Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New Moon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Geef mij die van Royal maar
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht


      Welke is nou beter? :P
      Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
      Geef mij die van Royal maar
      Ja ik heb die van royal ook besteld een doosje, zowel wat goedkoper als een mooier tempo!
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #63
        Het lijkt erop dat, afgaan de op deze twee filmpjes, de New Moon iets constanter schiet. Bij de kremlin zie je paar kleine pauzes. Verder heeft New Moon een salvo meer.
        De kremlin lijkt me net iets feller te zijn, maar dit kan ook door afstand van filmen komen en het geluid dat erbij zit zijn.
        Dat New Moon salvo meer heeft en iets goedkoper is, en beter beschikbaar voor mij, zorgt ervoor dat ik New moon kies. Maar volgens mij scheelt het allemaal niet zoveel.
        greetzzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #64
          Ik ben ook voor deze gegaan, omdat deze in het kartonvoordeel behoorlijk voordeliger was en ik de Kremlin ook nog niet ben tegengekomen. Daarnaast vind ik het gewoon een super gave bak.. Ik zit alleen met één vraag.

          Weet iemand of deze ook een reservelont heeft?
          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

          Comment


            #65
            Hele vette bak zeg!! Gezien de verkrijgbaarheid van Kremlin en de New Moon ga ik dit jaar denk ik toch voor de New Moon.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
              Ik ben ook voor deze gegaan, omdat deze in het kartonvoordeel behoorlijk voordeliger was en ik de Kremlin ook nog niet ben tegengekomen. Daarnaast vind ik het gewoon een super gave bak.. Ik zit alleen met één vraag.

              Weet iemand of deze ook een reservelont heeft?
              Dat vroegen wij ons zaterdag bij de demo ook af en toen hebben we bij de dummy gekeken. Daar stond op dat hij 2 lonten had, dus ik ga er vanuit dat hij dat inderdaad heeft! Dit gaat de finale worden dit jaar!

              Comment


                #67
                Nu maar hopen dat Orthen deze gaat voeren Voor alleen de kremlin ga ik niet naar een intratuin.
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  #68
                  Als je even op de freak site bij royal had gekeken, had je deze al zien staan ;)
                  Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                  Nu maar hopen dat Orthen deze gaat voeren Voor alleen de kremlin ga ik niet naar een intratuin.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pauls Bekijk bericht
                    Dat vroegen wij ons zaterdag bij de demo ook af en toen hebben we bij de dummy gekeken. Daar stond op dat hij 2 lonten had, dus ik ga er vanuit dat hij dat inderdaad heeft! Dit gaat de finale worden dit jaar!
                    Heeft inderdaad 2 lonten. Trouwens alle producten van Royal vanaf 2012 met uitzondering van de 19 shots.
                    ..

                    Comment


                      #70
                      Ik heb vernomen dat dit product inmiddels is uitverkocht bij Royal.

                      Gr
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #71
                        Dan mogen ze volgend jaar beter in gaan kopen. Eerst de horizon of holland en nu deze.
                        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                        Comment


                          #72
                          @Samenvuurwerkkopen.
                          Horizon of holland wordt helemaal niet geleverd dit jaar....

                          Comment


                            #73
                            Jammer dat ze zo snel gaan, weer een zoektocht starten dan maar.. Ergens in omgeving Den Bosch met korting te koop (mag ook per karton)? Anders maar bij Ano meenemen, voor €42,50 wil ik er toch eentje

                            Comment


                              #74
                              Net nog een karton kunnen bestellen erg blij mee.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #75
                                Heb mijn karton gister aangevraagd, hopelijk word deze nog wel geleverd
                                Zou anders wel k*t zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X