Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Wave

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
    kan iemand mij vertellen hoe deze cake nou knalt ik zoek wat leuks om om 2 uur af te steken
    Hij knalt eigenlijk als een gewone cake. Normale burst. Daarbij zit een flink Crackling Chry boeket. Zeker een leuke cake, en zowel overdag als 's avonds een leuk product. Mijn video komt jammer genoeg van dit product in december pas online... maar hij was zeker goed!

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door gilles
      ik had dit jaar veel spul van RUBRO, het enige wat ik zeer goed vond waren de 4 Seasonsbox ,Immortal Gold en de secrete salute cakes.
      de rest viel zwaar tegen ( Spirit of beijing, Razor,Raptor,Heavy legend 36 en 49, secret wave enz.).
      Wat betreft deze Secret Wave deel ik je mening. Vond hem zelf ook matig. Voor de rest had je zelf tegen minder teleurstelling opgelopen als je de meningen voorafgaand aan nieuwjaar beter had gelezen. Over de Raptor en Razor werd al duidelijk gemaakt dat deze niet was zoals op de demo en zoals Rubro hem had bedoeld. De Chinezen hadden er wat anders van gemaakt. Dit jaar komen beide daarom al niet meer terug. Toen wij merkte dat de boxen niet waren zoals ze moesten zijn, hebben wij ze in de bunker laten staan uit de verkoop gelaten.
      Vier veilig, vier legaal!

      Comment


        #48
        Heb er 3 gescoord bij Kuiper voor 13 euries kan ik er geen buil aan vallen dacht ik zo. Gewoon 3 naast elkaar en gewoon rammen...

        Comment


          #49
          Als ik de reacties lees twijfel ik of ik deze zal nemen. Voor €20,- lijkt het me wel een leuke cake. Of is de uitwerking ècht slechter als op filmpjes?
          Laatst aangepast door pyroattack; 16 November 2014, 11:35.

          Comment


            #50
            Mijn filmpje van afgelopen oud en nieuw Vond het een leuk bakje en zal hem zeker weer meenemen dit jaar.

            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #51

              Comment


                #52
                Dit product is dit jaar gigantisch achteruit gegaan. Alleen nog een crackling mine, crackling boeketten zijn er niet meer. Dikke afrader geworden!!
                Filmpje is van vuurwerkzavond.
                Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                Comment


                  #53
                  Die van vorig jaar was wel beter dan ja, hier nog even een film:

                  Comment


                    #54
                    Iemand deze dit jaar geschoten in de straat? En hoe was deze uiteindelijk?
                    Groeten...:)

                    Comment


                      #55
                      Ik! Hij was erg leuk maar was niet super spectaculair; daarmee bedoel ik dat de crackling niet heel hard was en de knallen ook niet. Wel was de schietwijze erg leuk en gaat ie lang door. Gewoon een hele leuke cake voor in de vooravond!

                      Comment


                        #56
                        Rubro Secret wave compilatie:

                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment


                          #57
                          Vond deze waaier zeer goed, maar ben dan ook wel fan van crackling effecten

                          Waar zou de wereld zijn zonder bananenijs?

                          Comment


                            #58
                            Mmm.. hoop dat de crackling goed is van dit jaar. Staat 10x op me lijstje op veel filmojes zag tie er goed uit

                            Comment


                              #59
                              Voor in een project zit ik te twijfelen tussen 3 x Secret Wave of 2 x Crackling Fan (VWT) Iemand die mijn twijfel weg kan nemen door 1 van de 2 keuzes aan te raden?

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                                Voor in een project zit ik te twijfelen tussen 3 x Secret Wave of 2 x Crackling Fan (VWT) Iemand die mijn twijfel weg kan nemen door 1 van de 2 keuzes aan te raden?
                                2 cakes die je echt niet met elkaar kunt vergelijken hoor. Ik heb ze allebei gehad en ook al jaren verkocht (Crackling Fan was eerst Crackling Chry) en de Crackling Fan is echt wel een stuk breder, groter en dikker dan de Secret Wave. Dat wil je denk ik oplossen door er 3 te schieten maar dan nog gaat dat het niet halen bij 2x Crackling Fan. De Secret Wave is wel een prima cake op zich maar in dit vergelijk legt deze het dus wat mij betreft af.
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X