Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welkom bij de countdown 2013!!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Een groot gedeelte van mijn budget is al opgegaan naar Haokan en Pyrovoordeel. Sommige acties kun je gewoon niet laten schieten.

    Ik zal mijn budget op moet rekken om ook de nieuwe ZEN 2kg cakes en nieuwe cakeboxen in het assortiment op te nemen.

    Nog maar een paar nachtjes slapen en we kunnen alles alweer ophalen

    Comment


      #17
      Vanaf vandaag weer actief ! heb het gemist
      oii cheers.

      Comment


        #18
        Hele jaar door actief

        Verheug me onzettend erg op de 31e dec !

        Comment


          #19
          lekker gevoel vind ik dat dat het bijna zover is. nog ff en de boekjes zijn er weer. ik luister vaak wel wat hardstyle mixjes met kerst nummers erdoorheen

          Comment


            #20
            Jaja de feestmaand gaat bijna beginnen. Is hier trouwens ook een voorsteltopic? Ik kan er zo snel geen vinden, maar ik ben van plan om dit jaar wat actiever op het forum te worden na een aantal jaar vooral meelezen.
            (mocht ik tijd overhebben dan;) )

            Comment


              #21
              december aangebroken,
              spanning stijgt
              kriebels komen
              handen gaan jeuken
              heerlijk
              Fireworks is a lifestyle

              Comment


                #22
                Het komt alweer snel dichterbij! ben benieuwd wanneer David zich weer gaat bemoeien met het weer op oudjaarsdag. Altijd boeiend om zijn verwachtingen te lezen!

                Spannend!!!

                Comment


                  #23
                  Jep, Davidh mag weer komen wat mij betreft
                  Neem het ervan!

                  Comment


                    #24
                    Bestellingen geplaatst! nieuwe krantjes komen binnen, toch nog wat bestellen!? Rondkijken op vwc.... en weer nadenken of ik nog wat wil bestellen!... het is weer December !!
                    oii cheers.

                    Comment


                      #25
                      vinden jullie het ook niet heerlijk dat het bijna zover is dat je je vuurwerk weer ergens op de kamer stalt of in de schuur en die kruitlucht ruikt die er rond hangt in de schuur/kamer

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door nijmeegse-pyro123 Bekijk bericht
                        vinden jullie het ook niet heerlijk dat het bijna zover is dat je je vuurwerk weer ergens op de kamer stalt of in de schuur en die kruitlucht ruikt die er rond hangt in de schuur/kamer
                        Zeker weten! Een van mn favoriete momenten met oud en nieuw!

                        Comment


                          #27
                          Bestellingen al de deur uit, maar toch blijven rondkijken. Toch nog een extra van die...of die?
                          Nog een paar nachten en dan gaan de kilo's vuurwerk weer de achterbak in en worden naar huis gereden om uitgestald te worden voor de traditionele "teamfoto" :P

                          Comment


                            #28
                            Gisteren de laatste bestelling gedaan, namelijk het kleine grut =D Moet zeggen dat ik blijer was toen ik die bestelling maakte dan de grote bestellingen, waarschijnlijk door de nostalgische factor. Heb rotjes, romeinse kaarsen, grondbloemen. extreme thunder rockets en 50 fluit pijlen besteld. Dat alles voor maar 15 euro

                            Comment

                            Working...
                            X