Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King Crown with Glitter

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door dathijske Bekijk bericht
    Na mijn reactie nog eens over te hebben gelezen over de idiote bedragen voor de doorlontblokjes draai ik mijn vraag om.

    Kan iemand mij uitleggen waarom een 100 shots blokje 160-190 euro moet kosten. Ik weet wat er komt kijken bij het vervoer, opslag en distributie maar dan nog kom je nooit aan dit soort buitensporige bedragen. Dit is niet naar Rubro bedoeld maar in zijn algemeenheid. Als je ziet dat je bij Zena de complete Asgaard serie ( 8 x 20 shots en 25 gram per shot op 30mm )of Hydra serie voor minder geld koopt ( in feite hetzelfde systeem als de doorlont blokjes ) dan snap ik het gewoon niet.
    Marketing denk ik. Doorlontbakken deden het vorig jaar erg goed bij Rubro, daarom dit jaar flink uitgebreid en natuurlijk dus de hoofdprijs kunnen pakken. Misschien komen ze ook wel met acties als vorig jaar met de Immortal Gold.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door dathijske Bekijk bericht
      Na mijn reactie nog eens over te hebben gelezen over de idiote bedragen voor de doorlontblokjes draai ik mijn vraag om.

      Kan iemand mij uitleggen waarom een 100 shots blokje 160-190 euro moet kosten. Ik weet wat er komt kijken bij het vervoer, opslag en distributie maar dan nog kom je nooit aan dit soort buitensporige bedragen. Dit is niet naar Rubro bedoeld maar in zijn algemeenheid. Als je ziet dat je bij Zena de complete Asgaard serie ( 8 x 20 shots en 25 gram per shot op 30mm )of Hydra serie voor minder geld koopt ( in feite hetzelfde systeem als de doorlont blokjes ) dan snap ik het gewoon niet.
      Het is een gedeelte marketing, en ze hebben een exclusie artikel uitgebracht,met een hoge prijskaartje willen zij misschien daar onderscheidt in maken.

      Transport kosten e.a. bijkomende kosten zijn volgens mij gelijk. Dus daarvoor hoef je niet een artikel duurder te maken vind ik.

      Comment


        #18
        Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

        Comment


          #19
          Ook deze weer veel te duur. Jammer van Rubro, er zitten namelijk hele fraaie bakken tussen. Alleen bijna allemaal de hoofdprijs +25%.

          Comment


            #20
            Productvideo van Rubro:

            Comment


              #21
              Ik vind dit wel een mooi bakkie hoor. Iets teveel aan de prijs dit soort dingen, misschien dat ik volgend jaar hiervoor ga als ik de loterij win dit jaar ;)

              Comment


                #22
                Na veel dubben en wegen heb ik deze toch maar meegenomen en daar heb ik achteraf geen spijt van. De witte blink met gouden strobe was erg indrukwekkend. Echter waren de gouden willow boeketten ver te zoeken. Meer een burst met hele fijne sliertjes die later wel leuk oplichtten naar dikker goud met blauwe tips. Deze boeketten waren erg breed en kwamen bijna tot aan de grond. De 'prutboeketjes' tussendoor waren niet storend en vormden eigenlijk wel een leuke afwisseling. Erg mooie kleur geel zat er in verwerkt.
                Laatst aangepast door Pyroguy; 1 January 2014, 16:51.

                Comment


                  #23
                  Filmpje van de Event King Crown With Glitter van Rubro O&N 2013-2014



                  Laatst aangepast door bassie1978; 17 October 2014, 09:11.

                  Comment


                    #24


                    Zou mooi zijn als het donkere goud nog wat beter zichtbaar was in het echt, of de boeketten iets voller zouden zijn, maar voor de rest een heerlijk blok!

                    Comment


                      #25
                      Vind het jammer dat zo stil is rondom deze bak, hij is misschien redelijk duur (189,- is inderdaad teveel, maar is ook goedkoper te krijgen) maar het is wel extreem goede kwaliteit, zeker de blauwe boeketten in deze cake zijn geweldig groot! Vond het zelf een van dé verassingen van oud en nieuw 2013-2014
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                        Vind het jammer dat zo stil is rondom deze bak, hij is misschien redelijk duur (189,- is inderdaad teveel, maar is ook goedkoper te krijgen) maar het is wel extreem goede kwaliteit, zeker de blauwe boeketten in deze cake zijn geweldig groot! Vond het zelf een van dé verassingen van oud en nieuw 2013-2014
                        Geen enkele lokale dealer had hier een freak actie op, had hem anders wel uitgeprobeerd. Misschien dit jaar voor minder dan 140,- ;)

                        Comment


                          #27
                          Ben zelf ook van plan hem te kopen gezien de effectbreedte. En zover ik weet is hij gewoon voor 150 te koop en niet voor 189

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                            Ben zelf ook van plan hem te kopen gezien de effectbreedte. En zover ik weet is hij gewoon voor 150 te koop en niet voor 189
                            Klopt minimale prijs is €149,-. De meeste dealers hanteren ook gewoon deze prijs.

                            Comment


                              #29
                              Niet geschoten tijdens een demo dit jaar? kan m nu bestellen voor €149 idd!

                              Comment


                                #30
                                Nieuw straatfilmpje

                                Comment

                                Working...
                                X