Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik vind het ook veel geld, maar het is wel een geweldige finalebak.
    Dus toch maar 2x in de finale staan

    Comment


      #32
      Ik heb hem ook 3x besteld! dus je gaat hem alvast mee maken in Amersfoort overdag
      Aangezien er nog geen echte productie film is, wil ik hem eerst testen voordat ik hem in mijn show plaats. de knallen moeten natuurlijk wel goed hard zijn, en hij mag lekker snel zijn als finale bak!

      Oorspronkelijk geplaatst door Sh0ck Bekijk bericht
      Ik vind het ook veel geld, maar het is wel een geweldige finalebak.
      Dus toch maar 2x in de finale staan
      075 zaantjee

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
        Ik heb hem ook 3x besteld! dus je gaat hem alvast mee maken in Amersfoort overdag
        Aangezien er nog geen echte productie film is, wil ik hem eerst testen voordat ik hem in mijn show plaats. de knallen moeten natuurlijk wel goed hard zijn, en hij mag lekker snel zijn als finale bak!
        Mooi! Heb trouwens begrepen dat hij is zoals op de film (was ook een productiecake geloof ik)

        Comment


          #34
          dan ben ik tevreden
          075 zaantjee

          Comment


            #35
            Vandaag opgehaald mooi label en een reserve lont top!
            Het viel mij wel op dat het formaat van deze cake erg klein is voor een 70 shot waaier maar grote zegt niet alles op vuurwerk gebied dan

            Comment


              #36
              Vandaag gehaald bij vuurwerkdumper 27,50 eur
              Attached Files
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #37
                Dat zijn nog is prijzen, maandag FF bellen.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door robdegekste Bekijk bericht
                  Dat zijn nog is prijzen, maandag FF bellen.
                  Die prijsverlagingen geldt voor alle Evolution producten. Je moet volgens mij wel via internet bestellen... maja, mss kan je onderling nog wat regelen, want dat had ik nl. ook gedaan in de voorverkoop dan. Hang me er iig niet an op als het niet meer lukt!
                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #39
                    Hier ook 2 stuks van staan, nog aan het twijfelen of ze achter elkaar de lucht in gaan of dat ik er eentje overdag schiet.. Ahcja, knallen zal het wel!

                    Comment


                      #40
                      Wat een monsterbak is dit.knallen en het tempo zijn van Super kwaliteit! Kan niks anders zeggen!!! Deze gaat mee!!!!!!!

                      Comment


                        #41
                        net ook even eentje getest, wat een topding !!!
                        wel een stukje langzamer dan op het demo filmpje maar de fel witte staarten en de ti knal zijn helemaal top!!

                        4 tegelijk als "eindshot" van de salute finale samen met 2 keer de vodka whistle.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclock Bekijk bericht
                          net ook even eentje getest, wat een topding !!!
                          wel een stukje langzamer dan op het demo filmpje maar de fel witte staarten en de ti knal zijn helemaal top!!

                          4 tegelijk als "eindshot" van de salute finale samen met 2 keer de vodka whistle.
                          Ik had het vermoeden al dat het filmpje uit China begon met de finale en een overslag had.
                          Diegene die hem echt snel willen hebben kunnen als optie both fuses schieten
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #43
                            Prima knalwaaier , was bij ons toch in zo,n 20 sec leeg......heerlijk.
                            Lekkere tails en prima burst.
                            Voor 25-30 euro in de vv is het een prima aankoop.Adviesprijs van 54,95 is wel te hoog.
                            Geen spijt van!.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
                              Prima knalwaaier , was bij ons toch in zo,n 20 sec leeg......heerlijk.
                              Lekkere tails en prima burst.
                              Voor 25-30 euro in de vv is het een prima aankoop.Adviesprijs van 54,95 is wel te hoog.
                              Geen spijt van!.
                              Is geen 54.95 maar 49.95
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                                Is geen 54.95 maar 49.95
                                Bij J. de Knaller wel hoor.

                                Comment

                                Working...
                                X