Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wall of Gold XXL [Uitloop 2017]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Bij deze even een belangrijke mededeling.
    Wij van Evolution willen staan voor vuurwerk van hoogste kwaliteit.
    Daar we erg hoge verwachtingen hadden bij dit product hebben we na binnenkomst ervan deze aan een steekproef onderworpen.
    Onze bevinding was dat deze niet presteerde volgens de ons gestelde normen.
    Wij hebben hierdoor besloten de advies verkoop prijs vrij te geven voor onze afnemers zodat deze een acceptabelere prijs naar rato kunnen maken.

    Verder zijn we al in China in contact met een fabriek waar men ervaring heeft met dit soort producten en we deze volgend jaar wel krijgen naar specificatie van ons.

    mvg
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      #32
      Wat is nou de daadwerkelijke productie? Filmpje op post #1 of #27? Vind 'm bij de 2e namelijk wel heel bruut en groot overkomen!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
        Wat is nou de daadwerkelijke productie? Filmpje op post #1 of #27? Vind 'm bij de 2e namelijk wel heel bruut en groot overkomen!
        Post 1 is de oude 1e versie.(die moet eigenlijk naar het Archief)
        Post 27 is het sample filmpje uit China zoals wij hem wilden hebben en besteld.
        Ik zal proberen z.s.m. een exemplaar te filmen en te posten.

        gr
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
          Bij deze even een belangrijke mededeling.
          Wij van Evolution willen staan voor vuurwerk van hoogste kwaliteit.
          Daar we erg hoge verwachtingen hadden bij dit product hebben we na binnenkomst ervan deze aan een steekproef onderworpen.
          Onze bevinding was dat deze niet presteerde volgens de ons gestelde normen.
          Wij hebben hierdoor besloten de advies verkoop prijs vrij te geven voor onze afnemers zodat deze een acceptabelere prijs naar rato kunnen maken.

          Verder zijn we al in China in contact met een fabriek waar men ervaring heeft met dit soort producten en we deze volgend jaar wel krijgen naar specificatie van ons.

          mvg
          Evolution Fireworks

          Succes ermee

          Comment


            #35
            Dit is dan de tweede jaar op rij dat je dit product niet zo krijgt zoals je het zou willen. En niet alleen is dit zo gegaan met dit product. Misschien eens het overwegen waard om een andere fabriek te zoeken die wel doet wat je wilt en waar je eigenlijk ook voor betaald.

            Comment


              #36
              Als ik het goed heb begrepen is het effect wat het moet zijn alleen is hij veels te snel.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
                Als ik het goed heb begrepen is het effect wat het moet zijn alleen is hij veels te snel.
                Deze is wel langzamer dat de Silver Wall cake zoals die nu is.
                Alleen was bij deze het effect niet zoals het moest zijn.
                Als het goed is probeert Marchel zsm een filmpje hier te plaatsen zoals die al aangaf
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  #38
                  Ooh , ik dacht dat het alleen de snelheid was zoals de silver. We laten ons (weer)eens verrassen.

                  Comment


                    #39
                    Ik vind het jammer dat dit weer gebeurt terwijl ik weet hoeveel tijd en energie hierin wordt gestoken om het tot een product te laten komen wat men eigenlijk voor ogen had. Maar alweer doet de fabriek het verkeerd. Gelukkig zijn de andere produkten redelijk goed te noemen, dat scheelt iig.

                    Comment


                      #40
                      Had hier een karton van de oude versie, gewoon goed! Erg van genoten, dikke gouden muren en een leuke finale! Kom maar op met die outlet prijzen!

                      Comment


                        #41
                        Ik had zowel de oude als de nieuwe versie. Marchel, je gaf aan niet tevreden te zijn over de effecten in de XXL, maar ik en het publiek vonden hem erg goed! Mooie constante hoge mijnen, welke zorgde voor een dikke muur van goud voor de deur. Ook een erg doffe lanceerdreun = zeer tof!

                        Film volgt later.

                        Ik vond dat de oude juist vooral qua hoogte erg onregelmatig schoot.

                        Comment


                          #42
                          hij leek heel constant in 2 lagen te schieten, de middelste de helft lager als de buitenste tubes. daarbij moet ik wel zeggen dat dit een vrij verassend effect gaf.
                          Youtube: Fuse & Cues

                          Comment


                            #43
                            Ik had een karton wall of gold en wall of silver oude versie. Ik had beide in 4 doorgelont en de silver was bij mij en het publiek de betere, dit gaf heel wat geweld in de straat waarop iedereen begon te juichen.

                            Comment


                              #44
                              ik vond Deze nieuwe versie zo lelijk nog niet.
                              De normale prijs zou idd tehoog zijn voor wat je kijgt.
                              Prijs correctie zou voldoende moeten zijn.
                              Slecht vond ik deze 2014 versie zeker niet.
                              ik had hem voor een prikkie en daardoor vond ik deze bak stiekem tog een TOPPER!

                              ik zou zeggen oordeel zelf.

                              Comment


                                #45
                                Niet slecht maar vind de silver versie wel een stuk beter uit de verf komen.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X