Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wall of Silver XXL [Uitloop 2017]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76


    Hierbij van mij nog een filmpje van de XXL. Je ziet me nog net wegspringen voor de camera

    Comment


      #77
      Adviesprijs aangepast
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #78
        Welk productie jaar was nu de goeie versie?

        Comment


          #79
          2014 was erg goed

          Comment


            #80
            Ik kan ze alleen productie jaar 2016 en 2015 krijgen

            Comment


              #81
              Hier ook de XXL versie gezien. Hoofdlont zat een beschermhoesje overheen, echter bij het verwijderen van het hoesje werd de hele lont eruit getrokken. Was onderdeel van een doorlont project, moest als start fungeren, maar het werd dus de finale. Viel zeker niet tegen als finale cake.

              Comment


                #82
                Ogh wat jammer dat deze in de uitloop gaat. Vond deze afgelopen jaar erg leuk!

                Comment


                  #83
                  zowel de silver en gold versie gehad vorig jaar ze waren echt waardeloos.
                  Laatst aangepast door pyrofan#1; 1 September 2017, 20:53.

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                    zowel de silver en gold versie gehad vorig jaar ze waren echt waardeloos.
                    Dan heb jij 100% de oude batch gehad want die mening hadden wij destijds ook en hebben dit ook aangegeven.
                    Als wij niet acher een product van ons staan melden we dit ook gewoon

                    Gr
                    Evolution Fireworks
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                      Dan heb jij 100% de oude batch gehad want die mening hadden wij destijds ook en hebben dit ook aangegeven.
                      Als wij niet acher een product van ons staan melden we dit ook gewoon

                      Gr
                      Evolution Fireworks
                      dat zou wel eens kunnen kloppen ja.

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Sparkle Bekijk bericht
                        Ogh wat jammer dat deze in de uitloop gaat. Vond deze afgelopen jaar erg leuk!
                        Zeker jammer, heb er dit jaar 2 stuks afgestoken (XXL versie) gaan met een mooi tempo, en met grof geweld! dacht even dat de cake zichzelf opblies.

                        Komt er een vervanger voor terug?

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Xavier Bekijk bericht
                          Zeker jammer, heb er dit jaar 2 stuks afgestoken (XXL versie) gaan met een mooi tempo, en met grof geweld! dacht even dat de cake zichzelf opblies.

                          Komt er een vervanger voor terug?
                          De markt in Nederland is niet groot genoeg voor dit soort producten.....althans de verkoop ervan is niet toereikend om deze voort te zetten.
                          De markt in Duitsland daarentegen is wel weer interessant daar we bij de oosterburen hier wel voldoende afzet genereren.
                          Het is misschien toch mogelijk deze als winkel bij ons in te kopen zij het wel alleen in vooraf gereserveerde aantallen en zullen we ook tot een minimum bepaald aantal dozen moeten komen voor een fabriek het uberhaubt wil produceren.

                          gr
                          Evolution Fireworks
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #88
                            Wat is het toch jammer dat deze niet meer in NL verkrijgbaar zijn.
                            Perfect te combineren met andere waaiercakes.
                            Ik had er nog 2, en 2 gouden.
                            Nu zijn ze op....
                            Ik weet dat er gefilmd is; hoop dat ik dat filmpje nog te pakken kan krijgen.

                            Het publiek gaat altijd helemaal uit hun pan bij deze, zeker op een afstand van 20 meter.
                            Onbegrijpelijk dat dit niet verkoopt.

                            Comment

                            Working...
                            X