 een klein showtje van maken.. ik wil zelf niks gaan doorlonten (heb ik de tijd niet voor) en wil dus met 3 a 4 man dingen tegelijk gaan schieten..

    nu zou ik graag van jullie willen weten wat er in jullie ogen goed bij elkaar zou passen en wat niet.. wil om stipt 0:00 aftrappen met iets wat een wauw effect oplevert en daarna van rustig aan toewerken naar een finale (met een nog grote wauw effect).

    kunnen en willen jullie mij hierbij helpen aub?
    alvast super bedankt.

    - 1 x matrix (tijdduur 12 seconden)


    - 1 x glitter & glamour (tijdsduur 14 seconden)


    - 2 x lily magnolia (tijdsduur 17 seconden)


    - 1 x gold rush (tijdsduur 20 seconden)


    - 1 x megaboost (tijdsduur 22 seconden)


    - 1 x monster mania (tijdsduur 23 seconden)


    - 1 x x-treme dream (tijdsduur 24 seconden)


    - 1 x full force (tijdsduur 25 seconden)


    - 1 x ceasar (tijdsduur 28 seconden)


    - 1 x dominator 2.0 (tijdsduur 31 seconden)


    - 1 x super 500 (burn it) (tijdsduur 34 seconden)


    - 1 x epic (geen filmpje van helaas)

    - 1 x great balls of fire (tijdsduur 42 seconden)


    - 1 x crazy thunder (tijdsduur 41 seconden)


    - 1 x magic moments (tijdsduurt 51 seconden)




    wie heeft er een goed idee van de indeling en opstelling zodat het een mooie show word..

    bedankt alvast

    Zo, flinke lijst zeg. Zitten zeker mooie cakes tussen. Eens even kijken. Je wilt beginnen met iets wat een wauw-effect oplevert, en dan rustig opbouwen naar een spectaculaire finale.
    Persoonlijk zou ik dan beginnen met salute/knalcakes, bijv. de Matrix van BurnIt, de Epic van Barely Legal, en misschien die crazy thunder? Weet niet of die ook echt harde burst heeft? Ook de megaboost van Wolff is een goed saluteblok maar omdat die echt veel meer schoten heeft zou ik die misschien in de finale zetten.

    Vervolgens zou ik de minder spectaculaire siercake's schieten, in mijn ogen zijn dat dan bijvoorbeeld de Lily Magnolia, Magic Moments van VWT, (misschien Caesar van Wolff, ben ik niet bekend mee). Ook great balls of fire zegt me niets, en daarbij heb je het verkeerde filmpje geplaatst denk ik, namelijk nog een keer de monster mania.

    Hierna zou ik de mooiere cakes doen, zoals de Xtreme Dream, Monster Mania, Super 500, en evt de Gold Rush.

    Als finale kan je dan de rambakken die ertussen zitten doen, na elkaar of misschien zelfs met meerdere tegelijk, maar weet niet of dat een goed idee is omdat het allemaal verschillende cakes zijn. Als rambakken zie ik dan de Glitter & Glamour, Full Force en de Dominator 2.0, waarbij ik de Dominator overduidelijk de gaafste vindt. Evt zou je dus ook nog de Megaboost van Wolff hierbij kunnen doen, of die als laatste schieten als je hem nog niet aan het begin doet.

    Dit is natuurlijk allemaal mijn mening, en wellicht dat dit voor jou helemaal niks is, maar zo zou ik het doen denk ik. Hopelijk heb je er iets aan, in ieder geval heel veel plezier met je cakes, en gezien je keuze's moet dat wel lukken denk ik!

  2. #602
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 december 2011
    Berichten
    25
    Thanks
    0
    18 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LucasH Bekijk bericht
    Zo, flinke lijst zeg. Zitten zeker mooie cakes tussen. Eens even kijken. Je wilt beginnen met iets wat een wauw-effect oplevert, en dan rustig opbouwen naar een spectaculaire finale.
    Persoonlijk zou ik dan beginnen met salute/knalcakes, bijv. de Matrix van BurnIt, de Epic van Barely Legal, en misschien die crazy thunder? Weet niet of die ook echt harde burst heeft? Ook de megaboost van Wolff is een goed saluteblok maar omdat die echt veel meer schoten heeft zou ik die misschien in de finale zetten.

    Vervolgens zou ik de minder spectaculaire siercake's schieten, in mijn ogen zijn dat dan bijvoorbeeld de Lily Magnolia, Magic Moments van VWT, (misschien Caesar van Wolff, ben ik niet bekend mee). Ook great balls of fire zegt me niets, en daarbij heb je het verkeerde filmpje geplaatst denk ik, namelijk nog een keer de monster mania.

    Hierna zou ik de mooiere cakes doen, zoals de Xtreme Dream, Monster Mania, Super 500, en evt de Gold Rush.

    Als finale kan je dan de rambakken die ertussen zitten doen, na elkaar of misschien zelfs met meerdere tegelijk, maar weet niet of dat een goed idee is omdat het allemaal verschillende cakes zijn. Als rambakken zie ik dan de Glitter & Glamour, Full Force en de Dominator 2.0, waarbij ik de Dominator overduidelijk de gaafste vindt. Evt zou je dus ook nog de Megaboost van Wolff hierbij kunnen doen, of die als laatste schieten als je hem nog niet aan het begin doet.

    Dit is natuurlijk allemaal mijn mening, en wellicht dat dit voor jou helemaal niks is, maar zo zou ik het doen denk ik. Hopelijk heb je er iets aan, in ieder geval heel veel plezier met je cakes, en gezien je keuze's moet dat wel lukken denk ik!
    dank u , hier kan ik iets mee

    fototje van mijn collectie


  3. #603
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    451
    Thanks
    2
    194 waarderingen in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosman1985 Bekijk bericht
    dank u , hier kan ik iets mee

    fototje van mijn collectie

    Mooie collectie hoor! bekijk ook nog even mijn post (nummer 570) voor inspiratie. Have fun!

  4. #604
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 december 2011
    Berichten
    25
    Thanks
    0
    18 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dwazer Bekijk bericht
    Mooie collectie hoor! bekijk ook nog even mijn post (nummer 570) voor inspiratie. Have fun!
    dank u. was een geslaagd oud op nieuw

    heb diverse complimenten gekregen en iedereen heeft genoten!

    nu weer wachten tot het eind vh jaar :(

Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 31394041

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •