Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky Palms

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ze moeten meer van dit soort cakes laten maken voor aankomend seizoen.

    Comment


      #62
      Mixed cakes, verschillende tempo's etc is allemaal erg leuk maar inderdaad, cake zoals deze blijf ik gewoon het tofste vinden. Dikke klappen en grote boeketten in een lekker tempo (Y)

      Comment


        #63
        Deze komt er eind van het jaar bij mij in!!! Wat een echte beuker, topper is dit zeg..

        Comment


          #64
          Hoop een kartonnetje te bemachtigen...Wat een cake!!!

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door d3vy Bekijk bericht


            Zoals beloofd het filmpje van 3 Sky Palms w-shape geschoten. Dit is echt een topper van royal. De timing was helaas niet helemaal goed. Snelheid van het lont was blijkbaar anders.

            Filmkwaliteit is wat ondermaats. De camera was gereset naar factory defaults :(
            Wil dit filmpje even naar voren halen, wat een geweldige bak is dit zeg. Al meerdere keren bekeken en blijft geweldig! Blij dat er een karton besteld is
            Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
              Wil dit filmpje even naar voren halen, wat een geweldige bak is dit zeg. Al meerdere keren bekeken en blijft geweldig! Blij dat er een karton besteld is
              Ja topbak. Heb ook een karton eind van het jaar in de straat staan Geweldig...

              Comment


                #67
                Mag ik vragen via welke winkels jullie nu al besteld hebben/ hoe je het makkelijkst Royal Fireworks dealers kunt vinden?

                Comment


                  #68
                  Kijk gewoon eens op het forum rond bij de freakacties, dan kom je hem al wel eens tegen.
                  greetzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #69


                    Bij deze Lucas.

                    Comment


                      #70
                      Heeft deze een reservelont?

                      Comment


                        #71
                        Ja, als ik mij goed kan herinneren heeft deze een reserve lont, maar als iemand het beter weet hoor ik het graag

                        Comment


                          #72
                          Zooo hé deze helemaal over het hoofd gezien! Wat een knallen en boeketten, gelijk een kartonaanvraag gedaan, deze moet in de straat komen.

                          Comment


                            #73
                            ZO! wat een bak! enige minpuntje voor mij is de prijs. hoop dat de nieuwe cakeboxen zulke toppers bevatten. zijn ook bijna allemaal 25 shots cakes. als dat zo is schaf ik zeker een box van royal aan

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pancake Bekijk bericht
                              Heeft deze een reservelont?
                              Ja deze heeft een reserve lont.
                              ..

                              Comment


                                #75
                                wat ondersheidt de sky palms nou precies van andere cakes met dit soort effect, zoals de Rude Awakening, Midnight Manie etc.?

                                ik twijfel namelijk om deze te halen of dus de ander genoemde producten

                                Comment

                                Working...
                                X